Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Ei iske yhtään. On mallin näköinen, vähän outo. Olen vaan vissiin liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa olosuhteissa haluaisit tavata Damianon? Jos saisit kysyä Damianolta mitä tahansa, niin mitä kysyisit?
Mä haluaisin keikalle, ihan ehdottomasti. Parasta musiikkia aika hiton pitkään aikaan ja livekeikoissa on selittämätöntä taikaa ja Måneskinin keikoilla varmasti vähän extraakin mukana.
En tiedä mitä kysyisin Damianolta. Sitä pitää vielä pohdiskella.
Haluaisin tietää lapsuudesta, suhteesta bändikavereihin ja yhteisestä histpriasta, kuka säveltää kappaleet, miten kauan hioo sanoituksia, lapsuuden perheestään ja suhteestaan vanhempiinsa ja veljeensä sekä naissuhteistaan ja suhteesta Giorgiaan. Kysyisin, miten tutustuivat ja miten tämä julkisuus on vaikuttanut heihin ja heidän suhteeseen, sekä mitä mieltä on Giorgiantulosta julkisuuteen intiimiasian kanssa. Ja tietenkin kysyisin, saavatko erityispalvelua tai jopa yksityiskuljetuksia Alitalialta matkoihinsa. Tieteellistä tutkimusta varten.
Siis ethän ollut tosissasi? Noista kysymyksistä monet ovat todella henkilökohtaisia. Itse ahdistuisin jos joku tuntematon alkaa utelemaan kaikkea mun omaan henkilökohtaiseen elämään liittyviä asioita. Kyllä ne perheeseen liittyvät kysymykset voi jättää pois...
Nyt saikin kysyä mitä tahansa. Liian kirjaimellinen ja tosikko ei sovi olla tällaisessa ketjussa.
Käsitin, että kyse oli siitä mitä kysyisi jos tapaisi. En ole tosikko, mutta nämä keskustelut alkaa arsyttämään mua ja taidan tässä vaiheessa häippästä kejusta. Mietin sitä jo aiemmin kun täällä viestejä poisteltiin.
Taidat olla se hieman tylymmin asiat töksäyttävä ketjun historiassa.
Sanon mielipiteeni suoraan. Ihan niinkuin muutkin on täällä tehneet. Mutta ei siinä mitään. Jatkan fanittelua yksin niinkun aina teen. Outoa, että voi tulla ulkopuolinen olo tälläisessa ketjussa..
Harmi jos on tullut ulkopuolinen olo. 😕
Nooh..mä olen jo aika tottunut tähän. Olkoon nyt kaveripiirit, työpaikka, koulupiirit jne. Tunnen itseni aina ulkopuoliseksi. Toivottavasti joskus vielä löytäisin Måneskinin kaltaisen porukan jossa olla yhdessä erilaisia.
Jatkossa laitan linkkini siskolleni (joka myös tykkää erittäin paljon Damianosta) ja kiusaan häntä jutuillani. 😁
Ymmärrän täysin hehkutuksen tämän bändin ympärillä. Onhan siinä kaunista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin hehkutuksen tämän bändin ympärillä. Onhan siinä kaunista porukkaa.
Ilman lahjakasta musiikkia lauluineen soittoineen ei tässä kuitenkaan oltaisi. Täytyy nyt vielä muistuttaa.
Oli niin traumaattinen jalkapallo-ottelu, että pakko tulla tänne lukemaan jotain kevytmielistä hassuttelua.
https://www.instagram.com/p/CP-WHuwtHCQ/?utm_medium=copy_link
Voi miten tämä pitääkään paikkaansa. Olemme onnekkaita.
Jos katson tätä monta kertaa päivässä, onko se väärin?
https://julianbatey.tumblr.com/post/653159106499248128/ventanni
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CP1RoUtBNGA/?utm_medium=copy_link
Haha niin totta
Mikä tuo perhostatuointi on? Onko Damianon lapsena tekemä piirustus vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo perhostatuointi on? Onko Damianon lapsena tekemä piirustus vai mikä?
oisko sillä perhosella jotain tekemistä sen isän kanssa kun siinä alla lukee isä, toisessa kädessä sillä on kukka ja mom -tatuointi
Se on vaan niin sexy tässä. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tämä keskustelu syytä poistaa?
Siis täh?
"Tällaisia keskusteluja" on koko netti täynnä. Youtube, Twitter, Facebook, you name it, ja ihan englanniksi ja italiaksi. Mutta Suomessa ei saisi keskustella. 😂
Hetkinen, onko Damianolla aina ollut nenärengas?
Kiitos kappale vinkistä, mutta Blind Channel ei ole musiikillisesti minun makuuni. Arvostan bändinä kylläkin ja toivon heille menestystä. 😊
Måneskin on kyllä musiikillisestikkin makuuni. Kuuntelin rokkia nuorempana vuosia kunnes kyllästyin siihen kun bändit kuulostivat toisiltaan ja piireissä sovinismi kukoisti. Måneskin on raikas tuulahdus rock genreen. Toivottavasti he pitävät kiinni tyylistään..