Miehet: ajakaa partanne
Nykyään on älytön, tuuhea partamuoti. Aiemmin komeana pitämäni miehet vanhenevat kertaheitolla, kun pitävät epähygienistä partaa. Vaikka se on muodikas, se ei silti ole fiksua tai tyylikästä. Siloposkista miestä toivon näkeväni useammin. Kiitos.
Kommentit (109)
Annan parran rehottaa ihan rauhassa.
Mitäs hlvttiä se sun persettäsi kaivelee?
Tässä naamassa ei karvat tee enää juuta eikä jaata.
Karseinta on maski ja sen alta tursuava parta. Epäsiisteyden huippu ja kunnon koronapesä.
Olen samaa mieltä. Useimmilla miehillä parta on pitkä hoitamaton puikula, joka pidentää kasvoja, ja tekee naamasta omituisen muotoisen varsinkin jos hiusrajakin on karannut. Naama on pitkänomainen valkea sämpylä, jonka alareunasta roikkuu hometta.
Toisille parta sopii. Hyvinhoidettu karvakuontalo siihen sopivassa päässä on hieno! Mutta kuten naisilla esim. lyhyt tukka, kannattaa miestenkin oikeasti miettiä ovatko kasvonpiirteet ja mittasuhteet sellaiset, että kannattaako mennä partatrendin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on just se mistä AP ei tykkää?
Joo heti riennän ajamaan kun arvon aloittaja niin yrittää käskeä.
Tai sit en.
Miesjutut näköjään jatkuu.
Mitäs jos kokeilisit hankkia ihan oman elämän?
En minäkään ymmärrä mitään talebanpartaa, mutta lyhyempi versio komistaa yleensä miestä kuin miestä.
Harvemmin kiinnitän huomiota siloposkisiin, eivät näytä niin miehekkäältä.
Minä ainakin haluan nimenomaan että miehelläni on partaa, koska se tekee miehestä vielä miehekkäämmän näköisen. Mutta ei mitään superpartaa, ehkä sitä pituutta kutsuttaisiin paremminkin sängeksi mitä diggailen.
Saitte ylipuhuttua, nyt parta ajettu ja myös alapää kauttaaltaan posliini.
No mut on siinä kato se hyvä puoli, ettei tarvii sitten naisenakaan panikoida kainaloiden tai säärien sheivauksen puolesta, kun niin monet miehet näyttää diggailevan rehottavia puskia ;)
"Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville." Siksi useimmilla naisilla ei ole partaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on just se mistä AP ei tykkää?
Parta alkaa haista perseelle.
Jos naiset eivät aja alapäätään, sääriään tai kainaloitaan niin en minäkään aja partaani.
Mie31
En munassakaan. Olen kasvattanut tätä 21.9.2015 saakka. Ei tästä mitään haittaa ole. En edes tunne tämän olemassaoloa.Lämmittää myös talvella eikä tarte kääriä sylitolkulla kaulaliinaakurkun peäle
Vierailija kirjoitti:
Karseinta on maski ja sen alta tursuava parta. Epäsiisteyden huippu ja kunnon koronapesä.
Niin on. Sen takia en maskia pidäkään.
Sovitaanko, että sinä ajat itsesi kalkkunaksi sieltä ja minä ajan partani?
En aja, kun vaimo tykkää ja hänen pyynnöstään aikoinaan aloin pitämäänkin.