Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22099)
täältä löytyy koko esitys
Jos jotakuta täällä kiinnostaa Damianon ja Giorgian kissojen kohtalo niin Giorgia vastasi jollekin fanille eilen instagramissa että he omistavat ne yhdessä mutta käytännöllisyyssyistä ne jää asumaan hänelle mutta Damiano saa käydä katsomassa niitä aina kun haluaa (on G kotona tai ei). Tuota kysymystä häneltä kuulemma oli kysytty paljon lol
Vierailija kirjoitti:
Jos jotakuta täällä kiinnostaa Damianon ja Giorgian kissojen kohtalo niin Giorgia vastasi jollekin fanille eilen instagramissa että he omistavat ne yhdessä mutta käytännöllisyyssyistä ne jää asumaan hänelle mutta Damiano saa käydä katsomassa niitä aina kun haluaa (on G kotona tai ei). Tuota kysymystä häneltä kuulemma oli kysytty paljon lol
Giorgialta kysyttiin myös, aikooko hän jäädä asumaan Roomaan vai muuttaako Milanoon. Hän vastasi, että ainakin joksikin aikaa jää Roomaan, mutta pidemmällä tähtäimellä ei tiedä vielä, mitä tekee.
Otti myös kantaa polyamoriaan ja mustasukkaisuuteen, ainakin vähäsen. On ollut mustasukkaisuutta.
D lyhyet hiukset on hyvät ja korostaa just oikealla tavalla piirteitä ja miehekkyyttä.
Vaikka on pakko myöntää että olen oppinut jotenkuten sietämään D:n siilitukkaa, kunhan se pysyy tummana, on kyllä niin ikävä edelleen hänen pidempiä kutrejaan. On melkein rikollista ajella hiukset noin lyhyiksi, kun on niin kauniit ja hyvänlaatuiset hiukset kuin Damianolla. Henkilökohtaisesti toivon että hän kasvattaa ne pian takaisin.
Charli XCX on insta-tarinoissaan sanonut tehneensä jotain musaa Måneskinin kanssa, en nyt tie mitä tuosta sanois. Toki he voivat tehdä yhteistyötä kenen kanssa haluavat mutta ei ehkä sitten ole mun makuun..
Vierailija kirjoitti:
Charli XCX on insta-tarinoissaan sanonut tehneensä jotain musaa Måneskinin kanssa, en nyt tie mitä tuosta sanois. Toki he voivat tehdä yhteistyötä kenen kanssa haluavat mutta ei ehkä sitten ole mun makuun..
Niiden äänet sopii todennäköisesti todella hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, etteivät seuraa toisiaan ig:ssa.
Onko täällä puhuttu niistä uusista tatuoinneista eli manga-neidoista näinnien ja navan seuduilla? Mitä mahtoi Giorgia tuumata niistä ja mahtaako ne kuvastaa ketään/mitään.
Ei kai täällä kauheasti ole niistä manga-tatskoista puhuttu, tai sitten se on mennyt multa ohi. Enpä tiedä mitä Giorgia oli mieltä. Meinaatko että hänellä olisi ollut joku erityinen mielipide juuri näistä tatskoista? Itse pidän noita tatskoja aika epäonnistuneina. Laatu ei ole kovin hyvä eivätkä sovi "kokonaisuuteen", ei aiheen eikä varsinkaan laadun puolesta. Ovat muutenkin niin hentolinjaisia että näyttävät lähinnä joltain "sutulta" niiden vahvempiväristen vieressä. Saisi mun puolesta alkaa jo rajoittaa noiden tatskojen ottamista, niitä on mielestäni jo turhan paljon ja aikamoinen sekamelska ne on.
Giorgiakin on näköjään ottanut eilen kaksi uutta isoa käärme-tatuointia, jotka ulottuvat vatsan, kylkien, lantion ja yläreisien alueelle. Hänelläkin alkaa olla jo paljon tatuointeja - selkä taitaa olla kokonaan täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Giorgiakin on näköjään ottanut eilen kaksi uutta isoa käärme-tatuointia, jotka ulottuvat vatsan, kylkien, lantion ja yläreisien alueelle. Hänelläkin alkaa olla jo paljon tatuointeja - selkä taitaa olla kokonaan täynnä.
Vaikka ovat tatskoina ihan hienoja ne käärmeet, mua silti käärmekammoisena tekee pahaa katsoa noita. Giorgia on myös postannut videoita missä hänellä on sellainen käärmeaiheinen pyjama, hyi kamala, mä en pystyisi nukkua sellaisessa. 😄 Niitä Giorgian selkätatskoja en oikein tajua. Joku runo, joo, fine. Mutta loput on sellaista ihme sekamelskaa ilman päätä ja häntää. En tykkää. Eikä mun mielipiteellä oli sinänsä mitään merkitystäkään, kunhan täällä huutelen. 😁
Mitä veikkaatte; palaako D ja G takaisin yhteen? Veikkaan, että palaavat.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että palaavat. Mutta nähtäväksihän se jää.
Vierailija kirjoitti:
en usko, tuntuu että liikaa tapahtunut jotain? mutta hullumpaakin tässä maailmassa on tapahtunut lol
Huvittaa muuten että Vic ja Thomas ovat taas lomalla ilman Damianoa mutta nyt ei nää fanit voi syyttää että Giorgia on siihen syyllinen, nyt niiden on löydettävä joku muu jota syyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en usko, tuntuu että liikaa tapahtunut jotain? mutta hullumpaakin tässä maailmassa on tapahtunut lol
Huvittaa muuten että Vic ja Thomas ovat taas lomalla ilman Damianoa mutta nyt ei nää fanit voi syyttää että Giorgia on siihen syyllinen, nyt niiden on löydettävä joku muu jota syyttää
Damiano taisi viettää ainakin osan vapaapäivistä mummonsa luona. Tänään hänet on kuvattu yhdessä Vicin kanssa Roomassa lentoasemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damiano taisi viettää ainakin osan vapaapäivistä mummonsa luona. Tänään hänet on kuvattu yhdessä Vicin kanssa Roomassa lentoasemalla.
joo sain sen käsityksen että on nyt asunut sen luona, ja eilen laittoi kuvaa veljensä kissasta eli ehkä sillä ei ole vielä uutta kämppää ja on asunut porukoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saa veikata niin johonkin (Los Angeles) taas tekemään musiikkia vaikka Glastonburyn haastattelussa sanoivat uudesta musiikista että ei ihan lähiaikoina tule (muistaakseni noin)
Ilmeisesti keikka oli menestys, saivat ainakin twitterissä paljon kehuja. Fan club on ainakin laittanut twitteriin videoita ja uskon että youtubeenkin niitä videoita ilmestyy, täytyy huomenna kun on aikaa katsella niitä