Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Siis pyöriikö tässä ketjussa joku reppanamies aukomassa ja kuittailemassa? Hohhoijaa, ilmankos olet "ilman".
💞D💞
Pyörii, kuka tietää miksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pyöriikö tässä ketjussa joku reppanamies aukomassa ja kuittailemassa? Hohhoijaa, ilmankos olet "ilman".
💞D💞
Ketjussa on aika monta reppanamiestä esittämässä kiimaista naista ;D
Eikö sua jo väsytä nämä läpinäkyvät juttusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CPbBfYZJpLG/?utm_medium=copy_link
Tämä kuva on nykyisin jokapäiväinen kuolaukseni kohde.
Oijjoii..! ❤
Niiiiiinnnnnpä!!
Toistan itseäni, mutta miten kukaan VOI olla noin kaunis/komea/seksikäs/karismaattinen/upea/ihana/kuvauksellinen/Jumalallinen/uskomaton/vetovoimainen/raamikas/javieläkerran KOMEA&KAUNIS samaan aikaan, itselläni alkaa kuola valumaan ja jotain muutakin 😍🔥💞💞Damiano-parka. Kiljuen juoksee pakoon tuollaisia miesfaneja.
Eiköhän se ole jo todettu, että noin 90% sen faneista on naisia.
Ketjun aloittaja on mies.
Trans-mies, joten voi olla nainenkin.
Naiset tunnistavat toiset naiset, ja myös miesten surkeat yritykset vakuutella itselleen, etteivät naiset ole seksuaalisia olentoja, ja ihan itse päättävät millaisia miehiä haluavat.
Tämän ketjun naisia/"naisia" ei kukaan mies halua. Blondit naisetkin häpeävät.
Siksi kaikki fantasiat ja surkeat vakuuttelut ja turvalliset kaukorakkausidolit.
Voi kuule..kyllä sinä minua katselisit jos kadulla törmäisit 😉. Mutta sinä et kelpaa naisille ja siksi olet täällä kiukkua purkamassa. Itse olen sinkku mielelläni ja fantasioin seksikkäästä italiaanosta. 🔥
Vau! Kerro nyt hieman mitä sinussa siellä kadulla katselisin, arvoisa sinkku mielellään.
Nääh..en mä ala tänne itsestäni selittämään. Tämä ketju on omistettu nuorelle, seksikkäälle ja lahjakkaalle Damianolle. 🔥
TIRSK! ei kun SINULLE arvoisa 4000 kommentin pelle ;DDD
Kerrankin olisi ollut mahdollisuus kertoa mikä olet miehiäsi/naisiasi ja oharit tuli ;DDD
Mä olen rikas ja komea mies, taas olisi ollut kesäblondille tilaus, mutta ei tomte osannut myydä itseään :(
Sinähän se näytät tietävän paljon siitä, mitä naiset oikeasti haluaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💞D💞
5000 kommenttia jo häämöttää...
Hei siskot, jättäkää omaan "arvoonsa" tuo sankari, on tod surullista kuinka jonkun psyyke ei kestä sitä, että naiset hehkuttaa jotain miestä, kertoo kaiken hänestä eli annetaan olla.
Ehkä hänen tuskansa helpottaa joskus, jos siis naista ikinä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei siskot, jättäkää omaan "arvoonsa" tuo sankari, on tod surullista kuinka jonkun psyyke ei kestä sitä, että naiset hehkuttaa jotain miestä, kertoo kaiken hänestä eli annetaan olla.
Ehkä hänen tuskansa helpottaa joskus, jos siis naista ikinä saa.Sulla psyyke ei kohta kestä ja alkaa epätoivoinen poistelu.
Nähty on ;D
"kertoo kaiken hänestä" myöskin se, ettei osaa kertoa itsestään mitään mikä on sellaista minkä pitäisi pysäyttää minut kadulla hänen takiaan ;D Ei pitäisi olla vaikeaa...
Miksi meitä pitäisi kiinnostaa sinun vakuuttelusi yhtään mistään, yrität ihan turhaan tehdä itsestäsi keskipisteen. Ignoriamo.
Jep. Muistutetaan tosiaan, että ei kannata vastata häirikö(i)lle yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
No annetaan sulle nyt vielä yksi vastaus.
Palautetaas ketju aiheeseen klassikolla (olen saattanut katsoa tämän useamminkin kuin kerran)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💞D💞
5000 kommenttia jo häämöttää...
...jo tänään, jos ei poisteta. Damianokin tykkää, jos saadaan äkkiä 5000 rikki, vai mitä siskot ilman?
Minusta on kivaa, kun nyt on pinnalla tämmöinen taiteellisempi mies, kun ei kaikkien maku osu näihin urheilujoihin tai filmitähtiin. jotenkin minun makuun on rosoisempi ja salaperäisempi, taiteellisempi, Damiano <3
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään kaikki se tyyppi, kun ollaan tyttöjen illassa baarissa, niin joku yrittää tunkea seuraan.
Tämä on todellakin vähän kyseenalainen, mutta laitetaan kuitenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään kaikki se tyyppi, kun ollaan tyttöjen illassa baarissa, niin joku yrittää tunkea seuraan.
Joo, kauheaa, siskot, mäkin tiedän sen. (tarttuu siskojaan kädestä)
Siis hitsinpätkä, kerrankin kun on sheivannut ja ajanut parran ja on niinku tosi vetävät kuteet ja peruukkikin on sillai kivasti, niin eiköhän siihen joku urpå mies tule iskemään. EIKÖ se taukki tajuu, että me ollaan niinku miehiä, muttei me kääk mitään homoja olla.
Ohi on mennyt koko ketju niin että vilahti. Et ymmärrä niin et ymmärrä.
Pidetään ketju Damianossa <3
Millaisissa olosuhteissa haluaisit tavata Damianon? Jos saisit kysyä Damianolta mitä tahansa, niin mitä kysyisit?
Mä haluaisin keikalle, ihan ehdottomasti. Parasta musiikkia aika hiton pitkään aikaan ja livekeikoissa on selittämätöntä taikaa ja Måneskinin keikoilla varmasti vähän extraakin mukana.
En tiedä mitä kysyisin Damianolta. Sitä pitää vielä pohdiskella.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit kysyä Damianolta mitä tahansa, niin mitä kysyisit?
Varmaan silleen asiallisesti kyselisin jotain lyriikoista, vaikka Coralinen taustoista, ja yrittäisin epätoivoisesti peittää hermostuneisuuteni ja ihastukseni. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hänen tuskansa helpottaa joskus, jos siis naista ikinä saa.Sulla psyyke ei kohta kestä ja alkaa epätoivoinen poistelu.
Nähty on ;D
"kertoo kaiken hänestä" myöskin se, ettei osaa kertoa itsestään mitään mikä on sellaista minkä pitäisi pysäyttää minut kadulla hänen takiaan ;D Ei pitäisi olla vaikeaa...
Miksi meitä pitäisi kiinnostaa sinun vakuuttelusi yhtään mistään, yrität ihan turhaan tehdä itsestäsi keskipisteen. Ignoriamo.
"Voi kuule..kyllä sinä minua katselisit jos kadulla törmäisit 😉."
Kukahan tässä yrittää olla keskipiste? ;D
...eikä osaa tunnissa keksiä mitään, mikä itsestään tekisi miehelle niin mielenkiintoisen, että kadulla pysähtyisin :(
No mä uskon sinua siinä, että olet sinkku. Todellakin uskon sen ;D
Usko sinä mitä haluat. Hankkisit elämän senkin säälittävä valittava otus. ☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit kysyä Damianolta mitä tahansa, niin mitä kysyisit?
Varmaan silleen asiallisesti kyselisin jotain lyriikoista, vaikka Coralinen taustoista, ja yrittäisin epätoivoisesti peittää hermostuneisuuteni ja ihastukseni. 🙈
Voisi olla kyllä vaikeata peittää ihastumista ja olla asiallinen. Monta asiaa haluaisin tietää, mutta mikä olisi tärkein kysymys, vaikea sanoa.
💞D💞