Sinä, jola olet päättänyt, ettet enää koskaan aio seurustella vakavasti, kerro syysi valintaan
Ja oletko mies vai nainen.
Mitkä tapahtumat tai asiat ovat saaneet sinut päätymään siihen, että uskot yksin olevan paremmin?
Kommentit (119)
En ole varma olenko päättänyt. Helpompaa olisi, kun ei olisi vaaraa tulla taas petetyksi henkisesti tai fyysisesti.
Seurustelu on iloinen asia, ei ollenkaan vakava.
Vierailija kirjoitti:
Ne viisi isoa kirjainta, jotka saavat nykyaikaisen naisen kouristelemaan pelosta ja huutamaan suoraa huutoa nettipalstoilla.
M - G - T - O - W
Tällaiselle entisajan naiselle ei aukea, miksi jonkun omien polkujen kulkeminen aiheuttaisi toisissa pelkoa. Niinhän sitä aikuisen pitääkin tehdä, hyvänen aika.
Olen tullut siihen lopputulokseen, etteivät miehet pääsääntöisesti ymmärrä kunnioituksesta ja kestävästä rakkaudesta yhtään mitään.
Elän tällä hetkellä pitkässä avioliitossa ns. sielunkumppanini kanssa, ja jos tämä päättyy ennen kuolemaani, olen mieluiten yksin. En usko, että tässä maailmassa on ketään toista, jonka kanssa haluaisin elää yhdessä. Lisäksi viihdyn erakkona. Olen nainen.
Pitkän avioliiton päätyttyä olen todennut, että en enää kaipaa seksiä, enkä suhdetta. Yksin saan päättää mitä ja milloin haluan jotain tehdä, ei tarvitse toisen mieltymyksiä ottaa huomioon. Kotitöiden määrä romahti minimiin, kun ei tarvitse enää toisen ruokia kaupasta raahata, eikä kokata, ei sen pyykkejä pestä, eikä sotkuja siivota.
Koska minua ei kukaan nuorempanakaan kelpuuttanut niin opin ajattelemaan että olkoot. Kyllä sitä pillua saa ilman seurusteluakin.
Vierailija kirjoitti:
Ne viisi isoa kirjainta, jotka saavat nykyaikaisen naisen kouristelemaan pelosta ja huutamaan suoraa huutoa nettipalstoilla.
M - G - T - O - W
Terveisiä liikkestä joka suosii tilausvaimoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M - G - T - O - W
Tällaiselle entisajan naiselle ei aukea, miksi jonkun omien polkujen kulkeminen aiheuttaisi toisissa pelkoa. Niinhän sitä aikuisen pitääkin tehdä, hyvänen aika.
Nämähän MGTOW-höpöttäjät siis toivoisivat hirveästi, että kaikki naiset kauhistuisivat tästä uhkauksesta ja alkaisivat anella, että pliis miehet tulkaa takaisin! Me luvataan ryhtyä taas 50-luvun kotirouviksi! Mutta sitä varten tuli nyt kyllä valittua väärä ketju, tämähän on nimenomaan ihmisille, sekä miehille että naisille, jotka ovat päättäneet samoin eli kulkea parisuhteesta omia polkujaan :D
Vierailija kirjoitti:
eli naiset on valinneet itselleen paskoja miehiä.
Mä olen toi introvertti viestistä numero neljä eikä mun miehet ainakaan olleet paskoja vaan ihan hyviä miehiä. Parisuhde ei vaan sovi mulle.
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen lopputulokseen, etteivät miehet pääsääntöisesti ymmärrä kunnioituksesta ja kestävästä rakkaudesta yhtään mitään.
naiset taas eivät rakasta kuin itseään ja miehen tuomaa taloudellista hyötyä.
Enemmän haittoja kuin hyötyjä elämääni.
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M - G - T - O - W
Terveisiä liikkestä joka suosii tilausvaimoja.
ja taas joku nainen femspleinaamassa. -eri
Olen ollut lapsena ja nuorena tyttönä huonosti kohdeltuna. Yritän kovasti tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa, mutta alan aina pelätä tapailemiani miehiä. Heidän ei tarvitse tehdä mitään erityistä saadakseen minut kauhun valtaan. Olisi ihana halailla ja paijaillla, mutta minkäs teet kun läheisyys itkettää ja pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M - G - T - O - W
Nämähän MGTOW-höpöttäjät siis toivoisivat hirveästi, että kaikki naiset kauhistuisivat tästä uhkauksesta ja alkaisivat anella, että pliis miehet tulkaa takaisin! Me luvataan ryhtyä taas 50-luvun kotirouviksi! Mutta sitä varten tuli nyt kyllä valittua väärä ketju, tämähän on nimenomaan ihmisille, sekä miehille että naisille, jotka ovat päättäneet samoin eli kulkea parisuhteesta omia polkujaan :D
Ahaa, Mulle tulisi lähinnä mieleen varmistaa, että omille poluille lähdetään maha täynnä ja villasukat jalassa, ihan kaiken varalta. :D
Nainen. Olen ollut lapsesta lähtien suurempi erakko kuin kukaan muu tuntemani ihminen. En yksinkertaisesti sovi parisuhteeseen. Aiheutan lähinnä harmia toiselle vetäytyneisyydelläni ja kaipuullani yksinoloon. En aio hankkia lapsiakaan.
Omistan elämäni intohimon kohteelleni ja olen tyytyväinen näin.
Vierailija kirjoitti:
M - G - T - O - W
Miksi? Miten kyseiset kirjaimet vaikuttavat siihen, etteivät naiset ole muutenkaan teistä kiinnostuneita?
Etkö sinä näe komiikkaa julkaisuissasi?
Ei ole enää voimia parisuhteeseen. Parisuhde on kuitenkin työtä( ja tiedän millainen kivireki se on vetää, eikä anna ihmiselle yhtään mitään) niin olen mieluummin ilman. Tarvitsen tilaa ja omaa aikaa. Sitä ei voi olla ikinä tarpeeksi. Parisuhteessa kuolen sisältä ja häviän ihmisenä joksikin kyökkipiiaksi ja miehen äidiksi. Ei minulla ole enää voimia eikä mielenkiintoa palvella ilman omaa iloa ja hyötyä yhtään ketään.
Olen kontrollifriikki ja joustamaton asian suhteen. Stressaannun ja ahdistun, kun toinen ei tee asioita juuri niin kuin minä haluan. Suurimpia haasteita on tuottanut siisteystaso, rahankäyttö ja täsmällisyys aikatauluissa.
Olen onnellisempi yksin, kun tiedän, että asiat ovat järjestyksessä. Satunnainen kevyt viikonloppu- tai lomaseura piristää, arkisempi suhde ahdistaa.
Mene ihmeessä jo sitä omaa tietäsi, kenelläkään ei tule ikävä! Hopi hopi vaan :)