Mitä teit tänään?
Minä olen vain ollut kotona odottelemassa postipaketteja, saa nähdä saapuvatko vielä ennen joulua
Kommentit (24)
Tein töitä, sitten käytin kaiken jäljellä olleen tarmoni 300 grammaisen konvehtirasian tuhoamiseen. Rankka päivä, mutta olen tyytyväinen suoritukseen.
Kävelin ulkona niin kauan että askelmitarini näytti 20 000.Meni kyllä hieman yli tuon.Kun ei mutakaan tekemistä ollut.Nyt lähden kyttää tv 11 .Upea Lihava elämäni. Alkaa kello 21.Hyvä iltaa .
Olin töissä, hain ostokset ruokakaupasta ja viimeiset lahjat muualta. Kotona ripustin pyykit ja patistin teinin viemään roskat.
Mieheni lämmittää varaavaa takkaa ja minä teen paisti jauheliha risottoa. 🥰
Tein viimeiset jouluostokset, sitten tein kotitöitä, hoidin eläimiä ja tein keksitaikinan valmiiksi. Sen jälkeen lapsen joulujuhla ja iltatalli. Kunhan keksitaikina vähän pehmenee, paistan keksit. Jos jaksan, teen vielä sen jälkeen yhtä joululahjaa. Todennäköisesti en jaksa.
Olin muutaman tunnin koulussa hakemassa välitodistusta ja sitten tulin kotiin ja olen katsellut sarjoja ja nyt alan venyttelemään.
Olen maannut krapulassa telkkaria tuijottaen.
Tein kahden kiinteistön lumityöt, kävin kaupassa, kävin lapsen toimintaterapian loppupalaverissa, laitoin ruokaa, hieman harrastelin.
Siivosin keittiön perusteellisesti ja tein ruokaa.
Pesin kylppärin, kodinhoitohuoneen ja vessan. Pesin pyykkiä. Vaihdoin lakanat. Tein lumitöitä.
Heräsin klo 12,suihkuun ja loppu päivä sohvalla maaten.
Aamupäivä etätöitä
Puurolounas kotona
Kaupungilla muutama ostos ja kahvit
Kotona lumitöitä
Leivoin pipareita
Illan tuijottanut telkkaria
Sanaristikko
Vaihdoin keittiöhanan tiivisteet ja söin hernekeittoa.
Ihmettelin, miksi imperfekti, mutta tää olikin vanhan ketjun nosto.
Olin töissä.
Kävin ostoksilla: löytyi uusi talvitakki.
Kävin kahvilla.
Nyt aion lukea hyvää kirjaa ja ehkä ottaa päikkärit.
Kävin suihkussa.