Kihlattu ei kestä sitä että olen hoikistunut. Mitä voin tehdä?
Mies on alkanut veetuilemaan kun en ole enään tasapaksu pökkelö, vaan timmissä ja hyvässä kunnossa. Mies puolestaan on edelleen vanhoissa huonoissa mitoissa ja kunnossa eikä alkanut kuntoilemaan yhdessä ehdotuksestani huolimatta. Eilen viimeksi veetuilu Euroviisuja katsottaessa että hänelle jää kaikki rasvaiimmat ja epäterveellisemmät herkut syötäväksi ja tein tahallani. Pyysin miestä tuomaan kaupasta syötävää ja mies osti rasvapommijuustoja, kermaviiliä dipillä, karkkia, suklaata ja sipsejä sokerilimsan kera. Pilkoin jääkaapista kurkkua ja muita kasviksia siihen rinnalle ja join vettä. Mies ei syö vihanneksia vaikka ehdotin, joten ne jäi kokonaan minulle. Tuntuu että mies on kateellinen kaikesta ja moittii, jos joku kehuu minua hienosta saavutuksesta ja vartalosta. Aamuyöstä veetuili että varmaan menet kesällä rannalle esittelemään uutta vartaloa ja iskemään miehiä. On ollut puhetta mennä rannalle yhdessä tyttöporukan kanssa. Loukkaannuin miehen puheista. Alussa mies kannusti mutta nyt on kateellinen ja ilkeily sattuu.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Niin senkö takia hän oli sinun kanssa että hänen mielestään lihavana olit ruma? Sai pitää läskin naisen ihan itsellään eikä ollut pelkoa että joku vie? Nyt kun laihduit niin tulit hänenkin silmissä niin viehättäväksi, että pelkää sinun lähtevän toisen matkaan? Nyt sitten pelkää että hänenkin pitää parantaa tapojaan eikä halua vastata siihen, vaan mieluummin tuhoaa uuden elämäntapasi ja kiskoo sinut kanssaan samaan surkeuteen?
Noinhan se on.
Mies ei kestä että nainen ON nyt hyvännäköinen.
Tuolla aiemmin luki että mies oli sanonut että hoikat pettää helpommin! Päivän vitsi. Mutta kuinka ruma onkaan katkera, kateelinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
erotkaa. sinä vielä oikein tyttöporukalla lähdet heruttamaan itseäsi rannalle?
vai oletko trolli?
Haluan nauttia rannalla olosta vihdoin kun vartalo on kunnossa mutta en mene sinne iskemään miehiä. Muut saa katsoa saa muttei koskea. Kihlattu on hermona ideasta kun tajusi etten ole enää se joka välttelee muiden seuraa ja nauttii elämästä. Ennen mies häpesi minua mutta nyt syyttää ja sättii. Ap
Toi ärsyttäisi kaikkia. Jos olisit ollut sinut itsesi kanssa, olisit ollut aiemmin rannalla läskimakkaroittesi kanssa. Nyt haluat hankkia itsetuntoboostia kropallasi.
Sinä ja mies olette yhtä säälittäviä. Mies siksi, että on saamaton vätys ja sinä siksi, koska haluat huomiohuorata kropallasi. Kehitä itsekunnioitus ja itsetunto. Sitä ei saa punttisalilla.
Kyllä sinäkin voit laihduttaa ja kuntoilla. Se vaatii vain kovan tahdon ja kun pääset hyvään kuntoon niin tiedät että et enää koskaan halua takaisin siihen entiseen huonoon oloon ja kuntoon.
Ja ai en tiennytkään että olen huomiohuorannut timmillä kropallani koko aikuisikäni.
Mutta ap olet mahtava. Älä välitä kateellisista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin senkö takia hän oli sinun kanssa että hänen mielestään lihavana olit ruma? Sai pitää läskin naisen ihan itsellään eikä ollut pelkoa että joku vie? Nyt kun laihduit niin tulit hänenkin silmissä niin viehättäväksi, että pelkää sinun lähtevän toisen matkaan? Nyt sitten pelkää että hänenkin pitää parantaa tapojaan eikä halua vastata siihen, vaan mieluummin tuhoaa uuden elämäntapasi ja kiskoo sinut kanssaan samaan surkeuteen?
Noinhan se on.
Tuolla aiemmin luki että mies oli sanonut että hoikat pettää helpommin! Päivän vitsi. Mutta kuinka ruma onkaan katkera, kateelinen mies.
miehet haluaa vain instamalleja! Miehet ei kestä että nainen on hyvännäköinen! Koittakaa päättää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka syö jotain vihanneksia jos tarjolla on karkkia ja sipsiä 😂 hanki Ap tasapainoa elämääsi, joskus voi myös herkutella eikä vetää pelkkää kurkkua ja parsaa.
Kyllä me syömme mieheni kanssa ja mies on aika tukeva.
Olet noin kateellinen aplle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se on.
Tuolla aiemmin luki että mies oli sanonut että hoikat pettää helpommin! Päivän vitsi. Mutta kuinka ruma onkaan katkera, kateelinen mies.miehet haluaa vain instamalleja! Miehet ei kestä että nainen on hyvännäköinen! Koittakaa päättää.
No eihän tuo aloittajan mies kestä että puoliso on hyvännäköinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
erotkaa. sinä vielä oikein tyttöporukalla lähdet heruttamaan itseäsi rannalle?
vai oletko trolli?
Haluan nauttia rannalla olosta vihdoin kun vartalo on kunnossa mutta en mene sinne iskemään miehiä. Muut saa katsoa saa muttei koskea. Kihlattu on hermona ideasta kun tajusi etten ole enää se joka välttelee muiden seuraa ja nauttii elämästä. Ennen mies häpesi minua mutta nyt syyttää ja sättii. Ap
Miten hän sua sättii? Aloituksesta ei ihan selviä asia. Oli se muutos puolisossa mikä vain ja neg. tai pos. onhan se aina kriisi. Sinuna antaisin miehelleni aikaa tottua siihen, että sä teit muutoksen itsesi vuoksi, etkä ole menossa minnekään. Ja muista myös olla itse sättimättä häntä, elämänmuutoksesi on sun, ei hänen. Eri asia tietysti, jos hän oikeasti sättii, se ei toki ole sallittua vaikka olisikin epävarma olo.
En säti miestä vaan mies veetuilee ja sättii minua. Olen ehdottanut alusta saakka elämäntaparemonttia meille molemmille mutta mies kieltäytyi ja alussa kannusti kovasti mutta kun alkoi näkyä tuloksia niin miehen käytös ja suhtautuminen minua kohtaan muuttui täysin. Kihlattu sättii ruuista, kun en enään syö samalla tavalla oli kyseessä sitten kotona syöminen tai ravintolassa syöminen. Mies vetää alkoholia, pitsaa ja sokeria kun itse syön kevyemmin. Mies yrittää saada minua muuttamaan tapoja ja palaamaan entiseen mutta olen sanonut etten palaa entiseen. Joudun perustelemaan valintojani miehelle ja viimeisin oli kun ostin uusia vaatteita niin mies kommentoi niitäkin veetuilleen "taas tuollainen miesten iskemismekko tai liian tiukat housut". En iske muita miehiä mutta tottakai uudet vaatteet on useampaa kokoa pienempiä mitä ennen mutta mies kääntää tämänkin minua vastaan. En pukeudu paljastavasti mutta miehen mielestä kaikki paljastaa liikaa ja on iskemistä varten että ottaa päähän tämä. :( Ap
Sano että häntä sinä yritätkin iskeä ;) jos koittaisit kääntää asian huumoriksi ja vakuutella ettet ole lähdössä mihinkään niin ehkä hän pehmittyisi? Voi myös olla että jos hän kokee että tuputat hänelle terveempiä tapoja niin hän ei enää kelpaa sinulle tms.
Mies ei ole koskaan ymmärtänyt huumoriani mutta omia vitsejä viljelee minulle. Huumorintajumme on erilaista. En tuputa mutta mies ilkeilee ja yrittää saada minua vanhoihin tapoihin. Ap
Tuossa ei auta kuin pitää päänsä. Kohta alkaa valittamaan, miten olet muuttunut, ja olet ikävä ja veemöinen jne. Kannatta varautua jo siihen, ja miettiä, mitä teet.
On kateellinen, kun sinä olet pystynyt tuohon, ja hän ei.
Kohta on teillä keskustelun paikka. Joko mies hyväksyy sian, tai sitten ei, ja sinä mietit itse, että mitä teet.
Minkä sian?
Niin, onhan se ollut miehelle helpompaa, kun suhteessa on kaksi itseään häpeävää. Nyt miehellä on aiemman häpeän lisäksi häpeä siitä, että hän on edelleen kunnossa, jossa häpeää itseään ja ap on vapaa häpeästä.
Oikeasti, jos mies on 15-20 kg ylipainoinen niin rannalle vaan itsekin.
Onko teillä muutenkin vähön negatiivinen kierre suhteessa, ettekä kehu ja tue toisianne?
Vierailija kirjoitti:
Tämmööset ei koskaan kestä, on huomattu kaveripiirissä ja aina tulloo ero.
No jos se ukko on henkisen väkivallan lisäksi pettänyt niin eiköhän tuo ero ole oikea vaihtoehto. On se jännä, miten ne pettäjät projisoivat omat tekonsa toiseen ja epäilevät ja syyttelevät sitä toista.
Mäkin olen ihan tosissani kuunnellut yhdeltä exältä sitä että "sä petät kuitenkin, miksen mä tekis samaa".
Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aloittaja siis vittuilee miehelleen koko ajan passiivisaggressiivisesti, ja ihmettelee miksi mies käyttäytyy miten käyttäytyy?
Ei vaan mies veeduilee minulle. Mies tiesi jo alussa että laihdun kun otin kuntoilun ja uusin ruokavalion kokonaan. Ehdotin miehellekin samaa mutta vastaus oli ei kiinnosta, pärjään tällaisena hyvinkin mutta nyt mies on kateellinen, sättii ja veetuilee milloin syömisestä, milloin mistäkin. Rasittavaa kun yritän ymmärtää mutta sättimistä en jaksa kuunnella. Mies itse osti herkut eilen vaikka sanoin että en enää syö herkkuja samalla tavalla kuin ennen. Ap
Olet sokea omalle asenteellesi ja käytöksellesi. Olen aivan satavarma, et jos me päästäis katsomaan teidän välistä vuorovaikutusta, niin sun omassa toiminnassa moni ulkopuolinen näkis korjattavaa.
Miksi muuten ehdottelet koko ajan miehelle yhteistä kuntoilua ja vihanneksia, jos mies on selvästi ilmaissut, ettei kaipaa elämäänsä mitään tuollaista? Olisko nyt niin, et sua on alkanut ärsyttää se sohvaperuna?
Ohis
Provo ja näin paljon juttua ;D
Ap on syöppö, joka yrittää irvailla laihduttajien syöntitavoista, vaikkei ilmeisesti tiedä niistä mitään. Tuo ruokavalio johtaa kuitenkin jojoiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se on.
Tuolla aiemmin luki että mies oli sanonut että hoikat pettää helpommin! Päivän vitsi. Mutta kuinka ruma onkaan katkera, kateelinen mies.miehet haluaa vain instamalleja! Miehet ei kestä että nainen on hyvännäköinen! Koittakaa päättää.
Miehet haluaa instamalleja. Ja sitten sen mallin tulisi olla vain heidän käytössään kotona eikä enää ikinä poistua kodistaan muuta kuin korkeintaan pukeutuneena säkkiin. Minun puoliso ehdotti minulle Burkhaa jotta minua ei nähtäisi. Koska siihen en suostunut niin sitten haukkui ulkonäköäni.
Vierailija kirjoitti:
Provo ja näin paljon juttua ;D
Ap on syöppö, joka yrittää irvailla laihduttajien syöntitavoista, vaikkei ilmeisesti tiedä niistä mitään. Tuo ruokavalio johtaa kuitenkin jojoiluun.
Mitä ihmeen provoamista tässäkin muka nyt on? Tuommosia miehiä ja suhteita on, joissa toinen aloittaa elämäntaparemontin ja toinen yrittää lannistaa kaikin tavoin.
Oma ex pullahti suhteen aikana 20 kiloa kun itse edelleen pidin huolta ruokavaliosta, urheilin ja pidin painon siinä päälle 50 kilossa. Alkuun vain kehui ja ylisti, kitinä ja dissaaminen alkoi siinä vaiheessa kun oli päästänyt itsensä pullahtamaan eikä ollut itsekuria tehdä itselleen mitään. Ja ei, minä en itse puuttunut hänen painoon tai ulkonäköön tai tiputtanut elintapojani.
Niin joo ja epäili mua jatkuvasti pettämisestä kun petti itse.
Taitaa olla liuta katkeria ukkoja taas palstalla. Itselläni on aika samanlaisia kokemuksia kuin ap:lla. Tosin mies kyllä jokseenkin ymmärtää että haluan elää terveellisesti ja liikkua enkä voi paisua ylipainoiseksi, minulla on nimittäin elinsiirre ja yritän hoitaa itseäni tunnolisesti.
Mies saattaa silti vähän loukkaantua ellen huoli rasvaisia grillimakkaroita enkä innostu niin kesän grilliruuista tai hampurilaisista. Miehelläni on reippaasti ylipainoa ja on todella passiivinen, olen jo harkinnut eroa vaikka jäisin yksin kun en jaksa katsoa alkoholisoituvaa puolisoa ja hänen elintapoja, omat elintapani eivät häneen juuri vaikuta, ei edes tahdo yrittää. Suhteesta lähteminen tekee myös vaikeaksi kun on yhteistä omaisuutta sidottuna isoon taloon.
Itse olen juuri tekemässä eroa miehestä, joka tuntui olevan lopulta kaikesta saavuttamastani kateellinen.
Loppua kohden alkoi tuntua, etten halua enää tehdä mitään, etten taas näytä toisen silmissä ainaiselta onnistujalta.
Joo, tiedän miten epäterve ajatus, ja ero on kaikkein paras ratkaisu. Puolisoiden pitäisi olla toistensa puolella ja iloita toistensa onnistumisista.
Tämmööset ei koskaan kestä, on huomattu kaveripiirissä ja aina tulloo ero.