Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihlattu ei kestä sitä että olen hoikistunut. Mitä voin tehdä?

Vierailija
23.05.2021 |

Mies on alkanut veetuilemaan kun en ole enään tasapaksu pökkelö, vaan timmissä ja hyvässä kunnossa. Mies puolestaan on edelleen vanhoissa huonoissa mitoissa ja kunnossa eikä alkanut kuntoilemaan yhdessä ehdotuksestani huolimatta. Eilen viimeksi veetuilu Euroviisuja katsottaessa että hänelle jää kaikki rasvaiimmat ja epäterveellisemmät herkut syötäväksi ja tein tahallani. Pyysin miestä tuomaan kaupasta syötävää ja mies osti rasvapommijuustoja, kermaviiliä dipillä, karkkia, suklaata ja sipsejä sokerilimsan kera. Pilkoin jääkaapista kurkkua ja muita kasviksia siihen rinnalle ja join vettä. Mies ei syö vihanneksia vaikka ehdotin, joten ne jäi kokonaan minulle. Tuntuu että mies on kateellinen kaikesta ja moittii, jos joku kehuu minua hienosta saavutuksesta ja vartalosta. Aamuyöstä veetuili että varmaan menet kesällä rannalle esittelemään uutta vartaloa ja iskemään miehiä. On ollut puhetta mennä rannalle yhdessä tyttöporukan kanssa. Loukkaannuin miehen puheista. Alussa mies kannusti mutta nyt on kateellinen ja ilkeily sattuu.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mies siis häpesi sinua kun olit lihavampi. Nyt kun olet laihempi hän nurisee siitä, on mustasukkainen ja vainoharhainen.

Kysymys kuuluu, miksi siedit tuota aiempaakaan käytöstä ja mitä vielä odotat? Kyseessä on kroonisesti tyytymätön ja rasittava mies. Se, että yrittää pönkittää pskaa itsetuntoaan kumppaniaan lyttäämällä on alhaista.

Vierailija
82/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sun ole pakko olla yhdessä ihmisen kanssa, jonka mielestä milloinkaan ei ole oikeinpäin. Etsi joku fiksumpi ja empaattisempi ihminen rinnallesi. Ei se kihlasormus ole mikään kahle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aloittaja siis vittuilee miehelleen koko ajan passiivisaggressiivisesti, ja ihmettelee miksi mies käyttäytyy miten käyttäytyy? 

Ei vaan mies veeduilee minulle. Mies tiesi jo alussa että laihdun kun otin kuntoilun ja uusin ruokavalion kokonaan. Ehdotin miehellekin samaa mutta vastaus oli ei kiinnosta, pärjään tällaisena hyvinkin mutta nyt mies on kateellinen, sättii ja veetuilee milloin syömisestä, milloin mistäkin. Rasittavaa kun yritän ymmärtää mutta sättimistä en jaksa kuunnella. Mies itse osti herkut eilen vaikka sanoin että en enää syö herkkuja samalla tavalla kuin ennen. Ap

Hyvin havainnoit. Kerro nuo asiat miehelle.

Joko hän ei lopeta naljailua tai jatkaa sitä... tai hän ei aloita terveellisiä elämäntapoja tai aloittaa... jos teidän kumppanuus kiloihin kaatuu, niin se kaatuu. Älä kuitenkaan syyllisty ja ota niskaasi sitä miehen mustasukkaisuutta ja kateutta. Hänen on itse työstettäväksi ne...älä ala sijaiskärsijäksi.

Nostat vaan asia rohkeasti esiin. Tulet esiin. Sinulla on hyviä ajatuksia.

Taitaa olla parasta purkaa kihlaus ja erota miehen kanssa, kun riideltiin taas ja sanoin miehelle etten halua kuulla enään sättimistä mutta kihlatun mielestä hänellä on oikeus siihen koska ollaan yhdessä. Ei se niin mene, että joudun kuulemaan valitusta ja perään syyttelyä. Nostin lapsentekokysymyksen esille ja siihenkin mies sanoo ettei halua lasta vaan seksillisen suhteen. Tämäkin ilta meni omalta kohdaltani itkuksi. Mies ei kuulemma enään halua naimisiin vaan kihlaus riittää ja syynä minun muuttuminen. Olen saanut tarpeekseni paskaa niskaan ja miehelle kelpaan silloin kun olen lihava mutta häpesi kun olin painavampi. Ap

Puhut koko ajan kuin tietäisit miehesi ajatukset ja tunteet. nuo on sinun tulkintasi asiasta, todennäköisesti väärät sellaiset. Miehesi sanoo, että olet muuttunut, miksi et usko sitä?

En ole ajatusten lukija, mutta tiedän miehen ajatuksista sen mitä kihlattu itse sanoo ja se ei ole kaunista kuultavaa vaan pelkkää veetuilua ja sättimistä. Olen muuttunut ulkoisesti enemmän, kun laihduin mutta sisältä olen edelleen sama ihminen, ainoa ero vain että nyt uskallan tehdä asioita joita rakastan kun ennen ajattelin vain muita (tein muiden mielen mukaan). Kerroin jo miten mies syytti uusia ostamiani vaatteita miehen iskemisvaatteiksi ja että lähden tyttöporukalla kesällä rannalle vain pettämis mielessä. Vaan kun en lähde vaan omasta ilosta ja tahdosta nauttia kesästä ystävien seurassa. Mies kokee kaiken uhkana, syömisen, teot ihan kaiken. Ap

Vierailija
84/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen ap:n miestä, jos pääsee eroon juntista, joka kirjoitaa enääN.

Vierailija
85/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-mieheni naureskeli miltä näytän, kun laihduin n. 15 kg normaalipainon sisällä. Minulle puhkesi jonkinlainen syömishäiriö enkä vaan saanut syödyksi kunnolla. Oli kovaa työstressiä ja univaikeuksia. Olin oikeasti luinen ja kuihtunut, huonovointinen ja masentunut ja olisin kyllä kaivannut jotain muuta, kuin naureskelua ja pilkkaamista. Kyse ei siis ollut mistään elämäntaparemontista, vaan henkisistä ongelmista. Ei se kivalta tunnu, kun oma mies haukkuu luukasaksi, keskitysleirivangiksi, haukkui nirsoksi ja yritti tunkea väkisin voimalla jotain sipsejä suuhuni. Näytin kuulemma naurettavalta ja vaatteet roikkuivat rumasti. En tiedä mitä hän sai tuosta sairaasta ilkeydestään.

Kamalaa. Kenenkään ei pitäisi kokea tuollaista. Olethan kunnossa ja onnellinen ja mahdollisesti vierelläsi on kunnon rakastava mies? Ap

Vierailija
86/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enään minun kihlattu ja mies itsekin käyttää sanaa enään. Ap

Vierailija
87/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi selittelet täällä yhä ja jankkaat? Mies oli kanssasi koska piti sinua helppona ja tarpeeksi rumana ettet kelpaa kellekään. Hän koki olevansa vallassa. Nyt veit häneltä sen vallan ja hän on päättänyt murskata itsetuntosi että pysyt paikoillasi. Missään vaiheessa sinua ei ole rakastettu vaan olet omistettu. Nyt et tiedä enää paikkaasi ja mies on päättänyt palauttaa sinut paikoilleen.

Vierailija
88/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin mies siis häpesi sinua kun olit lihavampi. Nyt kun olet laihempi hän nurisee siitä, on mustasukkainen ja vainoharhainen.

Kysymys kuuluu, miksi siedit tuota aiempaakaan käytöstä ja mitä vielä odotat? Kyseessä on kroonisesti tyytymätön ja rasittava mies. Se, että yrittää pönkittää pskaa itsetuntoaan kumppaniaan lyttäämällä on alhaista.

Siedin koska olin typerä ja liian kiltti. Kuvittelin että mies jatkaa kannustamista elämäntapamuutoksessa mutta mies muuttuikin toiseen suuntaan. Mieli on mennyt matalammaksi miehen ilkeilyistä ja eilinen riita avasi silmäni, ettei mies muutu vaikka kuinka ymmärtäisin, mutta mies haluaa vaan kontrolloida ja muuttaa minut. Sellaista en salli. Ap

Vierailija
89/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän ap:ta tuntuu häiritsevät se, että mies ei innostunut samaan aikaan ap:n kanssa laihdutusleikistä ja nyt ap kiukuttelee siitä miehelle

Vierailija
90/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aloittaja siis vittuilee miehelleen koko ajan passiivisaggressiivisesti, ja ihmettelee miksi mies käyttäytyy miten käyttäytyy? 

Ei vaan mies veeduilee minulle. Mies tiesi jo alussa että laihdun kun otin kuntoilun ja uusin ruokavalion kokonaan. Ehdotin miehellekin samaa mutta vastaus oli ei kiinnosta, pärjään tällaisena hyvinkin mutta nyt mies on kateellinen, sättii ja veetuilee milloin syömisestä, milloin mistäkin. Rasittavaa kun yritän ymmärtää mutta sättimistä en jaksa kuunnella. Mies itse osti herkut eilen vaikka sanoin että en enää syö herkkuja samalla tavalla kuin ennen. Ap

Joko hän ei lopeta naljailua tai jatkaa sitä... tai hän ei aloita terveellisiä elämäntapoja tai aloittaa... jos teidän kumppanuus kiloihin kaatuu, niin se kaatuu. Älä kuitenkaan syyllisty ja ota niskaasi sitä miehen mustasukkaisuutta ja kateutta. Hänen on itse työstettäväksi ne...älä ala sijaiskärsijäksi.

Taitaa olla parasta purkaa kihlaus ja erota miehen kanssa, kun riideltiin taas ja sanoin miehelle etten halua kuulla enään sättimistä mutta kihlatun mielestä hänellä on oikeus siihen koska ollaan yhdessä. Ei se niin mene, että joudun kuulemaan valitusta ja perään syyttelyä. Nostin lapsentekokysymyksen esille ja siihenkin mies sanoo ettei halua lasta vaan seksillisen suhteen. Tämäkin ilta meni omalta kohdaltani itkuksi. Mies ei kuulemma enään halua naimisiin vaan kihlaus riittää ja syynä minun muuttuminen. Olen saanut tarpeekseni paskaa niskaan ja miehelle kelpaan silloin kun olen lihava mutta häpesi kun olin painavampi. Ap

Niin, että olit pelkkä helppo reikä. Hyvä että se tuli nyt selväksi. Mies ei ollut ikinä suunnitellut kanssasi oikeaa suhdetta. Henkiseen pahoinpitelyyn ei mikään suhde oikeuta.

Vierailija
91/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi olla suhteessanne sellaisessa valta-asemassa, jossa voi saada sinut kokemaan, että hän häpeää sinua. Hän teki niin vahvistamalla epävarmuuttasi omasta ulkonäöstäsi. Nyt hän ei voi enää tehdä niin, joten hän on kiukkuinen sinulle, koska veit hänen vallankäyttövälineensä. Sinuna harkitsisin suhteen jatkoa tarkkaan. 

Olen surullinen ja mietin rantareissun perumista jotta mies lopettaisi kapinoinnin ja syyttelyn. Kihlattu ei enään luota koska miehen mielestä hoikat naiset pettävät helpommin ja lähtevät vieraan matkaan. En koskaan pettäisi mutta tätä menoa tekee mieli purkaa kihlaus ja erota lopullisesti kun saan kuulla pelkkää veetuilua mieheltä. Olen kannustanut miestä treenaamaan ja muuttamaan ruokavaliota mutta vastustaa kovin ja osoittaa pahanolonsa muhun. Ap

Tekisi mieli huutaa provoa, mutta ihan oikeasti ihmiset ovat aivan järkyttävissä parisuhteissa niin vastaan nyt kuitenkin. Miehesi on totaalinen ääliö. Se että "luotti" ennen ei pidä paikkaansa. Ennen siis luotti siihen ettei muut yritä sinua häneltä viedä. Silloinkaan ei sinuun ole luottanut yhtään sen enempää. Kukaan ei ansaitse mustasukkaista ääliötä vaivoikseen. Eroa ehdottomasti!

Vierailija
92/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

enemmän ap:ta tuntuu häiritsevät se, että mies ei innostunut samaan aikaan ap:n kanssa laihdutusleikistä ja nyt ap kiukuttelee siitä miehelle

Senkö sinä saat irti tästä kun mies on selkeästi esittänyt että ap on pelkkä pano, eikä mies edes aio sitoutua oikeasti. Pettämisestä epäily taas kertoo lähinnä miehen omista puuhista ja sielunmaisemasta. Epäilee toista siitä mitä itse tekee.

Vierailija
93/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi katsoa ap:ta alaspäin, mutta nyt ei enää helposti pysty, kun ap:n ulkonäkö parani. Sen seurauksena miehen aiempi piiloaggressiivisuus on tullut näkyvämmäksi ja ilmenee veetuiluna ja haukkumisena. Tarkoituksena on heikentää ap:n itsetuntoa. Sama olisi käynyt, jos ap olisi saanut upean työn, noussut hienosti uraputkessa ja alkanut esim tienata tuplasti mieheen verrattuna. Se mies haluaa olla naisen kanssa, jota voi väheksyä. Suosittelen eroamaan.

Vierailija
94/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enään minun kihlattu ja mies itsekin käyttää sanaa enään. Ap

Oi, miksi ei ole enääN sinun kihlattu. Olisitte täydelliset idiootit yhdessä.

Vierailija
95/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että olit pelkkä helppo reikä. Hyvä että se tuli nyt selväksi. Mies ei ollut ikinä suunnitellut kanssasi oikeaa suhdetta. Henkiseen pahoinpitelyyn ei mikään suhde oikeuta.

En ole ollut reikä miehelle, mutta en eilen pystynyt sanomaan kaikkea kun oli niin repivä riita miehen kanssa ja mies sanoi että on pettänyt minua väittäen että olisin kuitenkin lähtenyt vieraan miehen mukaan ja ei saanut kertaakaan seksiä ja sen takia eteni suhteessa nopeasti että voi pitää tiukemmin kiinni. Mies huusi että laihdutukseni ajoi hänet vieraan syliin sekä seksin puute. Eilinen paljastus oli liikaa ja nyt pakkaan kamani ja muutan pois. Järkyttää ajatella minkälaisessa alistavassa suhteessa olen ollut. Ap

Vierailija
96/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutusleikistä? En leiki terveydelläni, en omallani enkä toisen. Mies sen sijaan joutuu sukupuolitautitesteihin petettyään minua, mutta tuloksia en jää kuulemaan kun eroan. Ap

Vierailija
97/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi katsoa ap:ta alaspäin, mutta nyt ei enää helposti pysty, kun ap:n ulkonäkö parani. Sen seurauksena miehen aiempi piiloaggressiivisuus on tullut näkyvämmäksi ja ilmenee veetuiluna ja haukkumisena. Tarkoituksena on heikentää ap:n itsetuntoa. Sama olisi käynyt, jos ap olisi saanut upean työn, noussut hienosti uraputkessa ja alkanut esim tienata tuplasti mieheen verrattuna. Se mies haluaa olla naisen kanssa, jota voi väheksyä. Suosittelen eroamaan.

Mitä muuta tuohon voi sanoa, kuin tottahan kirjoitat. Eilisen riidan aikana tuli ilmi miehen pettäminen joten otin sormuksen sormesta ja tänään muutan pois. Eroa hoitelen parhaillaan. Ap

Vierailija
98/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatiolaskuri

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut koko ajan kuin tietäisit miehesi ajatukset ja tunteet. nuo on sinun tulkintasi asiasta, todennäköisesti väärät sellaiset. Miehesi sanoo, että olet muuttunut, miksi et usko sitä?

En ole ajatusten lukija, mutta tiedän miehen ajatuksista sen mitä kihlattu itse sanoo ja se ei ole kaunista kuultavaa vaan pelkkää veetuilua ja sättimistä. Olen muuttunut ulkoisesti enemmän, kun laihduin mutta sisältä olen edelleen sama ihminen, ainoa ero vain että nyt uskallan tehdä asioita joita rakastan kun ennen ajattelin vain muita (tein muiden mielen mukaan). Kerroin jo miten mies syytti uusia ostamiani vaatteita miehen iskemisvaatteiksi ja että lähden tyttöporukalla kesällä rannalle vain pettämis mielessä. Vaan kun en lähde vaan omasta ilosta ja tahdosta nauttia kesästä ystävien seurassa. Mies kokee kaiken uhkana, syömisen, teot ihan kaiken. Ap

Edit Ex-kihlattu ja ex-mies. Ap

Vierailija
99/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut reikä miehelle, mutta en eilen pystynyt sanomaan kaikkea kun oli niin repivä riita miehen kanssa ja mies sanoi että on pettänyt minua väittäen että olisin kuitenkin lähtenyt vieraan miehen mukaan ja ei saanut kertaakaan seksiä ja sen takia eteni suhteessa nopeasti että voi pitää tiukemmin kiinni. Mies huusi että laihdutukseni ajoi hänet vieraan syliin sekä seksin puute. Eilinen paljastus oli liikaa ja nyt pakkaan kamani ja muutan pois. Järkyttää ajatella minkälaisessa alistavassa suhteessa olen ollut. Ap

Mno nyt meni jo yli. Vai vielä pettänyt.

Vierailija
100/116 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

erotkaa. sinä vielä oikein tyttöporukalla lähdet heruttamaan itseäsi rannalle? 

vai oletko trolli? 

Haluan nauttia rannalla olosta vihdoin kun vartalo on kunnossa mutta en mene sinne iskemään miehiä. Muut saa katsoa saa muttei koskea. Kihlattu on hermona ideasta kun tajusi etten ole enää se joka välttelee muiden seuraa ja nauttii elämästä. Ennen mies häpesi minua mutta nyt syyttää ja sättii. Ap

Toi ärsyttäisi kaikkia. Jos olisit ollut sinut itsesi kanssa, olisit ollut aiemmin rannalla läskimakkaroittesi kanssa. Nyt haluat hankkia itsetuntoboostia kropallasi.

Sinä ja mies olette yhtä säälittäviä. Mies siksi, että on saamaton vätys ja sinä siksi, koska haluat huomiohuorata kropallasi. Kehitä itsekunnioitus ja itsetunto. Sitä ei saa punttisalilla.