Todistusvalinta 2021
Moikka! Todistusvalintoja alkaa tässä pikkuhiljaa tulemaan ja olisi kiva kuulla milloin ja miltä aloilta niitä on tehty. Tähän ketjuun saa päivittää tilannetta ja kertoa tuloksista, sekä purkaa paineita valinnoista!
Kommentit (862)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan varasijalta 29 mitään mahdollisuutta päästä Helsingin yliopiston valtiotieteelliseen?
Ei.
Mutta pääsykokeiden tulosten jälkeen vielä varasijat saattavat liikkua paljonkin.
Yliopistopaikka jo varmistunut, mutta ei ollut ensisijaisia hakupaikka eli odotellaan vielä hetki, miten jono liikkuu.
Oikiksesta siis kyse!
Kuka on päässyt suoraan todistusvalinnalla ja mihin.
Meinaako Opintopolussa tuo lisätiedot-kohdan ilmestyminen hakutoiveen viereen siis sitä, että ehkä kohta sinne päivittyy hyväksytyt yms.?
Millon Helsingin yliopiston sosiaalitieteeet
Laittakaa se Kanta-Häme nyt eristyksiin, pliis
:) kirjoitti:
Meinaako Opintopolussa tuo lisätiedot-kohdan ilmestyminen hakutoiveen viereen siis sitä, että ehkä kohta sinne päivittyy hyväksytyt yms.?
Juu, eilen tuli mulle toi lisätiedot ja tänään tuli kauppiksen tulokset :)
Tulee tyyliin silloin 31. päivä, kun se "valintakoe" on ihan viimeisten joukossa kesäkuussa.
Näkeekö muut vielä ammattikoulun todistusvalinta tuloksia Haaga-Heliasta?
Onko Diakin lisäksi vielä joku muu AMK joka ei oo julkaissut tuloksia?? 😬
Pääsin vitosvaihtoehtooni yo-todistuksella, Xamk tradenomi, turvallisuusala. En edes ole ensikertalainen, joten vähän yllätyin, kun pisteeni olivat "vain" 117 :) Menen vielä pääsykokeeseen, jos pääsisin ensimmäiseen hakutoiveeseeni, jossa olen nyt varasijalla 11, enkä varmasti tule sinne pääsemään todistuksella. Tsemppiä varasijakuumotteluihin!
Oon 1. varasijalla Joensuun ympäristötieteisiin, veikkaatteko että pääsis?
Vierailija kirjoitti:
Oon 1. varasijalla Joensuun ympäristötieteisiin, veikkaatteko että pääsis?
Ihan varmasti. Saat jonkun Helsinkiin haluavan paikan.
Varasijalla 25 Helsinkiin maataloustieteisiin.. oks mahiksia ?
Maailmankielten kaikki muut tulokset on tullut paitsi japanin. Tietääkö kukaan miksi ne tulee eri aikaan?
Mulle ei oo ainakaa tullu englannin kielen tuloksia vielä....
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei oo ainakaa tullu englannin kielen tuloksia vielä....
Englanti ei ole maailmankieliä.
Todistusvalinnan pisterajat noussut ihan törkeesti tänä vuonna! Omiin hakukohteisiin nousi kaikissa 25-45 pisteellä :'D Olisin kaikkina aiempina vuosina päässyt todistuksella, nyt pääsykokeisiin -> Tosin niidenkin pisterajat varmaan nousee...
Itse laitan todistusvalinnassa siihen toiveeseen, että joku ryhmästä Kemi/Iisalmi/Kokkola/Seinäjoki ei olisi niin haluttuja, että eivät ota paikkaansa vastaan. Näissä olen pienillä varasijoilla