Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jola olet päättänyt, ettet enää koskaan aio seurustella vakavasti, kerro syysi valintaan

Vierailija
23.05.2021 |

Ja oletko mies vai nainen.
Mitkä tapahtumat tai asiat ovat saaneet sinut päätymään siihen, että uskot yksin olevan paremmin?

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkässä avioliitossa. Siinä joutuu tekemään kompromisseja ja kuormittamaan itseään toisen vaatimuksilla. Kyllä niinkin voi elää, mutta nyt kun on tottunut yksineloon, en enää ehkä jaksaisi samaa. Voisin olla suhteessa, jossa nähdään kun nähdään, eikä edes muutaman viikon tauot olisi ongelma itselleni.

M41

Vierailija
62/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pitkässä avioliitossa. Siinä joutuu tekemään kompromisseja ja kuormittamaan itseään toisen vaatimuksilla. Kyllä niinkin voi elää, mutta nyt kun on tottunut yksineloon, en enää ehkä jaksaisi samaa. Voisin olla suhteessa, jossa nähdään kun nähdään, eikä edes muutaman viikon tauot olisi ongelma itselleni.

M41

Joo varmaan tosi pitkä avioliitto. Anna kun arvaan 6v?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea näitä kommentteja. Olen ajatellut olevani jollain tapaa outo, kun viihdyn yksin.

Vierailija
64/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa, joten en toistaiseksi seurustele.

Vierailija
65/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa mulla on ollut lapsesta saakka ja nyt näin aikuisiällä olen jo vakuuttunut siitä, etten pysty ikinä laihduttamaan ainakaan niihin mittoihin, että kelpaisin yhdellekkään miehelle joten olen päättänyt luovuttaa täysin näiden haaveiden suhteen.

N22

Vierailija
66/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa kaikki paska siirtyy edelleen naisen hoidettavaksi. Etuja on haittoihin nähden niin vähän ettei kiinnosta.

N28

Monenko miehen kokemuksella puhut asiasta? 

Kaltaistesi miesten takia en halua parisuhdetta. Miksi kiusaisin itseäni tuollaisella? Sama kuin pitelisi jalkaa nuotiossa.

Vierailija
67/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on pappojen keksimä tapa ärsyttää naisia.

Ei ikinä ollut mun juttu.

Oma tupa, oma lupa eikä tartte törttöä passata.

Vierailija
68/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon väsynyt siivoaan vuosikaudet toisen jälkiä. Ei auta vaikka kaikki nää vuodet asiasta sanonut. Tuli vaan nalkuttavan akan leima vaikka kyse on ihan normaaleista elämiseen kuuluvista asioista. En usko että otan enää ketään, kun tästä nykyisestä eroon pääsen. En tiedä mistä löytyis sellainen aikuinen mies jota ei tarvitse hyysätä vaan joka osaa toimia ihan oma-alotteisesti normaalissa elämässä.

Vierailija
69/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvii naista mihinkää, nii en nää mitään syytä ottaa sellasta riesakseni.

Vierailija
70/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suhteet ei ole ikinä onnistuneet. En jaksa enää panostaa kun koko homma loppuu parin kuukauden jälkeen. Paljon työtä, vähän tulosta. Lisäksi viihdyn hyvin yksin, tarvitsen vain perheenjäsenet, ystävät ja työkaverit. En ole mikään yltiösosiaalinen ihminen ja näissä on minulle ihmissuhteita riittävästi, en ole yksinäinen mutta saan olla yksin aina kun haluan. Lisäksi minulla ei ole toiveita perheen perustamisesta, en ole koskaan halunnut omia lapsia. Haluan myös asua yksin; parisuhteessa tulisi eteen (mikäli se onnistuisi niin pitkälle, mikä siis ei ole tapahtunut minulle koskaan) yhteenmuutto tai ainakin keskustelu siitä. En usko että mahdollinen kumppanini ymmärtäisi tarvettani asua yksin, tarvettani omalle tilalle. Useimmat ihmiset ei ota hyvällä eikä ymmärrä sitä että toinen ei halua asua yhdessä, vaikka rakastaakin. 

Vierailija
71/119 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut siihen lopputulokseen, etteivät miehet pääsääntöisesti ymmärrä kunnioituksesta ja kestävästä rakkaudesta yhtään mitään.

naiset taas eivät rakasta kuin itseään ja miehen tuomaa taloudellista hyötyä. 

Mitähän hyötyä esim. sinusta kellekään olisi? Omaishoidon tukea?

Mullakin jää enemmän käyttörahaa erottuani kuin aviossa.

Vierailija
72/119 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoa mulla on ollut lapsesta saakka ja nyt näin aikuisiällä olen jo vakuuttunut siitä, etten pysty ikinä laihduttamaan ainakaan niihin mittoihin, että kelpaisin yhdellekkään miehelle joten olen päättänyt luovuttaa täysin näiden haaveiden suhteen.

N22

Sulla on jo nyt pahamieli vaikka et edes ole kokeillut parisuhdetta. Mä oon ollut suhteessa sairaanloisen ylipainoisena sekä normaalimitoissa.

Syyni luopua miehistä johtuu kuitenkin jostain aivan muusta kuin painosta.

Vierailija
73/119 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä yhtä hyvää ja sopivaa koskaan kuin aviomieheni. Toisena syynä se, että haluan elää aivan toisenlaista elämää kuin avioliitossa ollessani, omilla ehdoillani. En halua enää tutustua kehenkään siten kuin mieheeni enkä halua seksiäkään muiden kanssa.

Vierailija
74/119 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
75/119 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka valitsee parisuhteen, valitsee haasteen. Nainen 40v.

Vierailija
76/119 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys että löytyisi nainen joka haluaa samaa kuin minäkin on lottovoiton luokkaa, ja sitten pitäisi muidenkin asioiden osua yksiin. Joutuisin ainakin jossain määrin vetämään perinnemiesmiesroolia ja tekemään isoja kompromisseja sen suhteen mitä haluan elämältäni.

Varmasti sielunkumppanini on olemassa, samoin kuin joku voittaa lotossakin, mutta jossain vaiheessa on viisaampaa luopua toivosta ja keskittyä tekemään elämästä hyvä ilman parisuhdetta.

Vierailija
77/119 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nukahtaa,nukkua ja herätä yksin.

Vierailija
78/119 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Sinä, jola olet päättänyt, ettet enää koskaan aio seurustella vakavasti, kerro syysi valintaan”

-> I’m too sexy

Vierailija
79/119 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
80/119 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ihania (ei kaikki). Mutta en jaksa niitä vääntöjä, mitä parisuhteessa vääjäämättä tulee. Oma rauha, seesteinen elämä on vaan parasta. Seksiä aina saa, kun haluaa. Harvemmin haluan sitäkään enää. Olen onnellinen näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi