Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät hiukset naisella yli nelikymppisenä, mitä mieltä?

Vierailija
21.05.2021 |

Minulla on aina ollut pitkät hiukset. Ei tulisi mieleenkään leikata lyhyeksi jonkin ikäjutun vuoksi, kun nyt olen yli nelikymppinen. Luonnostaan tummat ja melko paksut. Hiukset kasvavat hyvin ja ovat kiiltävät. Omasta mielestäni minulle sopii paremmin pitkät, kuin lyhyet hiukset. Tykkään hoitaa hiuksia ja tehdä erilaisia kampauksia. Lyhyet hiukset tuntuisivat jotenkin tosi ankeilta. Ihailen muidenkin naisten pitkiä hiuksia iästä riippumatta. Voihan olla, että jonkun mielestä minullakin pitäisi olla lyhyet hiukset tämän ikäisenä, mutta en välitä. Tälläkin hetkellä ihan sama kampaus, kuin oli nuorena ylä-asteella ja ihan hyvin sopii, heh! Naiset pitäkää vain pitkät hiukset, kellä sattuu sellaiset olemaan. Minun mielestä aina kaunista ja jokainen nainen kauniimpi pitkillä hiuksilla, kuin lyhyillä. Tämä minun mielipide. Mitä mieltä itse olet?

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt vähän noloa. Jossain kohtaa pitää tajuta olevansa jo vanha mummo..

N21

En tiedä mikä Provo tämä oli, mutta kauniit hiukset ovat mielestäni ylpeyden aihe iästä riippumatta. Joillakin 21-vuotiaillakaan ei ole paksua pitkää tukkaa. Kaikki eivät saa semmoista synnyinlahjana. Koko aloitus on nolo.

Vierailija
62/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 66 vuotias nainen pitkissä kastanjanruskeissa hiuksissaan. Ihokin on pysynyt siloisena.

Pitkät hiukset pidän pokkarilla tai muuten ylhäällä. Hiukset hyväkuntoiset.

Muutenkin hyvin säilynyt. Näin muut kertoneet.

Jokainen saa olla sellainen, kuin itse haluaa.

T. Ei mummu eikä mummutyylinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä viimeistään kun 41 vuotta tulee mittariin, on leikattava lyhyeksi. Kannattaa myös hankkia ne tätivaatteet silloin, jos ei vielä ole korjannut tyyliään.

Vierailija
64/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tätä samaa sontaa. Vain suomessa. Kuuntelin kansanradiota sunnuntaina ja sinne soitti tuohtuneena joku muori maalta, hän oli järkyttynyt siitä, kuinka suomessa yli 40vuotiailla on pitkät hiukset. Hänen mielestään kaikilla 40+ olisi oltava lyhyet, permanentatut hiukset. 😂😂

Vierailija
65/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa lyseo, edestä museo.

Vierailija
66/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-täällä 70v ja pitkät hiukset koska kivat. Edestä museo, takaa lyseo. JEES

Vierailija
67/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-täällä 70v ja pitkät hiukset koska kivat. Edestä museo, takaa lyseo. JEES

jatkan: harmaata vain hiukkasen ohimoilla, muuten sama tumma ruskea väri kuin nuorenakin. En ole värjännyt koskaan.

Vierailija
68/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan Seinäjoelta, kun pitää hakea pönkitystä pitkälle tukalle vauvapalstalta.......

Vierailija
69/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PItääkö tähänkin ketjuun tulla toteamaan, että hiusmalli tai hiusmalli - aivan sama. Se on se YLIPAINO kun vanhentaa ja tätiyttää. Hoikalla kaikki hiusmallit näyttävät hyviltä.

Vierailija
70/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt vähän noloa. Jossain kohtaa pitää tajuta olevansa jo vanha mummo..

N21

Mun isomummolla oli puoliselkään ulottuvat, paksut tummanruskeat hiukset 89-vuotiaana.

Mummo ja isomummo ovatkin eri asioita.

Vierailija
71/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksa miettiä muiden hiuksia.

Omat on nopeakasvuiset, paksuhkot, tummanruskeat muutamalla hopeisella twistillä ja erittäin hyväkuntoiset (en värjää yms). Leikkautan fiiliksen mukaan pituutta, nyt yltää lapaluihin. Viime kesänä oli pitkä polkka kerroksittain.

Hiukset on lasimaiset ja liukkaat, lyhyitä hiuksia saisin koko ajan olla laittamassa.

Lyhyet hiukset käy tosi monelle, turhaan sitä mollataan.

Vierailija
72/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta Väisänen, Leena Sarvi, Maria Sid...

Onhan näitä kauniita pitkähiuksisia +40-vuotiaita naisia.

Vierailija
73/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä upeita ja nättejä 40 vuotta täyttäneitä pitkähiuksisia naisia, mm. Jenni Alexandrova, Amy Adams, Marja Hintikka, Piia Pasanen ja Kirsi Alm-Siira.

+50 -ikäluokassakin löytyy:

Anne Kukkohovi, Pauliina Laitinen (-Laiho)...

Vierailija
74/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin +nelikymppisenä ei todellakaan kiinnosta, mitä jotkut ajattelevat mun pitkälle alaselkään ulottuvista luonnonkiharoista. Jos jotakuta asia närästää, niin menköön apteekkiin. Itsepä hiukseni hoidan ja kannan.

On taas maailmanluokan kitinät joillakin asiasta😃.

Vierailija
75/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ikää REILUSTI yli tuon ja pitkät hiukset. Mitä pidemmät, sen useammin kadullakin pysäytetään ja saan kehuja hiuksistani jopa monesti päivässä vierailta ihmisiltä, miehiltä ja naisilta.

Oikeasti on ollut tarkoitus leikkauttaa mutta aina välillä ne pääsevät villisti kasvamaan. Eläkeiässä ehdin ehkä leikkauttaa useammin.

Vai että noloa? 🤣

Vierailija
76/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa elämässäni minulla oli pitkät hiukset vähän yli 50 vuotiaana. Tavoite minulla oli, että täytettyäni 50 v. minulla olisi pitkät hiukset, mutta näin ei käynyt. Pisimmillään hiukseni ylsivät lähes vyötärölle kun olin melkein 60 v., mutta sitten leikkautin ne jonnekin lapaluiden tasolle, ja siitä sitten 2019 joulukuussa lyhyeksi polkkatukaksi. Kyllä kadutti, mutta nyt taas hiukseni ovat täysin luonnontilassa ja aika pitkät. Pidän hiukset aina ylös kohotettuina tai ponnarilla tai muuten kiinni.

Vierailija
77/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä upeita ja nättejä 40 vuotta täyttäneitä pitkähiuksisia naisia, mm. Jenni Alexandrova, Amy Adams, Marja Hintikka, Piia Pasanen ja Kirsi Alm-Siira.

+50 -ikäluokassakin löytyy:

Anne Kukkohovi, Pauliina Laitinen (-Laiho)...

Annellahan on pieni ohut tukka hädin tuskin olkapäille 😳

Vierailija
78/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa elämässäni minulla oli pitkät hiukset vähän yli 50 vuotiaana. Tavoite minulla oli, että täytettyäni 50 v. minulla olisi pitkät hiukset, mutta näin ei käynyt. Pisimmillään hiukseni ylsivät lähes vyötärölle kun olin melkein 60 v., mutta sitten leikkautin ne jonnekin lapaluiden tasolle, ja siitä sitten 2019 joulukuussa lyhyeksi polkkatukaksi. Kyllä kadutti, mutta nyt taas hiukseni ovat täysin luonnontilassa ja aika pitkät. Pidän hiukset aina ylös kohotettuina tai ponnarilla tai muuten kiinni.

P.S. Olen hieman ylipainoinen, ja nyt hiukseni ovat latvoista kuivat. En leikkauta kuitenkaan vielä, vaan annan kasvaa.

Vierailija
79/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset rules. Lyhyet hiukset naisella saa aikaan erektio-ongelmia. Varsinki siilitukasta tulee heti mieleen joku kettutyttöaktivistilebevege. Pane nyt jotakuta joka näyttää 8-v kuoropojalta. Yök.

Vierailija
80/104 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se kitinä naisten hiusten pituudesta. Muualla maailmassa kaikenikäisillä naisilla on pitkät hiukset. Keskittykää siihen, miksi miehillä suomessa hiukset eivät pysy päässä? Onko tämä keski- ikäisten naisten pitkien hiusten kauhistelu lähtöisin miehitä, joilta tippuvat hiukset 25 vuotiaina? Vai ohuthiuksisilta naisilta, jotka ovat kateellisia niille, joilla on pitkät hiukset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan