Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmentävää. Kaveri ei muista kaikkia juttelemiamme asioita, kertoo juttuja uudestaan

Vierailija
22.05.2021 |

Ja sitten yritän näytellä yllättynyttä kuin se juttu olisi uusi, vaikka hän on puhunut siitä jo aiemmin. Olen vain hämmentynyt… miksi ei muista asioita?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisti reistaa?

Vierailija
2/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minusta me kaikki olemme tuollaisia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen niin, muutkin tekee. Aika yleistä. Eikö se kerro siitä, että juttu on vaan hauska?

Vierailija
4/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muisti reistaa?

Kyseessä 38v, eikai muistin pitäisi vielä reistailla?

Ap

Vierailija
5/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko stressaantunut, tai päihdeongelmaa? Toki varsinaisia muistisairauksiakin on joskus nuoremmillakin. Oletan, ettei ihan vanhuksesta kyse?

Vierailija
6/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää näytellä? Mut ainakin keskeytetään aina heti ja sanotaan et oot jo kertonut. En tosiaan muista kenelle kerroin mitäkin.

Vierailija
7/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei vaan muista, kenelle on kertonut?

Vierailija
8/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se menee niillä jotka jatkuvasti länkyttävät juttuujaan. Jossain vaiheessa väkisinkin tulee näitä uusintoja ja siinä tuleekinntyhmä olo, kun ei viitsi keskeyttääkään. Aina siis.

Vierailija
9/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on mahdollista?

Vierailija
10/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan aina muista kenelle olen mitäkin puhunut. Toki saman keskustelun aikana, mutta muuten en välttämättä. Eikä ole minusta myöskään mitenkään harvinaista, ainakaan päätellen siitä miten usein itse kuulen tuttujen kertovan samoja juttuja :)

Eiköhän AP:kin tätä tee, et vaan huomaa kun kukaan ei huomauta.

Vierailija
11/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on mahdollista?

Miten olisi mahdollista olla mahdotonta?

Vierailija
12/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kertonut useammalle ihmiselle eikä muista kenelle. Kyllä mäkin joskus muistan että olen kertonut jonkun jutun mutta saan pinnistellä että muistan kenelle.

Vierailija
13/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tollainen ja on se hämmentävää.

Vierailija
14/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon joskus suoraan että en nyt muista olenko jo kertonut sulle tän jutun mutta keskeytä vaan jos kuulostaa tutulta.

Vierailija
15/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muista kelle on mitäkin jutellut. Miksi esität että on uusi juttu? Minä yleensä sanon, että joo sie kerroitkin tuosta jo viimeksi. Itse yleensä kysyn, että mainitsinko tästä jo viimeksi. 

Vierailija
16/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä unohtuu jos juttelee usein ja monien eri ihmisten kanssa!

On ihan eri asia jos on 2 kaveria joita näkee kerran kuussa kumpaakin erikseen, kyllä sillon muistaakin. Kuin jos on laajat sosiaaliset verkostot ja pitkin päivää juttelee useiden ihmisten kanssa niitä näitä töissä ja vapaalla. Jossain vaiheessa menis jokanen pyörälle mitä kellekin jutellut.

Vierailija
17/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu koko ajan.  Kertoo sen ensin muutamalle kymmenelle kaverille, ei muista oliko joku yksittäinen ihminen paikalla jossakin näistä porukoista juuri silloin kuin sen kertoi, eikä muista missä tapaamisessa sen kertoi. Sitten vuosia myöhemmin tulee mieleen se tapaus taas jonkin asian yhteydessä eikä todellakaan muista oliko joku sama henkilö silloin paikalla kuulemassa, kun ei muista edes tuoreeltaan.

Vierailija
18/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä ei voi keskeyttää.. sen pitää saada kertoa se juttu loppuun vaikka oltais kuultu 100 kertaa.. kun ei muista kertoneensa ja on hänen mielestään hyvä juttu.

Vierailija
19/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kuormituksen vuoksi etenkin lähimuisti pätkii. Saatan kertoa samassa keskustelussa samat asiat. Ja kun on jotain anekdootteja, joita kertoo monelle, niin ei muista, että kenelle on kertonut. 

Täytyy toivoa, että muisti joskus vielä palautuu. En tälle mitään mahda. Kun mielessä on niin paljon kaikkea, niin tällaiset asiat, kuin että kenelle on kertonut sen jutun, kun myöhästyi keskiviikkona töistä, eivät vaan ole aivojen mielestä niin korkealla tärkeysjärjestyksessä, että se olisi mielessä. Eilen mieheni kertoi mulle ostaneensa uuden auton. Opin sen rekisterinumeron, mutta VIUH, nyt en muista enää hänen osoitettaan. Ei varmasti ole normaalia, mutta edelleen, kertoo siitä kuormituksesta. 

Vierailija
20/83 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei muista kelle on mitäkin jutellut. Miksi esität että on uusi juttu? Minä yleensä sanon, että joo sie kerroitkin tuosta jo viimeksi. Itse yleensä kysyn, että mainitsinko tästä jo viimeksi. 

Ehkä en halua saattaa toista ”noloon” tilanteeseen niin esitän mieluummin… ehkä ei pitäisi. Hyvä pointti tuo.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän