Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän: älkää reagoiko häirikköön. Ei se kauaa jaksa kerrallaan kun ei saa huomiota.
Mä oon kuin Duracell-pupu
pilkku vasta 23:00 tänäänkin5000 here we come!
Suomen Huuhkajat kohta kohti voittoa!
Aivan mahtavaa!
Italian ottelunkin katsoin eilen, hyvin pelasivat. Älkää hermoilko, tytöt! Menkää vaikka ulos grillaamaan miehellenne otteluruokaa...
t. winner
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damiano: "you are objectifying me.." 😂
Tästä selvisikin ehkä hieman managerin rooli imagomuodostuksessa. Alkoi riitelemään Damianon kanssa, kun D ei halunnut laittaa keikkapaikalla korviksia. Manageri piti niitä todella tärkeinä, D ei ymmärtänyt miksi. Kysyisinkin jotakin managerin osuudesta bändin imagoon, jossaisin kysyä mitä vain.
Sekin selvisi, että Damiano pitää faneja hulluina, mielenvikaisina. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa olosuhteissa haluaisit tavata Damianon? Jos saisit kysyä Damianolta mitä tahansa, niin mitä kysyisit?
Mä haluaisin keikalle, ihan ehdottomasti. Parasta musiikkia aika hiton pitkään aikaan ja livekeikoissa on selittämätöntä taikaa ja Måneskinin keikoilla varmasti vähän extraakin mukana.
En tiedä mitä kysyisin Damianolta. Sitä pitää vielä pohdiskella.
Haluaisin tietää lapsuudesta, suhteesta bändikavereihin ja yhteisestä histpriasta, kuka säveltää kappaleet, miten kauan hioo sanoituksia, lapsuuden perheestään ja suhteestaan vanhempiinsa ja veljeensä sekä naissuhteistaan ja suhteesta Giorgiaan. Kysyisin, miten tutustuivat ja miten tämä julkisuus on vaikuttanut heihin ja heidän suhteeseen, sekä mitä mieltä on Giorgiantulosta julkisuuteen intiimiasian kanssa. Ja tietenkin kysyisin, saavatko erityispalvelua tai jopa yksityiskuljetuksia Alitalialta matkoihinsa. Tieteellistä tutkimusta varten.
Siis ethän ollut tosissasi? Noista kysymyksistä monet ovat todella henkilökohtaisia. Itse ahdistuisin jos joku tuntematon alkaa utelemaan kaikkea mun omaan henkilökohtaiseen elämään liittyviä asioita. Kyllä ne perheeseen liittyvät kysymykset voi jättää pois...
Nyt saikin kysyä mitä tahansa. Liian kirjaimellinen ja tosikko ei sovi olla tällaisessa ketjussa.
Käsitin, että kyse oli siitä mitä kysyisi jos tapaisi. En ole tosikko, mutta nämä keskustelut alkaa arsyttämään mua ja taidan tässä vaiheessa häippästä kejusta. Mietin sitä jo aiemmin kun täällä viestejä poisteltiin.
Taidat olla se hieman tylymmin asiat töksäyttävä ketjun historiassa.
Sanon mielipiteeni suoraan. Ihan niinkuin muutkin on täällä tehneet. Mutta ei siinä mitään. Jatkan fanittelua yksin niinkun aina teen. Outoa, että voi tulla ulkopuolinen olo tälläisessa ketjussa..
Tylyistä töksäyttelyistäkin joillekin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damiano: "you are objectifying me.." 😂
Tästä selvisikin ehkä hieman managerin rooli imagomuodostuksessa. Alkoi riitelemään Damianon kanssa, kun D ei halunnut laittaa keikkapaikalla korviksia. Manageri piti niitä todella tärkeinä, D ei ymmärtänyt miksi. Kysyisinkin jotakin managerin osuudesta bändin imagoon, jossaisin kysyä mitä vain.
Sekin selvisi, että Damiano pitää faneja hulluina, mielenvikaisina. 😂
Mä käänsin italiaksi ja postasin hänelle IG:ssä tämän keskusteluketjun.
D, my man! Respect!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa olosuhteissa haluaisit tavata Damianon? Jos saisit kysyä Damianolta mitä tahansa, niin mitä kysyisit?
Mä haluaisin keikalle, ihan ehdottomasti. Parasta musiikkia aika hiton pitkään aikaan ja livekeikoissa on selittämätöntä taikaa ja Måneskinin keikoilla varmasti vähän extraakin mukana.
Haluaisin tietää lapsuudesta, suhteesta bändikavereihin ja yhteisestä histpriasta, kuka säveltää kappaleet, miten kauan hioo sanoituksia, lapsuuden perheestään ja suhteestaan vanhempiinsa ja veljeensä sekä naissuhteistaan ja suhteesta Giorgiaan. Kysyisin, miten tutustuivat ja miten tämä julkisuus on vaikuttanut heihin ja heidän suhteeseen, sekä mitä mieltä on Giorgiantulosta julkisuuteen intiimiasian kanssa. Ja tietenkin kysyisin, saavatko erityispalvelua tai jopa yksityiskuljetuksia Alitalialta matkoihinsa. Tieteellistä tutkimusta varten.
Siis ethän ollut tosissasi? Noista kysymyksistä monet ovat todella henkilökohtaisia. Itse ahdistuisin jos joku tuntematon alkaa utelemaan kaikkea mun omaan henkilökohtaiseen elämään liittyviä asioita. Kyllä ne perheeseen liittyvät kysymykset voi jättää pois...
Nyt saikin kysyä mitä tahansa. Liian kirjaimellinen ja tosikko ei sovi olla tällaisessa ketjussa.
Käsitin, että kyse oli siitä mitä kysyisi jos tapaisi. En ole tosikko, mutta nämä keskustelut alkaa arsyttämään mua ja taidan tässä vaiheessa häippästä kejusta. Mietin sitä jo aiemmin kun täällä viestejä poisteltiin.
Sanon mielipiteeni suoraan. Ihan niinkuin muutkin on täällä tehneet. Mutta ei siinä mitään. Jatkan fanittelua yksin niinkun aina teen. Outoa, että voi tulla ulkopuolinen olo tälläisessa ketjussa..
Harmi jos on tullut ulkopuolinen olo. 😕
Left outside alone. Blind Channel
Niin tulee parempi olo.
Ihana toi Ethanin paidaton rummutusvideo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kuunnellu muitakin kuin noita suosituimpia biisejä ja yhtään huonoa ei ole vielä tullut vastaan. Yleensä jokaiselta bändiltä löytyy albumeilta bs. täytebiiseiltä kuulostavaa tuotantoa, mutta ei Måneskinilta. Voi toki johtua vaaleanpunaisesta hattarasta, missä leijailen Damianon ulkoisten avujen vuoksi.
Tajuan, että tuo "bs" oli kirjoitusvirhe, mutta nauratti lukea "bullsh*t täytebiiseiltä" 😅
Näyttää tulleen kirjoitusvirhe, mutta sopii yllättävän hyvin lauseeseen 😂😂
Tämä on Damianolle omistettu ketju mutta minä tulen nyt puhumaan Victoriasta. En nimittäin muista millon viimeksi olisin tuntenut tällaista puhdasta himoa ja halua jotain naista kohtaan. En edes tiedä mikä hänessä on näin kuumaa, onhan Vic tosi kaunis mutta ehkä enemmän sellainen "tavallisemman" näköinen (en tarkoita tuota siis pahalla, olen edelleen sitä mieltä et hän on tosi hot). Damiano nyt selkeästi on aivan uskomattoman komea ja hottis hänkin ja häneen mä eka hullaannuin mutta nyt tuntuu että en vaan saa Victoriasta katsetta irti 🥵 Asiaa ei paranna se, että Vic on saman ikäinen kuin minä ja myös bi niinkuin minäkin :D
https://www.instagram.com/p/CPbBfYZJpLG/?utm_medium=copy_link
Jaksan kuolata tätä päivästä ja viikosta toiseen 😋💗
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CPbBfYZJpLG/?utm_medium=copy_link
Jaksan kuolata tätä päivästä ja viikosta toiseen 😋💗
Oohh 😍💕💕
Damianon englannin ääntämys on jotenkin ihanaa...
Vierailija kirjoitti:
Pahin Måneskin huuma on nyt mennyt ohi ja siirryin italian opiskelusta espanjan opiskeluun ja se on sujunut paljon helpommin.
Los ganadores conocen muchos idiomas,
el más importante es el idioma del amor
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi jos on tullut ulkopuolinen olo. 😕
Left outside alone. Blind Channel
Niin tulee parempi olo.
Se on muuten hyvä biisi. Blind channel valitettavasti menetti
liikaa faneja Italian karismaattisen bändin takia. Eiköhän tämäkin huuma vielä tasaannu. Kunhan Ethan, ja Thomaskin kolmen vuoden kuluttua, on käyty läpi.
kun täällä on nyt keskusteltu Damianon ja Victorian 'suhteesta' niin mä taidan kuulua vähemmistöön joka ei nää niiden väleissä mitään seksuaalista tai romanttisia tunteita vaan syvää ystävyyttä
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Damianolle omistettu ketju mutta minä tulen nyt puhumaan Victoriasta. En nimittäin muista millon viimeksi olisin tuntenut tällaista puhdasta himoa ja halua jotain naista kohtaan. En edes tiedä mikä hänessä on näin kuumaa, onhan Vic tosi kaunis mutta ehkä enemmän sellainen "tavallisemman" näköinen (en tarkoita tuota siis pahalla, olen edelleen sitä mieltä et hän on tosi hot). Damiano nyt selkeästi on aivan uskomattoman komea ja hottis hänkin ja häneen mä eka hullaannuin mutta nyt tuntuu että en vaan saa Victoriasta katsetta irti 🥵 Asiaa ei paranna se, että Vic on saman ikäinen kuin minä ja myös bi niinkuin minäkin :D
Mä niin ymmärrän tämän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Victorialla on parempi vartalo kuin tuolla tyttiksellä. Nätti päärynän muotoinen siluetti ja nuorekkaat pienet rinnat.
Samaa mieltä. Team Victoria all the way, myös vartalon suhteen.
Sama. En myöskään tiedä onko maailmassa miestä, joka käyttäytyy kauniin naisen seurassa noin "säälistä".
Minä olen ketjun kauniiden naisten seurassa ihan säälistä. Mikäs tässä miehenä ollessa, koko ajan pukkaa huomiota ;D
terkkuja ylläpidolle, pitäähän teilläkin olla töissä hauskaa...
winner
Huomaatko, kohteliaat ja kiltit miehet on tie naisen yläpeukkuihin.
Niinhän sitä luulisi, mutta katsos kun mä tuossa huvikseni testasin keskustelualustaa eli huijasin samalla keinoin kun ketjun raivo peukkukeisari eli peukutan itseäni vaihtamalla ip-osoitetta useita kertoja ja peukuttamalla omia kommenttejani ja alapeukuttamalla hänen ;D jos jaksaisin niin voisin laittaa jokaiseen kommenttiini parisataa yläpeukkua ja "viholliselle" samat.
Näin helppoa se mielipiteiden johdattelu valitettavasti on, eikä ylläpitokaan sille mitään voi :(
Sinä olet ihan sekaisin, kukaan muu niitä peukutteluja vahtaa. En tiedä miksi kuvittelet että sulla on joku sota ap:ta vastaan, itse en ainakaan ole ap, ja ärsytät minua. En kommentoi uudelleen, jos kuvittelet että tästä(kin) jonkun väittelyn "vihollisen" kanssa saat aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Victorialla on parempi vartalo kuin tuolla tyttiksellä. Nätti päärynän muotoinen siluetti ja nuorekkaat pienet rinnat.
Samaa mieltä. Team Victoria all the way, myös vartalon suhteen.
Sama. En myöskään tiedä onko maailmassa miestä, joka käyttäytyy kauniin naisen seurassa noin "säälistä".
Minä olen ketjun kauniiden naisten seurassa ihan säälistä. Mikäs tässä miehenä ollessa, koko ajan pukkaa huomiota ;D
terkkuja ylläpidolle, pitäähän teilläkin olla töissä hauskaa...
winner
Huomaatko, kohteliaat ja kiltit miehet on tie naisen yläpeukkuihin.
Niinhän sitä luulisi, mutta katsos kun mä tuossa huvikseni testasin keskustelualustaa eli huijasin samalla keinoin kun ketjun raivo peukkukeisari eli peukutan itseäni vaihtamalla ip-osoitetta useita kertoja ja peukuttamalla omia kommenttejani ja alapeukuttamalla hänen ;D jos jaksaisin niin voisin laittaa jokaiseen kommenttiini parisataa yläpeukkua ja "viholliselle" samat.
Näin helppoa se mielipiteiden johdattelu valitettavasti on, eikä ylläpitokaan sille mitään voi :(
Sinä olet ihan sekaisin, kukaan muu niitä peukutteluja vahtaa. En tiedä miksi kuvittelet että sulla on joku sota ap:ta vastaan, itse en ainakaan ole ap, ja ärsytät minua. En kommentoi uudelleen, jos kuvittelet että tästä(kin) jonkun väittelyn "vihollisen" kanssa saat aikaan.
I am out of my mind, but I'm not like the others
And you are out of your mind, but you're not like the others
We are out of our minds, but we're not like the others
We are out of our minds, but we're not like the others