Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jola olet päättänyt, ettet enää koskaan aio seurustella vakavasti, kerro syysi valintaan

Vierailija
23.05.2021 |

Ja oletko mies vai nainen.
Mitkä tapahtumat tai asiat ovat saaneet sinut päätymään siihen, että uskot yksin olevan paremmin?

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajaismainen ex-vaimo. Hän on markkinoinut itsensä eron jälkeen urhina, mutta oli ilkeydessään aivan omaa luokkaansa. Hänen valttinsa oli lapset. Uuteen suhteeseen en tule lähtemään ennen kuin voin varmuudella tietää, että voin häipyä milloin vaan.

Vierailija
82/119 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies ja seurustelemme edelleen. Kotityöt menee tasan jne. arki rullaa.

Silti olen tietoinen, että tämä parisuhde on viimeiseni. Joko itse tai hän menehtyy ensin tai joskus eroamme.

Parisuhde teettää toistuvasti töitä itsessään. Jotenkin olen hyvin epävarma ihmisten kanssa, mutten itsekseni ja itsestäni.

Halusin kuitenkin antaa tälle suhteelle tilaisuuden ja koettaa kuinka pärjään toisen ihmisen kanssa intiimissä suhteessa, jossa toinen ihminen on läsnä päivittäin.

Olen positiivisesti ihmisiin suuntautuva erakko. Pidän ihmisistä, ja lapsistakin, mutta tiedosta ihmisten läsnäolon väsyttävän itseäni paljon - tutkin ja aistin jatkuvasti toisen ihmisen seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ihania (ei kaikki). Mutta en jaksa niitä vääntöjä, mitä parisuhteessa vääjäämättä tulee. Oma rauha, seesteinen elämä on vaan parasta. Seksiä aina saa, kun haluaa. Harvemmin haluan sitäkään enää. Olen onnellinen näin.

Samat syyt.

Vierailija
84/119 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v nainen. Koen olevani liian vanha mihinkään suhteisiin. Olen ollut yksin 16 vuotta, en enää osaisi olla kenenkään kanssa. Lisäksi ulkonäkövaatimukset nykyään ovat niin kovat, että ei tavallinen, keski- ikäinen nainen kelpaa enää. Kun on kauan yksin, ei enää kaipaakaan ketään. Töiden jälken omaan siistiin kotiini, se on parhautta. Outoa tämä nykyelämä. 🙂

Vierailija
85/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolehtivainen, lempeä ja antelias. Kokemukseni mukaan tavallinen mies muuttuu kanssani itsekeskeiseksi, aloitteettomaksi ja ahneeksi. En jaksa olla hyväksikäytetty kotitalouskone ja äiti aikuiselle ihmiselle. Paras siis ilman "kumppania"

Vierailija
86/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen mies. Persoonallisuushäiriö (kait). Olisin ihan surkea kumppani.

Vierailija
87/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen mies ja aikomuksenani ei ole enää seurustella vakavasti. En vain tule toimeen naisten kanssa. Jos minulla on töistä vaikkapa vapaapäivä, niin haluan tehdä mitä huvittaa. Avata oluen ja nauttia olostani, tai sitten vaikkapa ottaa virveli käteen ja suunnata kalalle. Naisväellä kun taas aina on omat suunnitelmansa. Joutuisin koko ajan tekemään kompromisseja ja lähes aina omaksi tappiokseni. En koe, että se on sitä elämää, jota varten täällä haluan elää.

Toinen on se, että en esim halua toisen päättävän asuntoni sisustusta tms. Jos minulle kelpaa vanha sisustus ja olemassa oleva sohva, niin en todellakaan halua laittaa uusiin rahaa, koska koen sen turhana rahareikänä, enkä itse saa siitä mitään tyydytystä. Yleensä koen, että jos ihminen tekee merkittäviä hankintoja elämässään, niin niistä pitää vastineeksi kokea myös tyydytystä.

Siinä nyt jokunen syy ensialkuun.

Vierailija
88/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksuja syitä ja jos on onnellinen vapaana, niin miksipä muuttaa sitä?

T: Vähän nuorempi mutta samat ajatukset omaava mies

Vierailija
89/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on jo tehty ja lähinnä seksi- ja matkailuseura kiinnostaa. M43

Vierailija
90/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta hoitaneena haluan omaa rauhaa ja aikaa. Ihanaa vaikka katsoa telkkaria ja tehdä käsitöitä niin ettei kukaan halua mitään tai kiukuttele. Niin paljon hoitanut lapsia ja tehnyt kotitöitä, että haluaa asua yksin. Voi ajatella vain omaa itseä ja levätä. Olen taitava laittamaan ruokaa, mutta yksin voi tehdä mitä ruokaa tahansa tai jättää vaikka tekemättä ja syödä esim. pakastepizzan.

Yksin asuessa ei tarvitse kuunnella, jos mies haluaa sitä tai tätä.

Olen kyllästynyt vaatimuksiin, arvosteluihin, riitoihin ja kiukutteluun. Mielummin lepään tai teen käsitöitä ja katson telkkaria. Kun on yksin, on ihanan rauhallista, kukaan ei vaadi mitään.

Vierailija
91/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v nainen enkä kaipaa lapsiperhe-elämää mutta haluaisin kyllä sitoutua.

Havaintojeni mukaan ne harvat, abaut samanikäiset lapsettomat velamiehet joita on olemassa eivät ole kovin hanakoita sitoutumaan esim. avioliiton tai yhdessä asumisen merkeissä (jompikumpi sopisi minulle, en tarvitse molempia).

Tarjontaa on siis hyvin vähän ja on energian hukkaa maanitella vannoutunutta poikamiestä suhteeseen.

Olen suosiolla ilman enkä keskity siihen mitä ei ole vaan nautin siitä hyvästä, mitä elämässäni on.

Vierailija
92/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleen vaimoni tilalle en voisi ajatellakaan toista naista. Se olisi likainen tahra Hänen muistolleen. Pysyn uskollisena Hänelle hautaan asti.

Vierailija
93/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne viisi isoa kirjainta, jotka saavat nykyaikaisen naisen kouristelemaan pelosta ja huutamaan suoraa huutoa nettipalstoilla.

M - G - T - O - W

Miksi? Miten kyseiset kirjaimet vaikuttavat siihen, etteivät naiset ole muutenkaan teistä kiinnostuneita?

Etkö sinä näe komiikkaa julkaisuissasi?

Ressukat kerjää huomiota näin kun sitä eivät muuten saa. Naiset osaa tehdä elämästään miellyttävää ja hyvää ilman parisuhdettakin eivätkä tunne tarvetta pitää siitä mitään meteliä. Passiivisagressiivseet vuorovaikutustaidottomat luuserit jämäpätkä miehet eivät kiinnosta ketään, joten bye bye vaan sinne omille teille.

Joopajoo, kyllähän se on tälläkin palstalla nähty miten miellyttävää ja hyvää naiset osaavat omasta elämästään tehdä.

Useimmat kirjoittavat tänne vain ja ainoastaan silloin kun heillä menee huonosti.

Parisuhteistaahan naiset valittaa, sitten ystävistä, suvusta, työpaikasta. En ole ainakaan nähnyt kirjoitusta missä nainen valittaisi miten hirveää on elää itselleen ja nauttia elämästä.

Vierailija
94/119 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löytynyt sopivaa, jolla olisi samankaltaiset tavoitteet ja toiveet elämälle. Miehiä on vaikea lähestyä eikä juurikaan kukaan ole ollut kiinnostunut minusta. Yksin on helpompaa monin tavoin.

Vierailija
95/119 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä useita vuosia. Tätä miestä ennen kerkesin jo kyllästyä seurusteluun, ja olin 8v sinkkuna ennen nykyistä suhdettani. Kun tämä päättyy, ja siis jos ei pääty minun kuolemaani, niin olen jo nähnyt ja kokenut kaiken sen mitä olen seurustelurintamalla halunnut, ja aika paljon enemmänkin. En jaksaisi enää alkaa tutustumaan näin perinphojaisesti toiseen ihmiseen, saati että jakaisin elämääni enää kenenkään kanssa.

Vierailija
96/119 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olen. En tule koskaan enään tapaamaan yhtäkään naista. Olen seurustellut ja ollut kerran naimisissa. Kaksi lastakin on tehty. Erosta 5 vuotta ja olen todennut että ilman naista on parempi ja olen onnellisempi :) Ei siinä sen ihmeellisempää syytä ole. En kaipaa naisista edes seksiseuraa koska käsi ajaa saman asian.

Vierailija
97/119 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan parisuhteen edut ilman suhdetta, eikä tarvitse miettiä muita.

Vierailija
98/119 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

46-v. mies. En jaksa enää naisia, enkä halua hypätä kenenkään pillin mukaan. Onneksi sukupuoliviettikin on jo laantunut siinä määrin, ettei se enää vie miestä niin kuin nuorempana.

Vierailija
99/119 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua syytettiin kaikista parisuhteen ongelmista. Tämä on toistunut joka parisuhteessa.

Vierailija
100/119 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen mies ja aikomuksenani ei ole enää seurustella vakavasti. En vain tule toimeen naisten kanssa. Jos minulla on töistä vaikkapa vapaapäivä, niin haluan tehdä mitä huvittaa. Avata oluen ja nauttia olostani, tai sitten vaikkapa ottaa virveli käteen ja suunnata kalalle. Naisväellä kun taas aina on omat suunnitelmansa. Joutuisin koko ajan tekemään kompromisseja ja lähes aina omaksi tappiokseni. En koe, että se on sitä elämää, jota varten täällä haluan elää.

Toinen on se, että en esim halua toisen päättävän asuntoni sisustusta tms. Jos minulle kelpaa vanha sisustus ja olemassa oleva sohva, niin en todellakaan halua laittaa uusiin rahaa, koska koen sen turhana rahareikänä, enkä itse saa siitä mitään tyydytystä. Yleensä koen, että jos ihminen tekee merkittäviä hankintoja elämässään, niin niistä pitää vastineeksi kokea myös tyydytystä.

Siinä nyt jokunen syy ensialkuun.

Mitä jos se nainen odottaa sitä vapaapäivää kanssasi innoissaan siitä että pääsee kalaan ja kaljalle kanssasi? On vääriä ja sopivia kumppanieta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi