Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö ketään työikäistä, joka ei olisi menossa rokotukseen?

Vierailija
20.05.2021 |

Siis koronapiikkiä ottamaan? Miksi ei, mikä syynä ja minkä ikäinen henkilö kyseessä? Mietin vaan, kun nyt jo nuoremmillekin rokotusta tarjolla.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa täällähän on paljon lampaita valmiina ottamaan piikkiä. Nyt vaan kaikille lampaille astraZenecaa hihaan😂

Vierailija
62/90 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ny alkoi oman ikäryhmän rokotukset alueellamme, ja olin jo päättänyt etten rokotusta ota. En myöskään ole ikinä influenssarokotuksia ottanut. Ärsyttävää, kun ihmiset kyselevät "joko sait ajan" jne. En ole matkustelemassa mihinkään, pysyn kotiympyröissä eikä se ole ongelma lainkaan. Maski naamalla kun kaupassa käyn, muuten on vietetty hiljaiseloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin vastauksista päätellen parempi kysymys olisi ollut: Tiedättekö ketään työkykyistä, joka ei olisi menossa rokotukseen?

Vierailija
64/90 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio käydä. En halua olla koekaniini.

Vierailija
65/90 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52-vuotias perheenäiti. En aio ottaa rokotetta. En vaan oikein usko siihen. Totaalikieltäytyjä en ole. Saaran ottaa jos tilanne dramaattisesti pahenee tai matkustaminen sen vaatii.

Vielä en koe tarvetta.

Vierailija
66/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa täällähän on paljon lampaita valmiina ottamaan piikkiä. Nyt vaan kaikille lampaille astraZenecaa hihaan😂

AZ on tehokkain varianteja vastaan.  Otan toisenkin piikin sitä, jos on sitten saatavilla.

Kohta otetaan sokka pois!

Vierailija
67/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittavaikutuksia moninkertaisesti jo sikapiikkiin verrattuna. En ottaisi näitä uuteen teknologiaan perustuvia piikkejä ikinä.

Vierailija
68/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden, joka ei ota rokotetta. ikää on noin 60-70 vuotta.

Vierailija
69/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne enkä tiedä ketään joka ei ota koronapiikiä.

Vierailija
70/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menossa. Täällä rokotetaan perjantaisin ja lauantaisin. Mulla on viikonlopputyö. Ei siis oikein käy aikatauluihin. Lomasta puolet oli jo ja loput lomat pidän syyskuussa. Ehkä sitten syyskuussa käyn.

Vierailija
71/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään tiedä.

Arvelen, että maskittomat persiöt eivät ymmärrä ottaa rokotusta. Muuten voisi traktori liimaantua käsivarteen kiinni.

Vierailija
72/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään minkään ikäistä joka ei ottaisi tai olisi ottanut sitä heti kuin mahdollista.

Vierailija
73/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joistakin vastauksista päätellen parempi kysymys olisi ollut: Tiedättekö ketään työkykyistä, joka ei olisi menossa rokotukseen?

Tiedän. Meillä töissä kristallikriitikko jakaa Korona parantuu D-vitamiineilla ja rakkaudella. Tyypin työsopimusta ei jatketa. Sen verran ärsyttävä koronakriitikkospämmäys koko yrityksen sähköpostiin.

Vierailija
74/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syrjäytynyt enkä ole ollut 10 vuoteen sairaana, kun en käy missään. Lisäksi tämä rokote alkaa olla vanhentunut, eli se ei tehoa siihen mutaatioon, joka väistämättä Suomeen viimeistään syksyllä leviää. Otan sitten siihen mutaatioon rokotteen, koska uudet rokotteet on nopea kehittää, eli ne eivät ole valmistuessaan vanhentuneita.

Vierailija
75/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo käynyt testeissä, enkä rokotuksessa.

Vierailija
76/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän montakin lähipiirissäni, minä mukaan lukien. Olen 45-vuotias riskiryhmäläinen. Rokotetta ei ole tutkittu tarpeeksi, joten en aio olla koekaniinina. Elän melko normaalia elämää myös korona-aikana. Ystäväni sairastui pahasti sikainfluenssapiikistä ja on nyt eläkkeellä. Sellaista kohtaloa en halua. En ole koskaan ottanut myöskään influenssapikkkiä. Yleisesti ottaen en vastusta rokotteita, mutta perusrokotteita tutkitaankin vuosia. Tämä laitettiin hätäisesti markkinoille. Saa nähdä, onko meillä iso ongelmavyyhti käsillä vuoden parin kuluttua, kun rokotteen todelliset haitat alkavat näkyä.

Vierailija
77/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menossa ainakaan vielä ihan periaatteesta ja olen valmis ottamaan riskin mahdollisen tartunnan kohtaamisesta. Jos on pakko esim. reissaamisen takia, niin sitten harkitsen uudelleen.

Vierailija
78/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa lehdessä terveysviranomainen valitti rokotushaluttomuutta ja jutun lopussa kerrottiin, että kaikki ajat on varattu juhannukseen asti.

Vierailija
79/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syrjäytynyt enkä ole ollut 10 vuoteen sairaana, kun en käy missään. Lisäksi tämä rokote alkaa olla vanhentunut, eli se ei tehoa siihen mutaatioon, joka väistämättä Suomeen viimeistään syksyllä leviää. Otan sitten siihen mutaatioon rokotteen, koska uudet rokotteet on nopea kehittää, eli ne eivät ole valmistuessaan vanhentuneita.

Noin minäkin ajattelen että otan jos otan sitten kun on intianvarianttiin ym mutantteihin kehitetty rokote. Muuten joutuu ottamaan monta.

Vierailija
80/90 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

31.v ja oon töissä riskiryhmän kanssa, enkä aio ottaa. Potkikoot töistä

pihalle jos haittaa :D siitäkään huolimatta en ota, en ala koekaniiniksi. ihan normaalia elämään oon muutenkin viettänyt koko korona ajan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä