Miehet: ajakaa partanne
Nykyään on älytön, tuuhea partamuoti. Aiemmin komeana pitämäni miehet vanhenevat kertaheitolla, kun pitävät epähygienistä partaa. Vaikka se on muodikas, se ei silti ole fiksua tai tyylikästä. Siloposkista miestä toivon näkeväni useammin. Kiitos.
Kommentit (109)
Partaa pitämällä saa karkoitettua väärät naiset pois kimpusta.
Siisti tuuhea sänki on kaunis ja sopii usealle miehelle, varsinkin tummana. Mutta.... vaaleanko, harva ja siistimätön rajoiltaan on kauhistus ja rumentaa ehdottomasti jokaista. Antaa lisäksi ehdottomasti huolimattoman kuvan, vaikuttaa ettei viitsi partaansa laiskuuttaan hoitaa.
Vanhustyössä saa huomautuksen, mikäli on jättänyt miehen parran ajelematta, järkyttävän näköinen tosiaan.
Ihmettelin jo pari vuotta sitten, miten nopeasti Islam on levinnyt Suomessa kantasuomalaisten pariin, kun joka toisella vastaantulevalla miehellä on parta ja nuorukaisilla talvellakin paljaat nilkat. Mikäs siinä sitten.
Bushes2bushes kirjoitti:
No mut on siinä kato se hyvä puoli, ettei tarvii sitten naisenakaan panikoida kainaloiden tai säärien sheivauksen puolesta, kun niin monet miehet näyttää diggailevan rehottavia puskia ;)
Omapa on häpeäsi, jos tähän asti olet panikoinut ja muiden mieliksi ajellut.
Itse ajelen, kun huvittaa eikä mieskään ole koskaan karvoista huomautellut.
Tuuhea täysparta on pehmeä paikka naiselle istua. Kuten tuossa videossa lukee.
Kasvattakaa vain partojanne, ja tukka pitää ajaa pois ja tatskoja käsivarsiin, rautaa naamaan.
Saatte ne kaljamahaiset muijat joilla puolet tukkaa on siili ja sonnin rengas nenässä.
Erottaa jo kaukaa nevöevö-tyypit. Go men go!
Mä otan sen Matti Huutosen näköisen siistin, sivistyneen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ajele sinä alapääs
Päriseekö ja väriseekö jollakulla tosiaan kokonahkavärkille tai jollekin sänkikuviolle? Ei paha sentään en voi käsittää semmoista mieltä
35-vuotiaaksi asti ajoin partani säännöllisesti, eikä yksikään nainen osoittanut minuun minkäänlaista mielenkiintoa, olin täysin ilmaa heille, vaikka selvin päin aloitin keskusteluja normaalipainoisena ja puhtaana, asiallisesti pukeutuneena. Nyt minulla on ollut noin viisi vuotta parta. En tässä ota kantaa siihen, onko menestykseni naisten suhteen muuttunut, mutta totean vain, että ei siloposkisuus kohdallani ainakaan auttanut asiaa mitenkään.
Mä en ikinä suostuis pussaamaan partanaamaa hyi.
Harmittavaa ettei minunlaiseni ole löytänyt sinua. Ehdottomasti miehelle siistit hiukset ja parta ajettuna, ei viiksiä.
Jos ap haluaa karvatonta, etsiytyköön lähimmälle ammattiopistolle.
Miehet, ei se parta oikeasti sitä babyfacea ja leuattomuutta peitä 🤣
Mulla on möhömaha ja kunnon leukaparta, silti naisia riittää.
En oo p***ua saanut siloposkisenakaan joten aivan sama. Annan rehottaa niin kauan kunnes kuolema korjaa.
Vierailija kirjoitti:
ÄLKÄÄ AJAKO!
Parta tekee monesta ei-niin-komeasta ja vähän babyfacesta niin paljon paremman, miehekkäämmän ja charmikkaamman näköisen!
Oon ihan että jes, jos joku tuttava päästää parran vähän kasvamaan. Heti tulee mieleen et hitto, tuohan onkin ihan komea. 😀
Julkkisesimerkki parran komistavasta vaikutuksesta on Lauri Tähkä, joka näyttää oikeasti hyvältä siinä Palavaa vettä -videolla.
Jännittävä muuten huomata aina, kuinka miehiä käsitellään usein massana - miehet sitä, miehet tätä.
Omalla miehelläni on hänelle sopiva parta ja pidän siitä. Hän hoitaa partaansa säännöllisesti ja oikein komea sen kanssa 😉
Mä taas toivon, ettei tämä partatrendi mene enää mun elinaikana ohi. Ei ole parempaa kuin parrakas pitkätukkamies, edellyttäen, että karvoitus on hyvinhoidettu.