Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeuksia maksaa asuntolainan eriä säännöllisesti koska olen työttömänä. Aina laahaa kk:n jäljessä. Mitä teen?

Vierailija
20.05.2021 |

Kysyin jo lyhennysvapaata mutta ei myönnetty.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko noita satunnaisia keikkatöitä tehdä ja miten se verotus? Voiko ilmoitella missään? Ap

Facebookissa ainakin kysellään lapsenvahteja kesäksi ja pyydetään siivousapua. Lisäksi kannattaa laittaa oma puskaradio kiertämään ja kertoa kaikille tutuille, että etsit keikkahommia.

Vierailija
42/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP_ kirjoitti:

Hahhahaahahhahahaaa TAAS KUSETIN TEITÄ KAIKKIA :D TEIN TAAS KEKSITYN ALOITUKSEN JA SAIN TEIDÄT USKOMAAN SEN. MITEN TÄÄ ON NÄIN HELPPOA. ONNISTUN JOKA PÄIVÄ. NÄITÄ ON KIVA TEHTAILLA KUN HÖLMÖT SITTEN USKOVAY KEKSIMÄNI SADUT. OIKEESTI OLEN MIELISAIRAUSELÄKKEELLÄ JA YKSIN.SIKSI OLEN TÄÄLLÄ JOKA PÄIVÄ KUN MINULLA EI OLE MUUTAKAAN ELÄMÄÄ. OLEN MIES MUTTA MINUSTA ON KIVA NARUTTAA TEITÄ ESIINTYMÄLLÄ NAISENA JA VANHANA VAIKKA OLENKIN ALLE 30V.

TERV. AP

No kaikkea hyvää sinulle ja toivottavasti paranet vielä joku päivä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän hörhö tuo tuossa taas on... Ap

Vierailija
44/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko noita satunnaisia keikkatöitä tehdä ja miten se verotus? Voiko ilmoitella missään? Ap

Facebookissa ainakin kysellään lapsenvahteja kesäksi ja pyydetään siivousapua. Lisäksi kannattaa laittaa oma puskaradio kiertämään ja kertoa kaikille tutuille, että etsit keikkahommia.

Miten se verojen maksu noissa onnistuu? Ap

Vierailija
45/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsen isä on?

Vierailija
46/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se verojen maksu noissa onnistuu? Ap

Joko niin, että ryhdyt yrittäjäksi tai sitten ne ovat pimeää tuloa. Yrittäjänä sinun pitää huomioida, että miten se vaikuttaa työttömyyskorvauksiisi.

Vierailija
47/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä palstan vakiovastaus "tätä sinun olisi pitänyt ajatella ennen kuin otit lainan"?

Toinen vakiovastaus (marjanpoiminta) tulikin jo.

Vierailija
49/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä palstan vakiovastaus "tätä sinun olisi pitänyt ajatella ennen kuin otit lainan"?

Toinen vakiovastaus (marjanpoiminta) tulikin jo.

Pullojenkeruu jäi. Ja kalastus. Ja pil lunmyynti.

Vierailija
50/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ohis: työkaveri (rekennusmestari) erosi ja heidän hyvin pitämänsä ok-talo myytiin.

Myyntihinnall ei saatu edes velkaa maksettua loppuun, van sitä jäi vielä vuosiksi.

Eli aivan kohtuutonta. Nuo velat ja korot vaan on niin kohtuuttomia. Korkojen takia asunto tulee huomattavasti kalliimmaksi.

Tuo rakennusmestari oli ostanut itsekin talon käytettynä ja remontoinut sitä huolellisesti.

Vierailija
51/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäisin on yleensä kaikenlaisia kesätöitä tarjolla. Eikö mikään hakusi ole tärpännyt? Keikkahommaa, puhelinmyyntiä, marjanpoimintaa?

Ei taida mustikat olla kypsiä.

Vierailija
52/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin välillä töissä ja 400 päivää sain liitosta, en 500. Jouduin siivoustyön lopettamaan koska käteni eivät kestä pesuaineita eikä suojakäsineitä sekä selässä on vikaa. Ap

Koronan vuoksi päiväthän eivät kuluneet lainkaan viime vuonna ajalla 1.7.-31.12., joten sait joka tapauksessa ansiosidonnaiseen lisäpäiviä.

Mikä oli suunnitelmasi irtisanoutuessasi siivoustyöstä? Etsiä terveydentilasi puolesta sopivampaa työtä vai uudelleenkouluttautua?

Vierailija
53/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä sitten auta muu kuin myydä asunto!

Näinhän se on, että kun menot ylittää tulot, on realisoitava mahdollinen omaisuus menojen kattamiseksi. Harvoinpa sitä millään tuilla asuntolainaa lyhennellään. Miten edes kuvittelet, että Kelan rahoilla kartutettaisiin sun omaisuutta? Haloo!

Vierailija
54/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laahaa kuukauden jäljessä (mutta kuitenkin joka kuukausi pystyt maksamaan), mun matikalla tarvitsisit vain yhden kuukauden erän suuruisen ylimääräisen potin ja homma olisi taas hanskassa?

Hanki siis tuo summa. Elä ajanjakso pelkällä kaurapuurolla, makaronilla ynnä muulla puoli-ilmaisella syötävällä.

Pistä asuntosi airbn-vuokraukseen, ja jos joku siihen tarttuu, mene siksi aikaa sukulaisten nurkkiin. Tai vaikka telttailemaan :D 

Myy jotain, tai hanki lisätuloja tavoilla joita on mainittu yllä. 

Jos sulla on auto, mieti voisiko sen laittaa seisontavakuutukseen joksikin aikaa. Nyt on hyvä vuodenaika kävellä ja pyöräillä paikasta toiseen. Tai voisiko auton vaihtaa halvempaan? 

Rahat käytetty villakoiran trimmaamiseen koiranäyttelyä varten, joka oli välttämätön meno.

Ap

Omapa oli valintasi. Kalliiksi tulee koiran trimmaus...Että tommosta rataa.

Vierailija
55/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP_ kirjoitti:

Hahhahaahahhahahaaa TAAS KUSETIN TEITÄ KAIKKIA :D TEIN TAAS KEKSITYN ALOITUKSEN JA SAIN TEIDÄT USKOMAAN SEN. MITEN TÄÄ ON NÄIN HELPPOA. ONNISTUN JOKA PÄIVÄ. NÄITÄ ON KIVA TEHTAILLA KUN HÖLMÖT SITTEN USKOVAY KEKSIMÄNI SADUT. OIKEESTI OLEN MIELISAIRAUSELÄKKEELLÄ JA YKSIN.SIKSI OLEN TÄÄLLÄ JOKA PÄIVÄ KUN MINULLA EI OLE MUUTAKAAN ELÄMÄÄ. OLEN MIES MUTTA MINUSTA ON KIVA NARUTTAA TEITÄ ESIINTYMÄLLÄ NAISENA JA VANHANA VAIKKA OLENKIN ALLE 30V.

TERV. AP

HULLULLA HULLUN HUVIT.

Vierailija
56/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä teen?" Kai sillä miehelläkin on joku mielipide asiaan vai onko se asunto vain sun omaisuutta?

Vierailija
57/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene keräämään korvasieniä ja myy fine dine -ravintoloihin kovalla rahalla.

Vierailija
58/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laahaa kuukauden jäljessä (mutta kuitenkin joka kuukausi pystyt maksamaan), mun matikalla tarvitsisit vain yhden kuukauden erän suuruisen ylimääräisen potin ja homma olisi taas hanskassa?

Hanki siis tuo summa. Elä ajanjakso pelkällä kaurapuurolla, makaronilla ynnä muulla puoli-ilmaisella syötävällä.

Pistä asuntosi airbn-vuokraukseen, ja jos joku siihen tarttuu, mene siksi aikaa sukulaisten nurkkiin. Tai vaikka telttailemaan :D 

Myy jotain, tai hanki lisätuloja tavoilla joita on mainittu yllä. 

Jos sulla on auto, mieti voisiko sen laittaa seisontavakuutukseen joksikin aikaa. Nyt on hyvä vuodenaika kävellä ja pyöräillä paikasta toiseen. Tai voisiko auton vaihtaa halvempaan? 

Rahat käytetty villakoiran trimmaamiseen koiranäyttelyä varten, joka oli välttämätön meno.

Ap

Hyödyllisiin asioihin sinäkin rahasi käytät!

Vierailija
59/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei Kelakaan auta niin siinä tapauksessa joudut harkitsemaan myyntiä tai alivuokralaista/kämppäkaveria.

Onko ap:lla mahdollisesti parvea? Senhän voisi laittaa vuokralle.

Vierailija
60/86 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräät pulloja, sieniä ja marjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi