Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihlattu ei kestä sitä että olen hoikistunut. Mitä voin tehdä?

Vierailija
23.05.2021 |

Mies on alkanut veetuilemaan kun en ole enään tasapaksu pökkelö, vaan timmissä ja hyvässä kunnossa. Mies puolestaan on edelleen vanhoissa huonoissa mitoissa ja kunnossa eikä alkanut kuntoilemaan yhdessä ehdotuksestani huolimatta. Eilen viimeksi veetuilu Euroviisuja katsottaessa että hänelle jää kaikki rasvaiimmat ja epäterveellisemmät herkut syötäväksi ja tein tahallani. Pyysin miestä tuomaan kaupasta syötävää ja mies osti rasvapommijuustoja, kermaviiliä dipillä, karkkia, suklaata ja sipsejä sokerilimsan kera. Pilkoin jääkaapista kurkkua ja muita kasviksia siihen rinnalle ja join vettä. Mies ei syö vihanneksia vaikka ehdotin, joten ne jäi kokonaan minulle. Tuntuu että mies on kateellinen kaikesta ja moittii, jos joku kehuu minua hienosta saavutuksesta ja vartalosta. Aamuyöstä veetuili että varmaan menet kesällä rannalle esittelemään uutta vartaloa ja iskemään miehiä. On ollut puhetta mennä rannalle yhdessä tyttöporukan kanssa. Loukkaannuin miehen puheista. Alussa mies kannusti mutta nyt on kateellinen ja ilkeily sattuu.

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aloittaja siis vittuilee miehelleen koko ajan passiivisaggressiivisesti, ja ihmettelee miksi mies käyttäytyy miten käyttäytyy? 

Jep jotain tällaista. Tai vähintäänkin antaa urheiluvinkkejä, joita mies ei ole pyytänyt. Ap ei pysty oman muutoksensa jälkeen suhtautumaan mieheensä enää entiseen tapaan, vaan alkaa näkeä "paikallaan jökittävässä" miehessä vikoja, joita aiemmin ei tuominnut, koska oli samanlainen kuin miehensä.

Tuohan olisi miehelle ihan unelmatilanne, että oma nainen on tikissä ja miehen pitäisi olla onnensa kukkuloilla. Nyt kun ei kuitenkaan näin ole, niin on kyllä vaikea saada tilanne pyöriteltyä pelkästään miehen syyksi.

"Näkeä" 😂😂😂

Vierailija
62/116 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuuttahan tuo on. Pelkää, että lähdet toisen miehen matkaan. Mies pelkää menettävänsä sinut. Ei osaa sitä ilmaista.

Siltä vaikuttaa mutta mies ei tajua etten petä ja on kateellinen muutoksesta. Ap

Tuo sinun ”on kateellinen muutoksesta” kertoo juuri sen teidän ongelman. Sinä olet tehnyt elämäntaparemontin, ei sun mies. Näin ollen älä edes arvota miehesi tekoja itsesi kautta. On täysin ymmärrettävää, että miehesi reagoi muutokseen ja toivoisi takaisin entisen. Ihmismieli toimii niin. Ja jos sä otat kaiken kateutena tai laiskuutena tai tyhmyytenä, parisuhteenne kariutuu. Onko miehesi sun mielestä oikeutettu tunteisiinsa? Ilmeisesti ei. Vastaatko hänen pelkoonsa siitä, että olet lähdössä muita metsästämään aikuismaisesti ja hänet huomioiden? Ilmeisesti et. Jos uudessa elämässäsi et siedä sitä, joka ei ole kanssasi muutosta tehnyt, lähde pois.

Huomioin miehen kaikissa asioissa, mutta mies ei huomioi minua vaan sättii ja veetuilee. En ole sanonut miestä laiskaksi tai tyhmäksi, mutta minua mies on haukkunut tyhmäksi ja alkuun epäili etten saa elämäntapamuutosta aikaiseksi. Kuitenkin kävi niin, että muutos tapahtui ja painoa tippui, joten olen nyt elämäni kunnossa ja miestä kismittää asia eikä tahdo hyväksyä. Olen selittänyt tilanteen ja keskustellut avoimesti kihlatun kanssa, mutta enään en ala vääntämään rautalangasta kun mies vaan veetuilee. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

erotkaa. sinä vielä oikein tyttöporukalla lähdet heruttamaan itseäsi rannalle? 

vai oletko trolli? 

Haluan nauttia rannalla olosta vihdoin kun vartalo on kunnossa mutta en mene sinne iskemään miehiä. Muut saa katsoa saa muttei koskea. Kihlattu on hermona ideasta kun tajusi etten ole enää se joka välttelee muiden seuraa ja nauttii elämästä. Ennen mies häpesi minua mutta nyt syyttää ja sättii. Ap

Miten hän sua sättii? Aloituksesta ei ihan selviä asia. Oli se muutos puolisossa mikä vain ja neg. tai pos. onhan se aina kriisi. Sinuna antaisin miehelleni aikaa tottua siihen, että sä teit muutoksen itsesi vuoksi, etkä ole menossa minnekään. Ja muista myös olla itse sättimättä häntä, elämänmuutoksesi on sun, ei hänen. Eri asia tietysti, jos hän oikeasti sättii, se ei toki ole sallittua vaikka olisikin epävarma olo.

En säti miestä vaan mies veetuilee ja sättii minua. Olen ehdottanut alusta saakka elämäntaparemonttia meille molemmille mutta mies kieltäytyi ja alussa kannusti kovasti mutta kun alkoi näkyä tuloksia niin miehen käytös ja suhtautuminen minua kohtaan muuttui täysin. Kihlattu sättii ruuista, kun en enään syö samalla tavalla oli kyseessä sitten kotona syöminen tai ravintolassa syöminen. Mies vetää alkoholia, pitsaa ja sokeria kun itse syön kevyemmin. Mies yrittää saada minua muuttamaan tapoja ja palaamaan entiseen mutta olen sanonut etten palaa entiseen. Joudun perustelemaan valintojani miehelle ja viimeisin oli kun ostin uusia vaatteita niin mies kommentoi niitäkin veetuilleen "taas tuollainen miesten iskemismekko tai liian tiukat housut". En iske muita miehiä mutta tottakai uudet vaatteet on useampaa kokoa pienempiä mitä ennen mutta mies kääntää tämänkin minua vastaan. En pukeudu paljastavasti mutta miehen mielestä kaikki paljastaa liikaa ja on iskemistä varten että ottaa päähän tämä. :( Ap

Sano että häntä sinä yritätkin iskeä ;) jos koittaisit kääntää asian huumoriksi ja vakuutella ettet ole lähdössä mihinkään niin ehkä hän pehmittyisi? Voi myös olla että jos hän kokee että tuputat hänelle terveempiä tapoja niin hän ei enää kelpaa sinulle tms.

Mies ei ole koskaan ymmärtänyt huumoriani mutta omia vitsejä viljelee minulle. Huumorintajumme on erilaista. En tuputa mutta mies ilkeilee ja yrittää saada minua vanhoihin tapoihin. Ap

Miksi olette yhdessä? Ketjun perusteella teillä ei ole mitään yhteistä. Edes huumorintaju ei ole samalla tasolla

Rehellisesti sanottuna en enään itsekään tiedä, mutta veetuilua en kohta jaksa kun kihlattu on mennyt liian pitkälle. Kun tapasimme, mies tuli luokseni ja teki selväksi että haluaa olla minun kanssa ja tunteet ym oli varmaa, mutta elämäntapamuutos on tuonut uusia ei niin hyviä puolia esiin miehestä. Yritän ymmärtää mutta silläkin on rajansa ja en minäkään voi loputtomasta joustaa toisen kiukuttelun takia. Ap

Vierailija
64/116 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vai oletko trolli? 

Haluan nauttia rannalla olosta vihdoin kun vartalo on kunnossa mutta en mene sinne iskemään miehiä. Muut saa katsoa saa muttei koskea. Kihlattu on hermona ideasta kun tajusi etten ole enää se joka välttelee muiden seuraa ja nauttii elämästä. Ennen mies häpesi minua mutta nyt syyttää ja sättii. Ap

Miten hän sua sättii? Aloituksesta ei ihan selviä asia. Oli se muutos puolisossa mikä vain ja neg. tai pos. onhan se aina kriisi. Sinuna antaisin miehelleni aikaa tottua siihen, että sä teit muutoksen itsesi vuoksi, etkä ole menossa minnekään. Ja muista myös olla itse sättimättä häntä, elämänmuutoksesi on sun, ei hänen. Eri asia tietysti, jos hän oikeasti sättii, se ei toki ole sallittua vaikka olisikin epävarma olo.

En säti miestä vaan mies veetuilee ja sättii minua. Olen ehdottanut alusta saakka elämäntaparemonttia meille molemmille mutta mies kieltäytyi ja alussa kannusti kovasti mutta kun alkoi näkyä tuloksia niin miehen käytös ja suhtautuminen minua kohtaan muuttui täysin. Kihlattu sättii ruuista, kun en enään syö samalla tavalla oli kyseessä sitten kotona syöminen tai ravintolassa syöminen. Mies vetää alkoholia, pitsaa ja sokeria kun itse syön kevyemmin. Mies yrittää saada minua muuttamaan tapoja ja palaamaan entiseen mutta olen sanonut etten palaa entiseen. Joudun perustelemaan valintojani miehelle ja viimeisin oli kun ostin uusia vaatteita niin mies kommentoi niitäkin veetuilleen "taas tuollainen miesten iskemismekko tai liian tiukat housut". En iske muita miehiä mutta tottakai uudet vaatteet on useampaa kokoa pienempiä mitä ennen mutta mies kääntää tämänkin minua vastaan. En pukeudu paljastavasti mutta miehen mielestä kaikki paljastaa liikaa ja on iskemistä varten että ottaa päähän tämä. :( Ap

Sano että häntä sinä yritätkin iskeä ;) jos koittaisit kääntää asian huumoriksi ja vakuutella ettet ole lähdössä mihinkään niin ehkä hän pehmittyisi? Voi myös olla että jos hän kokee että tuputat hänelle terveempiä tapoja niin hän ei enää kelpaa sinulle tms.

Mies ei ole koskaan ymmärtänyt huumoriani mutta omia vitsejä viljelee minulle. Huumorintajumme on erilaista. En tuputa mutta mies ilkeilee ja yrittää saada minua vanhoihin tapoihin. Ap

Miksi olette yhdessä? Ketjun perusteella teillä ei ole mitään yhteistä. Edes huumorintaju ei ole samalla tasolla

Rehellisesti sanottuna en enään itsekään tiedä, mutta veetuilua en kohta jaksa kun kihlattu on mennyt liian pitkälle. Kun tapasimme, mies tuli luokseni ja teki selväksi että haluaa olla minun kanssa ja tunteet ym oli varmaa, mutta elämäntapamuutos on tuonut uusia ei niin hyviä puolia esiin miehestä. Yritän ymmärtää mutta silläkin on rajansa ja en minäkään voi loputtomasta joustaa toisen kiukuttelun takia. Ap

Joko pyörivät pidemmät, komeammat ja menestyneemmät miehet mielessä, nyt kun tiedät että olisi mahkuja upgreidata?

Vierailija
65/116 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vai oletko trolli? 

Joko pyörivät pidemmät, komeammat ja menestyneemmät miehet mielessä, nyt kun tiedät että olisi mahkuja upgreidata?

Pettämistä en harrasta, mutta puran kihlauksen ja ero on edessä jos miehen käytös jatkuu veetuiluna ja sättimisenä. Ap

Vierailija
66/116 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat säälittävältä.

On äärimmäisen säälittävää haukkua muita terveellisistä elämäntavoista!

Vierailija
67/116 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu eroon luuserista ja etsi itsellesi oikea mies.

Vierailija
68/116 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele miehesi tunteita ja lihota itsesi oikein turpeaksi ja hanki erilaisia lihavuudesta johtuvia sairauksia. Siten miehesi tuntee olonsa paremmaksi ja voi syöttää s8nulle nameja, herkkuja ja tietysti sitä limpsaa!

Vierailija
69/116 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkiudu eroon luuserista ja etsi itsellesi oikea mies.

Tämä alkaa vähitellen tuntumaan oikealta vaihtoehdolta. Ap

Vierailija
70/116 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisen markkina-arvo nousee, mies vaihtuu. Aina.

Vierailija
71/116 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aloittaja siis vittuilee miehelleen koko ajan passiivisaggressiivisesti, ja ihmettelee miksi mies käyttäytyy miten käyttäytyy? 

Ei vaan mies veeduilee minulle. Mies tiesi jo alussa että laihdun kun otin kuntoilun ja uusin ruokavalion kokonaan. Ehdotin miehellekin samaa mutta vastaus oli ei kiinnosta, pärjään tällaisena hyvinkin mutta nyt mies on kateellinen, sättii ja veetuilee milloin syömisestä, milloin mistäkin. Rasittavaa kun yritän ymmärtää mutta sättimistä en jaksa kuunnella. Mies itse osti herkut eilen vaikka sanoin että en enää syö herkkuja samalla tavalla kuin ennen. Ap

Hyvin havainnoit. Kerro nuo asiat miehelle.

Joko hän ei lopeta naljailua tai jatkaa sitä... tai hän ei aloita terveellisiä elämäntapoja tai aloittaa... jos teidän kumppanuus kiloihin kaatuu, niin se kaatuu. Älä kuitenkaan syyllisty ja ota niskaasi sitä miehen mustasukkaisuutta ja kateutta. Hänen on itse työstettäväksi ne...älä ala sijaiskärsijäksi.

Nostat vaan asia rohkeasti esiin. Tulet esiin. Sinulla on hyviä ajatuksia.

Vierailija
72/116 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan mies veeduilee minulle. Mies tiesi jo alussa että laihdun kun otin kuntoilun ja uusin ruokavalion kokonaan. Ehdotin miehellekin samaa mutta vastaus oli ei kiinnosta, pärjään tällaisena hyvinkin mutta nyt mies on kateellinen, sättii ja veetuilee milloin syömisestä, milloin mistäkin. Rasittavaa kun yritän ymmärtää mutta sättimistä en jaksa kuunnella. Mies itse osti herkut eilen vaikka sanoin että en enää syö herkkuja samalla tavalla kuin ennen. Ap

Joko hän ei lopeta naljailua tai jatkaa sitä... tai hän ei aloita terveellisiä elämäntapoja tai aloittaa... jos teidän kumppanuus kiloihin kaatuu, niin se kaatuu. Älä kuitenkaan syyllisty ja ota niskaasi sitä miehen mustasukkaisuutta ja kateutta. Hänen on itse työstettäväksi ne...älä ala sijaiskärsijäksi.

Taitaa olla parasta purkaa kihlaus ja erota miehen kanssa, kun riideltiin taas ja sanoin miehelle etten halua kuulla enään sättimistä mutta kihlatun mielestä hänellä on oikeus siihen koska ollaan yhdessä. Ei se niin mene, että joudun kuulemaan valitusta ja perään syyttelyä. Nostin lapsentekokysymyksen esille ja siihenkin mies sanoo ettei halua lasta vaan seksillisen suhteen. Tämäkin ilta meni omalta kohdaltani itkuksi. Mies ei kuulemma enään halua naimisiin vaan kihlaus riittää ja syynä minun muuttuminen. Olen saanut tarpeekseni paskaa niskaan ja miehelle kelpaan silloin kun olen lihava mutta häpesi kun olin painavampi. Ap

Vierailija
73/116 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa miestä. Tai sopia että pistävät kommentit loppuvat kokonaan ja odottaa myös sitä, ei anna jatkua. Hän voi vahvistaa itsetuntoaan jos räyskii. 

Vierailija
74/116 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole miehelle enää se sama ihana, rakas ihminen. Olet muuttunut myös henkisesti, et vain itse huomaa sitä. Mies haluaa takaisin sen naisen, kenen kanssa meni kihloihinkin.

Sinusta on tullut tylsä ja itsestään vaivaisen 12 kg painonpudotuksen myötä ihan liikoja yhtäkkiä luuleva terveysnipottaja, jonka kanssa ei voi ikinä edes herkutella. Onko ihmekään, että mies oireilee? Hänhän ei ole muuttunut eikä toivonut sinun muuttumistasi.

Ei olisi kannattanut muutaman kilon vuoksi tehdä tällaista älytöntä itsekeskeistä draamaa. Olisit pitänyt laihtumisen ja elämänmuutoksen lähinnä omana tietonasi. Perus-heteromies kun ei edes mitään kymppikilon muutosta huomaa - ja sinä voit lihoa ne takaisinkin ihan milloin tahansa.

Joten jos tämä mies on tärkeä sinulle niin nyt otat jo sen katseen ja huomion omasta navastasi ja ryhdyt lopultakin tosissaan yrittämään kuulla tuon valituksen ja "huumorin" taakse.

Vierailija
75/116 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole miehelle enää se sama ihana, rakas ihminen. Olet muuttunut myös henkisesti, et vain itse huomaa sitä. Mies haluaa takaisin sen naisen, kenen kanssa meni kihloihinkin.

Sinusta on tullut tylsä ja itsestään vaivaisen 12 kg painonpudotuksen myötä ihan liikoja yhtäkkiä luuleva terveysnipottaja, jonka kanssa ei voi ikinä edes herkutella. Onko ihmekään, että mies oireilee? Hänhän ei ole muuttunut eikä toivonut sinun muuttumistasi.

Ei olisi kannattanut muutaman kilon vuoksi tehdä tällaista älytöntä itsekeskeistä draamaa. Olisit pitänyt laihtumisen ja elämänmuutoksen lähinnä omana tietonasi. Perus-heteromies kun ei edes mitään kymppikilon muutosta huomaa - ja sinä voit lihoa ne takaisinkin ihan milloin tahansa.

Joten jos tämä mies on tärkeä sinulle niin nyt otat jo sen katseen ja huomion omasta navastasi ja ryhdyt lopultakin tosissaan yrittämään kuulla tuon valituksen ja "huumorin" taakse.

Vaivaisen??

Ei helvetti mitä roskaa!!!😂

Ps. Sovinisti

Vierailija
76/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka syö jotain vihanneksia jos tarjolla on karkkia ja sipsiä 😂 hanki Ap tasapainoa elämääsi, joskus voi myös herkutella eikä vetää pelkkää kurkkua ja parsaa.

Tasapainosta eli uudesta miehestä olen samaa mieltä, mutta muusta en. Ap:n kannattaa heivata nyxä ja äkkiä, ei kenenkään tarvitse kuunnella sättimistä kumppanilta.

Vierailija
77/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla parasta purkaa kihlaus ja erota miehen kanssa, kun riideltiin taas ja sanoin miehelle etten halua kuulla enään sättimistä mutta kihlatun mielestä hänellä on oikeus siihen koska ollaan yhdessä. Ei se niin mene, että joudun kuulemaan valitusta ja perään syyttelyä. Nostin lapsentekokysymyksen esille ja siihenkin mies sanoo ettei halua lasta vaan seksillisen suhteen. Tämäkin ilta meni omalta kohdaltani itkuksi. Mies ei kuulemma enään halua naimisiin vaan kihlaus riittää ja syynä minun muuttuminen. Olen saanut tarpeekseni paskaa niskaan ja miehelle kelpaan silloin kun olen lihava mutta häpesi kun olin painavampi. Ap

Nimenomaan, sinun muuttuminen. Vaikuttaa siltä, että et itse näe muuttuneesi muutoin kuin ulkoisesti ja miehesi näkee. Ero on ainoa ratkaisu, ette sovi toisillenne. Suhteenne ei enää ole entisellään ja sillä selvä. Sinä muutuit, toivottavasti näet sen sitten erottuanne ettet siirrä ongelmaa seuraavaan suhteeseen. Kehon muutos ei eria aiheuta, muista se.

Vierailija
78/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka syö jotain vihanneksia jos tarjolla on karkkia ja sipsiä 😂 hanki Ap tasapainoa elämääsi, joskus voi myös herkutella eikä vetää pelkkää kurkkua ja parsaa.

Tasapainosta eli uudesta miehestä olen samaa mieltä, mutta muusta en. Ap:n kannattaa heivata nyxä ja äkkiä, ei kenenkään tarvitse kuunnella sättimistä kumppanilta.

Tässä ketjussa ei ole tullut esiin mitään sättimistä, vain apn kokemus asiasta.

Vierailija
79/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut koko ajan kuin tietäisit miehesi ajatukset ja tunteet. nuo on sinun tulkintasi asiasta, todennäköisesti väärät sellaiset. Miehesi sanoo, että olet muuttunut, miksi et usko sitä?

Vierailija
80/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-mieheni naureskeli miltä näytän, kun laihduin n. 15 kg normaalipainon sisällä. Minulle puhkesi jonkinlainen syömishäiriö enkä vaan saanut syödyksi kunnolla. Oli kovaa työstressiä ja univaikeuksia. Olin oikeasti luinen ja kuihtunut, huonovointinen ja masentunut ja olisin kyllä kaivannut jotain muuta, kuin naureskelua ja pilkkaamista. Kyse ei siis ollut mistään elämäntaparemontista, vaan henkisistä ongelmista. Ei se kivalta tunnu, kun oma mies haukkuu luukasaksi, keskitysleirivangiksi, haukkui nirsoksi ja yritti tunkea väkisin voimalla jotain sipsejä suuhuni. Näytin kuulemma naurettavalta ja vaatteet roikkuivat rumasti. En tiedä mitä hän sai tuosta sairaasta ilkeydestään.