Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihlattu ei kestä sitä että olen hoikistunut. Mitä voin tehdä?

Vierailija
23.05.2021 |

Mies on alkanut veetuilemaan kun en ole enään tasapaksu pökkelö, vaan timmissä ja hyvässä kunnossa. Mies puolestaan on edelleen vanhoissa huonoissa mitoissa ja kunnossa eikä alkanut kuntoilemaan yhdessä ehdotuksestani huolimatta. Eilen viimeksi veetuilu Euroviisuja katsottaessa että hänelle jää kaikki rasvaiimmat ja epäterveellisemmät herkut syötäväksi ja tein tahallani. Pyysin miestä tuomaan kaupasta syötävää ja mies osti rasvapommijuustoja, kermaviiliä dipillä, karkkia, suklaata ja sipsejä sokerilimsan kera. Pilkoin jääkaapista kurkkua ja muita kasviksia siihen rinnalle ja join vettä. Mies ei syö vihanneksia vaikka ehdotin, joten ne jäi kokonaan minulle. Tuntuu että mies on kateellinen kaikesta ja moittii, jos joku kehuu minua hienosta saavutuksesta ja vartalosta. Aamuyöstä veetuili että varmaan menet kesällä rannalle esittelemään uutta vartaloa ja iskemään miehiä. On ollut puhetta mennä rannalle yhdessä tyttöporukan kanssa. Loukkaannuin miehen puheista. Alussa mies kannusti mutta nyt on kateellinen ja ilkeily sattuu.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussettiä... Ei auta muu kuin sanoa miehelle että hankkii itsetunnon, lopettaa lapsellisen kiukuttelun ja pitää turpansa kiinni, tai muuten jätät sen.

Vierailija
2/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tulee ero tuossa vaiheessa. Kuten myös osalle raitistuneista tulee ero, kun puoliso ei kestä uutta asetelmaa perheessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

erotkaa. sinä vielä oikein tyttöporukalla lähdet heruttamaan itseäsi rannalle? 

vai oletko trolli? 

Vierailija
4/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja siis vittuilee miehelleen koko ajan passiivisaggressiivisesti, ja ihmettelee miksi mies käyttäytyy miten käyttäytyy? 

Vierailija
5/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeran luonteinen mies sinulla. Vaihtoehdot on joko hankkia itsetunto tai itselleenkin timmi kroppa. Jälkimmäinenkin luulisi olevan helpompaa nyt kun talossa on toinenkin terveellisesti syövä ja liikkuva jo valmiiksi.

Vierailija
6/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
7/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vai oletko trolli? 

Haluan nauttia rannalla olosta vihdoin kun vartalo on kunnossa mutta en mene sinne iskemään miehiä. Muut saa katsoa saa muttei koskea. Kihlattu on hermona ideasta kun tajusi etten ole enää se joka välttelee muiden seuraa ja nauttii elämästä. Ennen mies häpesi minua mutta nyt syyttää ja sättii. Ap

Vierailija
8/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloittaja siis vittuilee miehelleen koko ajan passiivisaggressiivisesti, ja ihmettelee miksi mies käyttäytyy miten käyttäytyy? 

Ei vaan mies veeduilee minulle. Mies tiesi jo alussa että laihdun kun otin kuntoilun ja uusin ruokavalion kokonaan. Ehdotin miehellekin samaa mutta vastaus oli ei kiinnosta, pärjään tällaisena hyvinkin mutta nyt mies on kateellinen, sättii ja veetuilee milloin syömisestä, milloin mistäkin. Rasittavaa kun yritän ymmärtää mutta sättimistä en jaksa kuunnella. Mies itse osti herkut eilen vaikka sanoin että en enää syö herkkuja samalla tavalla kuin ennen. Ap

Vierailija
9/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vai oletko trolli? 

Haluan nauttia rannalla olosta vihdoin kun vartalo on kunnossa mutta en mene sinne iskemään miehiä. Muut saa katsoa saa muttei koskea. Kihlattu on hermona ideasta kun tajusi etten ole enää se joka välttelee muiden seuraa ja nauttii elämästä. Ennen mies häpesi minua mutta nyt syyttää ja sättii. Ap

-5/5

Vierailija
10/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mulle kateellinen koska olen lahjakas tavalla jolla hän haluaisi olla. Kyllä hän silti pärjää kateutensa kanssa, ja se on ennemminkin sellaista miksi minä en voi olla-harmittelua, koska on asioitaj oita ei vain voi oppia jos ei ole mitään lahjaa siihen suuntaan.

Vierailija
11/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi olla suhteessanne sellaisessa valta-asemassa, jossa voi saada sinut kokemaan, että hän häpeää sinua. Hän teki niin vahvistamalla epävarmuuttasi omasta ulkonäöstäsi. Nyt hän ei voi enää tehdä niin, joten hän on kiukkuinen sinulle, koska veit hänen vallankäyttövälineensä. Sinuna harkitsisin suhteen jatkoa tarkkaan. 

Vierailija
12/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi olla suhteessanne sellaisessa valta-asemassa, jossa voi saada sinut kokemaan, että hän häpeää sinua. Hän teki niin vahvistamalla epävarmuuttasi omasta ulkonäöstäsi. Nyt hän ei voi enää tehdä niin, joten hän on kiukkuinen sinulle, koska veit hänen vallankäyttövälineensä. Sinuna harkitsisin suhteen jatkoa tarkkaan. 

Olen surullinen ja mietin rantareissun perumista jotta mies lopettaisi kapinoinnin ja syyttelyn. Kihlattu ei enään luota koska miehen mielestä hoikat naiset pettävät helpommin ja lähtevät vieraan matkaan. En koskaan pettäisi mutta tätä menoa tekee mieli purkaa kihlaus ja erota lopullisesti kun saan kuulla pelkkää veetuilua mieheltä. Olen kannustanut miestä treenaamaan ja muuttamaan ruokavaliota mutta vastustaa kovin ja osoittaa pahanolonsa muhun. Ap

Vierailija
13/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin senkö takia hän oli sinun kanssa että hänen mielestään lihavana olit ruma? Sai pitää läskin naisen ihan itsellään eikä ollut pelkoa että joku vie? Nyt kun laihduit niin tulit hänenkin silmissä niin viehättäväksi, että pelkää sinun lähtevän toisen matkaan? Nyt sitten pelkää että hänenkin pitää parantaa tapojaan eikä halua vastata siihen, vaan mieluummin tuhoaa uuden elämäntapasi ja kiskoo sinut kanssaan samaan surkeuteen?

Vierailija
14/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen surullinen ja mietin rantareissun perumista jotta mies lopettaisi kapinoinnin ja syyttelyn. Kihlattu ei enään luota koska miehen mielestä hoikat naiset pettävät helpommin ja lähtevät vieraan matkaan. En koskaan pettäisi mutta tätä menoa tekee mieli purkaa kihlaus ja erota lopullisesti kun saan kuulla pelkkää veetuilua mieheltä. Olen kannustanut miestä treenaamaan ja muuttamaan ruokavaliota mutta vastustaa kovin ja osoittaa pahanolonsa muhun. Ap

Herranjestas! Kyllä ihminen saa käydä kesällä uimassa. Kyse on nyt miehesi itsetunto-ongelmasta. Se on hänen ongelmansa eikä se poistu sillä, että alat varoa kaikkia tekemiäsi ja sanomiasi. En edes usko miehen lopettavan sättimistä, vaikka rannalle meno peruuntuisi, koska se ei ratkaise hänen epävarmuuttaan. Joko mies alkaa ratkoa ongelmiaan tai sitten ennustan suhteelle huonoa tulevaisuutta.

Vierailija
15/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vai oletko trolli? 

Miten hän sua sättii? Aloituksesta ei ihan selviä asia. Oli se muutos puolisossa mikä vain ja neg. tai pos. onhan se aina kriisi. Sinuna antaisin miehelleni aikaa tottua siihen, että sä teit muutoksen itsesi vuoksi, etkä ole menossa minnekään. Ja muista myös olla itse sättimättä häntä, elämänmuutoksesi on sun, ei hänen. Eri asia tietysti, jos hän oikeasti sättii, se ei toki ole sallittua vaikka olisikin epävarma olo.

Vierailija
16/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko niitä kiloja lähti? Aika nuoria taidatte olla. (sivusta)

Vierailija
17/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen, mutta jotenkin tuntuu tosi ulkonäköön painottuvalta (!) touhulta. Kun meitä on monen kokoisia ja näköisiä ja lähes jokainen on jonkun silmissä kaunis tai komea. Ymmärrän, jos paino huolettaa terveyssyistä, mutta en minäkään jaksaisi kuunnella kun joku viikkotolkulla suunnittelee menevänsä rannalle kun on "laihtunut". Mistäs sen tietää vaikka siellä rannalla katselijat tykkääkin vähän täyteläisemmistä naisista?

Vierailija
18/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko niitä kiloja lähti? Aika nuoria taidatte olla. (sivusta)

12 kiloa lähti kaiken kaikkiaan ja olen miestä yhden vuotta nuorempi mutta molemmat aikuisia. Miehellä on liikakiloja 15-20 kg. Ap

Vierailija
19/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen, mutta jotenkin tuntuu tosi ulkonäköön painottuvalta (!) touhulta. Kun meitä on monen kokoisia ja näköisiä ja lähes jokainen on jonkun silmissä kaunis tai komea. Ymmärrän, jos paino huolettaa terveyssyistä, mutta en minäkään jaksaisi kuunnella kun joku viikkotolkulla suunnittelee menevänsä rannalle kun on "laihtunut". Mistäs sen tietää vaikka siellä rannalla katselijat tykkääkin vähän täyteläisemmistä naisista?

Tämä ja elämäntapamuutos on tainnut muuttaa myös yhteisiä kivoja hetkiä, jos herkut eivät enää kelpaa yhteiseen hetkeen vaan pitää hankkia omat herkut.

Vierailija
20/116 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ja elämäntapamuutos on tainnut muuttaa myös yhteisiä kivoja hetkiä, jos herkut eivät enää kelpaa yhteiseen hetkeen vaan pitää hankkia omat herkut.

Kyllä minustakin enemmän kuulostaa siltä, että ap on muuttunut muutoinkin kuin ulkoisesti ja herkuista tuskin on ”kiltisti huomautettu”.