Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jola olet päättänyt, ettet enää koskaan aio seurustella vakavasti, kerro syysi valintaan

Vierailija
23.05.2021 |

Ja oletko mies vai nainen.
Mitkä tapahtumat tai asiat ovat saaneet sinut päätymään siihen, että uskot yksin olevan paremmin?

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei oo koskaan ollu mun kiinnostuksenkohde, en oo koskaan seurustellut, eikä ole suunnitelmissakaan. Nainen olen

Vierailija
2/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja huomannut, että poikkeuksetta joka suhteessa alkaa toisen naama ärsyttää ennemmin tai myöhemmin ja että arvostan itsenäisyyttäni sen verran etten halua tehdä kompromisseja tai mukautua toisen aikatauluihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa kaikki paska siirtyy edelleen naisen hoidettavaksi. Etuja on haittoihin nähden niin vähän ettei kiinnosta.

N28

Vierailija
4/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. En ole seurustelusuhteessa saanut yhdeltäkään mieheltä niin paljon omaa tilaa ja rauhaa kuin tarvitsen. Olen aika introvertti, joten näin on helpompi. Totta kai sitä rakkautta silti välillä kaipaa, mutta sen tunteen kestän. Sitä en että joku on jatkuvasti iholla.

Vierailija
5/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaattiset parisuhdekokemukset. En usko että yksin on parempi vaan tiedän että niin on. Vapaus ja mielenrauha. N44

Vierailija
6/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana olla omassa rauhassa, en kaipaa toisen seuraa enkä halua pyykätä kenenkään kalsareita! Asiaan ei liity mitään traumoja tai ikäviä kokemuksia, arvostan vain tosi paljon omaa tilaa ja omaa aikaa!

Vierailija
7/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän monta kokemusta seurustelusta ja avoliitosta takana, tässä iässä (N45) voi jo tehdä ne päätelmät ettei vaan oo mun juttu. Yksin on ihanaa. Olisinpa tajunnut tämän jo nuorena, ettei tarvitse väkisin yrittää tehdä jotakin, joka on kuin tervanjuontia. Olisi jäänyt monta huonoa suhdetta kokematta ja elettyä alusta asti itsensä näköistä elämää.

Vierailija
8/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa mustasukkaisia ja kontrolloivia miehiä. Haluan tehdä omia juttujani ilman että kukaan voi sanoa mitään vastaan. Tapailen kyllä paria miestä seksin ja hauskanpidon merkeissä mutta heitä ei kiinnosta olla parisuhteessa kuten ei itseänikään. Täydellistä.

Vierailija
9/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koti ei tuntunut omalta kodilta. Ei ollut omaa tilaa vaan asunnon täytti toisen omaisuus ja tekemiset.

Haluan myös pitää omat aikatauluni. Niinkin pieni asia kuin syöminen oli ongelma koska minä syön eri aikaan, siitä sitten sai riidellä miksi en koskaan laita ruokaa. Koska en ole nälkäinen.

Olen nainen.

Vierailija
10/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Vaikka välillä kaipaankin jotakuta rinnalleni jakamaan arkea, ei se kaipaus ole yhtä voimakas kuin oman tilan tarve. En myöskään halua olla tilivelvollinen kenellekään menemisistäni ja tulemisistani.

Lisäksi minulla ei ole koskaan ollut kiinnostusta harrastaa seksiä, ei muiden eikä itseni kanssa. Hyvin harvassa on miehet, jotka ovat aseksuaaleja.

Vierailija
11/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, en enää halua tehdä jatkuvasti kompromisseja omien valintojeni suhteen, kaikkein vähiten siinä miten ja missä vietän vapaa-aikani. Onneksi ei oo lapsiakaan.

Vierailija
12/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty luottamaan enää koskaan ihmisiin. en ole koskaan seurustellut. N32

Vierailija
13/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Vaimon kuolemasta on nyt kahdeksan vuotta. Sormus edelleen sormessani, haudallaan vierailen pari kertaa viikossa kertomassa lasten ja muut kuulumiset. Meillä ns natsasi niin moni asia, että on vaikea kuvitella ketään muuta. Eiköhän se ollut minun osaltani tässä.

Vierailija
14/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun 20 vuoden parisuhde näytti ettei perhe-elämässä ja parisuhteessa ole sellaista tasa-arvoa ja yhtäläistä hyvinvointia että siihen enää viitsisin lähteä. En jaksa enää joustaa kenenkään muun kuin lasteni takia.

Vierailija
15/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koin identiteettiini häviävän kun olin naimisissa ja mua kohdeltiin vaimona.

Lisäksi mulla on tapana parisuhteissa vajota jollekkin alimmalle yhteiselle tasolle, en ole aikaansaava ja kunnianhimoinen ja onnellinen, sinkkuna tavoittelen unelmia ihan eri tavalla.

Naisen ja miehen oletetaan jotenkin olevan yksinään puolikkaita ja pariskuntana kokonaisia. Mä oon yksin kokonainen ja parisuhteessa koen olevani pelkkä puolikas.

Vierailija
16/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa kaikki paska siirtyy edelleen naisen hoidettavaksi. Etuja on haittoihin nähden niin vähän ettei kiinnosta.

N28

Monenko miehen kokemuksella puhut asiasta? 

Vierailija
17/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. Elämässä on jo niin paljon sisältöä, ihmissuhteita ja kivaa tekemistä, että seurustelulle olisi tilaa n. 10-15 %. Sellaisen miehen löytäminen, jolla olisi vastaava tilanne ja luonteet muutenkin natsaisi, on aivan mahdotonta.  Ja takana on myös huono kokemus miehestä, jonka arjen hallinnan taidot olivat 15 vuotiaan tasolla. Sellainen tekee varovaiseksi.

Vierailija
18/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa mustasukkaisia ja kontrolloivia miehiä. Haluan tehdä omia juttujani ilman että kukaan voi sanoa mitään vastaan. Tapailen kyllä paria miestä seksin ja hauskanpidon merkeissä mutta heitä ei kiinnosta olla parisuhteessa kuten ei itseänikään. Täydellistä.

Montako mustasukkaista miestä olet itsellesi valinnut? Kauanko nämä suhteet kesti? 

Vierailija
19/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli naiset on valinneet itselleen paskoja miehiä. 

Vierailija
20/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan omaa aikaana, olen jo tehnyt lapset ja yleisesti en kaipaa naisista muuta kun seksiseuraa ja se hoituu helposti ilman parisuhdetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän