Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22099)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin se tuntuu tällä hetkellä innostuneen todella laihoista pitkistä blondeista. Ja Giorgia kuntosalilla käymisestä, vaikka aina sanonut inhoavansa liikuntaa.
Uskon että mustasukkaisuuteen se kaatui, mutta kuka tekin mitäkin kenen luvalla ja missä järjestyksessä... Toisaalta uskon myös että ero oli pidemmän päälle hyvä asia. Tai siis toivon.
Molemmilla on ollut tosiaan havaittavissa selkeää mustasukkaisuutta satunnaisilla fanien kuvaamalla videoilla, joten ei se monogamia helppoa ole voinut olla.
Giorgia on mielestäni kaunistunut paljon. Antaisipa hiustensa välillä kasvaa. Tai leikkaisi sitten kunnolla lyhyeksi, kuten nuorempana. Se sopii. Mielipiteeni vain.
Fanivideoilla näkyy Damianon mustasukkaisuutta? Esim. millaisessa tilanteessa? Jotenkin tuntuu oudolta että hän olisi mustis Måneskin-fanien ympäröimänä. Joku Måneskin-faniko yritti pokata Giorgiaa hänen nokan edessä? 🤔 Itse veikkaan kyllä että mustasukkaisuutta on ollut enemmän Giorgian puolella. Damianon perään (ja päälle 😂) kuolataan ihan avoimesti ja Giorgia varmasti tiedostaa että hyvin moni nainen lähtisis mielellään Damianon matkaan hyvin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin se tuntuu tällä hetkellä innostuneen todella laihoista pitkistä blondeista. Ja Giorgia kuntosalilla käymisestä, vaikka aina sanonut inhoavansa liikuntaa.
Uskon että mustasukkaisuuteen se kaatui, mutta kuka tekin mitäkin kenen luvalla ja missä järjestyksessä... Toisaalta uskon myös että ero oli pidemmän päälle hyvä asia. Tai siis toivon.
Molemmilla on ollut tosiaan havaittavissa selkeää mustasukkaisuutta satunnaisilla fanien kuvaamalla videoilla, joten ei se monogamia helppoa ole voinut olla.
Giorgia on mielestäni kaunistunut paljon. Antaisipa hiustensa välillä kasvaa. Tai leikkaisi sitten kunnolla lyhyeksi, kuten nuorempana. Se sopii. Mielipiteeni vain.
Fanivideoilla näkyy Damianon mustasukkaisuutta? Esim. millaisessa tilanteessa? Jotenkin tuntuu oudolta että hän olisi mustis Måneskin-fanien ympäröimänä. Joku Måneskin-faniko yritti pokata Giorgiaa hänen nokan edessä? 🤔 Itse veikkaan kyllä että mustasukkaisuutta on ollut enemmän Giorgian puolella. Damianon perään (ja päälle 😂) kuolataan ihan avoimesti ja Giorgia varmasti tiedostaa että hyvin moni nainen lähtisis mielellään Damianon matkaan hyvin helposti.
Kyllä on näkynyt. Ja äksyilyä siihen liittyen. Esim. kun Giorgia on hymyillyt ja jutellut kovasti Ethanille, ja jokin muu yksittäinen pieni tilanne. Suuressa mittakaavassa ei varmaan olekaan ollut, siinä olet oikeassa.
Ei kai Damiano ole voinut olla sentään Ethanille juttelusta mustis?!? 😲 Mutta toki, jos sellaista videolta näkyy, niin kai se on sitten uskottava. Ehkä tässä näkyy se etelä-eurooppalainen temperamentti. Ja ehkä vähän myös sellaista "mies saa flirttailla muille, mutta oman naisen pitää olla hänelle 100% uskollinen"-asennetta. Mikä sinänsä ei ole linjassa sen avoimen suhteen kanssa (jos se nyt sitä oikeasti oli, eikä vaan Giorgian sepittämänä, kun tiesi että on itse ollut uskoton ja asia saattoi paljastua), mutta ehkä sisimpänä silti vaanii sellainen pieni "omistuksenhalu". Täytyykin etsiä noita videoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt italialaiset juorulähteet kertovat, että Giorgialla olisi ollut kuukausia kestänyt suhde kauneusalan yrittäjään. Tämäkin suhde olisi päättynyt äskettäin yrittäjän jätettyä G:n. Tiedä häntä, onko juoru totta, mutta selittäisi kyllä osaltaan avoin suhde- juttua.
Naiseen vai mieheen? Kuka?
Giorgia on tarinassaan t-paidassa, johon on kirjoitettu kuulakärkikynällä: "I wish you well".
Italialaisessa mediassa viitataan johonkin miespuoliseen. Itse kyllä veikkaan että Giorgialla on vipinää tän kiharapäisen sydänystävän kanssa, jonka kanssa tuntuu viettävän suurimman osan ajastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt italialaiset juorulähteet kertovat, että Giorgialla olisi ollut kuukausia kestänyt suhde kauneusalan yrittäjään. Tämäkin suhde olisi päättynyt äskettäin yrittäjän jätettyä G:n. Tiedä häntä, onko juoru totta, mutta selittäisi kyllä osaltaan avoin suhde- juttua.
Giorgia on tarinassaan t-paidassa, johon on kirjoitettu kuulakärkikynällä: "I wish you well".
Tämä sama paita on ollut Damianon päällä, kun olivat vielä yhdessä. Yksi 'hauska' juttu mikä myös tuli twitterissä vastaan- Giorgia mainosti hyvin samanlaista, jollei samaa, paitaa instassaan seuraavana päivänä, kuin mikä Martinalla oli päällään pussaillessaan Damianoa.
Oliko siinä paidassa mitään erityisviestiä?
Siis se sama paita, johon *kuulakärkikynällä* kirjoitettu sama viesti. Lienee painatus. Vai mitä tarkoitat? Giorgia asiokseen mainosti liehuvaa vaalenpunaista paitapuseroa, jollainen Martinalla oli päällään kun pussaili D:n kanssa. Kaikkeen voi toki lukea merkityksiä, jos haluaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on näkynyt. Ja äksyilyä siihen liittyen. Esim. kun Giorgia on hymyillyt ja jutellut kovasti Ethanille, ja jokin muu yksittäinen pieni tilanne. Suuressa mittakaavassa ei varmaan olekaan ollut, siinä olet oikeassa.
No nyt menee ehkä vähän ylitulkinnaksi.
Kuvittelisin, ettei Giorgia ole kuitenkaan mikään rattaan uudelleen keksinyt marttyyri/maailman paras tyttöystävä. Jos kovasti rakastaa miestä. josta tulee yhtä-äkkiä maailmankuulu rokkitähti, voi tapahtua niin että mustasukkainen ja kostaa, tai on mustasukkainen ja vaatii paljon huomiota. Kertokaa, jos uskotte että reagoisitte paremmin,
Sympatiseeraan, mutta mielestäni G on some-sisältönsä perusteella osiltaan hyvin raskas ihminen. Ymmärrän, jollei kaikki D:n läheiset ole olleet innoissaan siitä dynamiikasta - osa niistä lyriikoista kuulostaa melkein hyvittelyltä tässä valossa. Plus IWBYS:n want to set you free but I'm too effin jealous.
Mustasukkaisuutta on varmasti ollut puoleen jos toiseen, mutta ainoastaan G kutsui sitä sovituksi ja hyvästyksi järjestelyksi. Mielstäni D on siksi ehkä rehellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italialaisessa mediassa viitataan johonkin miespuoliseen. Itse kyllä veikkaan että Giorgialla on vipinää tän kiharapäisen sydänystävän kanssa, jonka kanssa tuntuu viettävän suurimman osan ajastaan.
Federicalla on kylläkin pitäaikainen poikaystävä. Taitavat asua yhdessä. En usko, että Federicalla ja Giorgialla olisi suhde.
Onko Giorgian oletettua heilaa nimetty julkisuudessa?
Harmittaa kyllä vietävästi heidän puolestaan. Ehkä koko monogamia-sepustus onkin soopaa, jonka tarkoitus on vain pelastaa Giorgian ylpeys. Ehkä välirikkoa ei olisi ilman suutelu-tapausta.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kyllä vietävästi heidän puolestaan. Ehkä koko monogamia-sepustus onkin soopaa, jonka tarkoitus on vain pelastaa Giorgian ylpeys. Ehkä välirikkoa ei olisi ilman suutelu-tapausta.
Mä kyllä uskon siihen että olivat eronneet jo ennen suutelukohtausta. Olin miettinyt että ovatkohan eronneet jo ennen sitä bileiltaa, kun jotenkin some-käyttäytyminen oli muuttunut ja oli jo jonkun aikaa ollut sellainen olo että jotain on meneillään. Myös se ettei D ollut siinä G:n meikkilanseerauksessa, vaan juhlimassa Vicin kanssa, oli paljonpuhuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä uskon siihen että olivat eronneet jo ennen suutelukohtausta. Olin miettinyt että ovatkohan eronneet jo ennen sitä bileiltaa, kun jotenkin some-käyttäytyminen oli muuttunut ja oli jo jonkun aikaa ollut sellainen olo että jotain on meneillään. Myös se ettei D ollut siinä G:n meikkilanseerauksessa, vaan juhlimassa Vicin kanssa, oli paljonpuhuvaa.
Minäkin kiinnitin huomiota Giorgian johonkin kevään julkaisuun hänestä ja Damianosta, jossa oli kaunista tekstiä, mutta kuin jäähyväispuhe en muodossa "rakastin sinua niin"-tyylisesti. En tosin löydä sitä enää mistään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nimetty. Miespuolisesta hlöstä, joka on kosmetiikka-alalla vaikuttava liikemies on puhuttu eli henkilöllisyys on varmaan tiedossa, mutta sitä ole ainakaan vielä julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Serkun lapsi oli päässy lavalle muutaman muun kanssa.
Jaa missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa missä?
Tallinnassa
Twitterissä on juttua jostain Giorgian eilen postaamasta tarinasta, jossa epäsuorasti vihjataan ettei D pystynyt huolehtimaan hänestä eikä edes itsestään. Tarina muuttunut siis täysin, ja aika ihmeellistä käytöstä jakaa tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä on juttua jostain Giorgian eilen postaamasta tarinasta, jossa epäsuorasti vihjataan ettei D pystynyt huolehtimaan hänestä eikä edes itsestään. Tarina muuttunut siis täysin, ja aika ihmeellistä käytöstä jakaa tuollaista.
Joo, mä näin tuon tarinan, jonka hän sittemmin on poistanut (tuli varmaan palautetta). Eihän siinä Damianoa nimeltä tietysti mainita, mutta viittaus on aika selvä. Tosi törkeää mun mielestä. Damianohan on todellakin tukenut häntä, senhän on fanitkin nähneet. Kaiken maailman Giorgian kissanristijäisissä on ollut mukana, jopa tullut Jenkeistä kesken levyn teon jotta pääsisi Giorgian johonkin tilaisuuteen. Maksanut lääkäri- yms. kustannuksia (näinhän G on itse kertonut), rahoittanut neidin melko glamourista elämää monella tavalla. Mutta ei. Mikään ei riitä. Pakko mustamaalata toista katkeruuttaan. Alkaa vaikuttaa siltä että nämä anti-Giorgia tyypit eivät olleet sittenkään täysin väärässä tästä neitosesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa missä?
Tallinnassa
Olikohan se, jolla oli Suomen lippu lavalla? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä näin tuon tarinan, jonka hän sittemmin on poistanut (tuli varmaan palautetta). Eihän siinä Damianoa nimeltä tietysti mainita, mutta viittaus on aika selvä. Tosi törkeää mun mielestä. Damianohan on todellakin tukenut häntä, senhän on fanitkin nähneet. Kaiken maailman Giorgian kissanristijäisissä on ollut mukana, jopa tullut Jenkeistä kesken levyn teon jotta pääsisi Giorgian johonkin tilaisuuteen. Maksanut lääkäri- yms. kustannuksia (näinhän G on itse kertonut), rahoittanut neidin melko glamourista elämää monella tavalla. Mutta ei. Mikään ei riitä. Pakko mustamaalata toista katkeruuttaan. Alkaa vaikuttaa siltä että nämä anti-Giorgia tyypit eivät olleet sittenkään täysin väärässä tästä neitosesta.
Samaa mieltä. Aivan täysin ristiriitaista. Olen aina tosin ollut sitä mieltä että G on aika imagokeskeinen (ja hieman pyrkyrimäinen), joten saatan olla puolueellinen, mutta uskon että sillä on tosiaan ollut suhde, ja D herrasmiehenä antanut p*skan sataa omaan niskaansa.
Vierailija kirjoitti:
Sehän saattaa olla melko totta. Varsinkin, kun oletetut huumeet tai muuten vain päihteet tuli kuvioon.
Oliko siinä paidassa mitään erityisviestiä?