Pitkät hiukset naisella yli nelikymppisenä, mitä mieltä?
Minulla on aina ollut pitkät hiukset. Ei tulisi mieleenkään leikata lyhyeksi jonkin ikäjutun vuoksi, kun nyt olen yli nelikymppinen. Luonnostaan tummat ja melko paksut. Hiukset kasvavat hyvin ja ovat kiiltävät. Omasta mielestäni minulle sopii paremmin pitkät, kuin lyhyet hiukset. Tykkään hoitaa hiuksia ja tehdä erilaisia kampauksia. Lyhyet hiukset tuntuisivat jotenkin tosi ankeilta. Ihailen muidenkin naisten pitkiä hiuksia iästä riippumatta. Voihan olla, että jonkun mielestä minullakin pitäisi olla lyhyet hiukset tämän ikäisenä, mutta en välitä. Tälläkin hetkellä ihan sama kampaus, kuin oli nuorena ylä-asteella ja ihan hyvin sopii, heh! Naiset pitäkää vain pitkät hiukset, kellä sattuu sellaiset olemaan. Minun mielestä aina kaunista ja jokainen nainen kauniimpi pitkillä hiuksilla, kuin lyhyillä. Tämä minun mielipide. Mitä mieltä itse olet?
Kommentit (104)
Olen usein itse pitkähiuksisena ihmetellyt, että miksi jotkut ylihoitaa/käsittelee pitkät hiuksensa sellaisiksi limppisiksi ja rasvaisen näköiseksi. Pesunkin jälkeen hiukset roikkuu raskaan ja likaisen näköisinä. Hiukset näyttävät elottomilta. En ymmärrä tätä hiusten pakkohoitamista.
No samaa mieltä kuin ap. En ole hiuksiani leikkaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen sitä mieltä, että kauniille naisille sopii eripituiset ja malliset hiukset hyvin. Joillekin voi sopia jopa kalju, mutta omalla kumppanilla en toivoisi sen olevan pitkäaikainen ratkaisu. Kokeiluna miksei.
Mutta: liian pitkät hiukset tekevät monesta naisesta jotenkin raskaan näköisiä. Hiukset painavat ja roikkuvat takana tai pään sivulla ja vetävät koko olemusta alaspäin. Usein, ei aina ja kaikilla. Jos hiukset saa jotenkin ilmaviksi ja kevyen näköisiksi, niin se raikastaa koko olemusta.
En nyt haluaisi olla ennakkoluuloinen, mutta kovin naiselta kuulostat. :)
Olen aina ollut sellainen nainen, että en ole missään iässä halunnut näyttää seksikkäältä. En ole esim. koskaan näyttänyt rintavakoani pukeutumisessa. Täysin vieras ajatus minulle on rintojen korostaminen pukeutumisessa. Olen aina ollut oma itseni, en korostetusti mitään muuta. Minua on aina sanottu luonnollisen kauniiksi eri ikäkausina, mitä se sitten kenellekin tarkoittaa. Valitettavasti miesten mielenkiinnolta ei ole voinut välttyä, ja enimmäkseen se on ollut hyvin kiusallista, koska sitä ei itse ole halunnut.