Miehet: ajakaa partanne
Nykyään on älytön, tuuhea partamuoti. Aiemmin komeana pitämäni miehet vanhenevat kertaheitolla, kun pitävät epähygienistä partaa. Vaikka se on muodikas, se ei silti ole fiksua tai tyylikästä. Siloposkista miestä toivon näkeväni useammin. Kiitos.
Kommentit (109)
Mitä se on keltään pois, vaikka on parta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kourallinen rohkeita ja parrakkaita miehiä antoi televisiokanavan testauttaa partajouhiensa puhtauden. Heidän leukakarvoituksestaan otettiin pyyhkäisemällä bakteerinäytteitä, jotka sitten laitettiin laboratorioon kokeita varten.
Laboratoriossa selvisi ikävä totuus: osa tutkituista parroista oli yhtä likaisia kuin vessanpytty. Niistä löytyi ulostebakteereja.
Niin että sellaista.
Ulostebakteereja on löytynyt myös naisten hiuksista, oletko sinä sitten kalju?
En ole kalju, mutta harvapa mun hiuksiani pussailee...
Yökks kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kourallinen rohkeita ja parrakkaita miehiä antoi televisiokanavan testauttaa partajouhiensa puhtauden. Heidän leukakarvoituksestaan otettiin pyyhkäisemällä bakteerinäytteitä, jotka sitten laitettiin laboratorioon kokeita varten.
Laboratoriossa selvisi ikävä totuus: osa tutkituista parroista oli yhtä likaisia kuin vessanpytty. Niistä löytyi ulostebakteereja.
Niin että sellaista.
En ole kalju, mutta harvapa mun hiuksiani pussailee...[/quote? Et sinä minuakaan kyllä pussaile! yöks.
Yökks kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että sellaista.
En ole kalju, mutta harvapa mun hiuksiani pussailee...
Siihen on syynsä. Minä pussailen naistani kaikkialta, mutta hän onkin fiksu ja ei kontrolloi minua, vaan antaa minun olla minä. Jos olisit kalju, niin hiuksiasi ei pussailtaisi siltikään edes harvemmin, eli kyse on jostain muusta. Luulen että käytökselläsi on ratkaiseva vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Karseinta on maski ja sen alta tursuava parta. Epäsiisteyden huippu ja kunnon koronapesä.
Kun ajoin n. puolen vuoden kasvatuksen tuloksen, huomasin kuinka paljon helpompi oli maskipäässä hengittää kuin ilman partaa.
Säälittävä kontrollointiyritys "minä katselisin mielummin" hei ap, ketään muuta kiinnosta mielipiteesi kuin sinua, olet säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet leuattomat luovat itselleen illuusion leuasta parran avulla, siksi se on niin suosittua. Naiselle on vahva leuka tärkeä miehessä.
Tuohan rinnastuu sitten meikkaamiseen.
No kyllä, niin voidaan sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Saitte ylipuhuttua, nyt parta ajettu ja myös alapää kauttaaltaan posliini.
Älä unohda ajella kulmakarvojasi ja ripsiäsi, myös kädet ja jalat on syytä saada sileiksi.
En aja. Tasan viimeinen asia jonka aion tehdä. Koko ajan on vähintään pitkä sänki ja se siitä sitten kasvaa täysparraksi. Lyhennän trimmerillä sitten kun haluan sitä mukavuus syistä pienentää. Vaimoni käy kuumana partaani. Ei kuulu sinulle ei muille naisille, eikä miehille minkälaista partaa pidän. Huolehdi omista karvoistasi.