Miehet: ajakaa partanne
Nykyään on älytön, tuuhea partamuoti. Aiemmin komeana pitämäni miehet vanhenevat kertaheitolla, kun pitävät epähygienistä partaa. Vaikka se on muodikas, se ei silti ole fiksua tai tyylikästä. Siloposkista miestä toivon näkeväni useammin. Kiitos.
Kommentit (109)
ÄLKÄÄ AJAKO!
Parta tekee monesta ei-niin-komeasta ja vähän babyfacesta niin paljon paremman, miehekkäämmän ja charmikkaamman näköisen!
Oon ihan että jes, jos joku tuttava päästää parran vähän kasvamaan. Heti tulee mieleen et hitto, tuohan onkin ihan komea. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hlvttiä se sun persettäsi kaivelee?
Jos tämä on just se mistä AP ei tykkää?
Parta alkaa haista perseelle.
Ei sitä nyt joka paikkaan kannata tunkea.
Ainakaan sinne missä Ap:llä on hiekkaa.
En kyllä aja partaani.t.joulupukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karseinta on maski ja sen alta tursuava parta. Epäsiisteyden huippu ja kunnon koronapesä.
Niin on. Sen takia en maskia pidäkään.
En minäkään. Maksissa ja vielä rilleissä näyttäisin partoineni joltain Yliksellä pakotetulta valkonaamaselta kaulaparta-soijapojalta joka maski naamalla itkuhuutaa maskittomille alfaleuvoille
Sliipattu siloposkiluukki ei todellakaan kiinnosta kaikkia. Antaapa partojen kasvaa tai olla kasvamatta ihan kuin naisetkin voi pukea hameen tai olla pukematta.
Vierailija kirjoitti:
ÄLKÄÄ AJAKO!
Parta tekee monesta ei-niin-komeasta ja vähän babyfacesta niin paljon paremman, miehekkäämmän ja charmikkaamman näköisen!
Oon ihan että jes, jos joku tuttava päästää parran vähän kasvamaan. Heti tulee mieleen et hitto, tuohan onkin ihan komea. 😀
Ok, mutta älä sinäkään sitten kyni kuoppiasi ja vakojasi. Jotku voi jopa pitää karvaisesta naisperseestä
Voihan sen älyttömän muodin seurauksen eli isot parrat kiertää kaukaa. Ehkä se on tärkeä joillekin miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset eivät aja alapäätään, sääriään tai kainaloitaan niin en minäkään aja partaani.
Mie31
HÖH?! Ei kai nyt noista karvoista naisilla mitään haittaa ole. Posliiniankkailu on jokin typerä ohimennyt ysärioikku
Karvainen tuhero on naisella epähygieeninen ja epäseksikäs.
Varsinki vanoilla ukoilla harmaan kirjava risuparta, jossa on aukkopaikkoja. Huoh, niin nuorekas ja komia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset eivät aja alapäätään, sääriään tai kainaloitaan niin en minäkään aja partaani.
Mie31
HÖH?! Ei kai nyt noista karvoista naisilla mitään haittaa ole. Posliiniankkailu on jokin typerä ohimennyt ysärioikku
Sun partasi näkyy kaikille, mutta mun tuhero vain mun parrattomalle himokkaalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Useimmilla miehillä parta on pitkä hoitamaton puikula, joka pidentää kasvoja, ja tekee naamasta omituisen muotoisen varsinkin jos hiusrajakin on karannut. Naama on pitkänomainen valkea sämpylä, jonka alareunasta roikkuu hometta.
Toisille parta sopii. Hyvinhoidettu karvakuontalo siihen sopivassa päässä on hieno! Mutta kuten naisilla esim. lyhyt tukka, kannattaa miestenkin oikeasti miettiä ovatko kasvonpiirteet ja mittasuhteet sellaiset, että kannattaako mennä partatrendin perässä.
Kiitos, olen samaa mieltä että parta sopii minulle...
Silo, sänki, lyhyt ja pitkä parta ovat kaikki ok kunhan on siististi ja tasaisesti ajettu eikä herota kuin rikkaruoho.
T. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie31
kyllä se epäviehätys siideriläskistä ja tatskoista ja rautaisista naamanupeista tulee eikä karvoista. Ja karvatkin voi pestä, samoin ku vaikka kätet
M26 kirjoitti:
Naiset, ajakaa säärenne.
Ei poikani. Jos höyläysliikettä pakko saaha tehä niin se enerkia kannattaa käyttää tatskojen eikä karvojen höyläämiseen. Tatskat on nättejä, joo ja iho on nätti mutta tatskattu iho ei. Suomessa on kyllä meilestäni tarpeeksi paperiakin tatsojen tekoa varten.
Yrittävät piilotella partatuherollaan olematonta chinlet-leukaansa.