Todistusvalinta 2021
Moikka! Todistusvalintoja alkaa tässä pikkuhiljaa tulemaan ja olisi kiva kuulla milloin ja miltä aloilta niitä on tehty. Tähän ketjuun saa päivittää tilannetta ja kertoa tuloksista, sekä purkaa paineita valinnoista!
Kommentit (862)
Paljon muihin kauppiksiin pisterajat?
Helsinki 121,7
Tampere 114
Turku 114
siis mut on ainaki jo hyväksytty lukemaa englantia joensuuhun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englanti ei ole maailmankieliä.
juujuujuu kunhan vaan ilmaisin että ei oo tullu :) onks kellää mittää tietoo mihi aikoihi kielten todistusvalintatulokset tulossa vai tuleekohan ihan viimisten joukossa
en tiiä miks toi edellinen ei tullu tähän, mut tosiaan siis mulle ainaki tuli tiedot jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juujuujuu kunhan vaan ilmaisin että ei oo tullu :) onks kellää mittää tietoo mihi aikoihi kielten todistusvalintatulokset tulossa vai tuleekohan ihan viimisten joukossa
en tiiä miks toi edellinen ei tullu tähän, mut tosiaan siis mulle ainaki tuli tiedot jo
mitäääää millon sulle tuli tieto? Ite hain siis turkuun eikä oo opintopolussakaa mitää muuta infoo ku että opiskelijavalinta kesken
Tietääkö joku Vamkin koneinsinöörin tilannetta? Poika sinne varasojalla 15... Centriasta sai paikan, mutta haluaisi Vaasaan. Ei taida ihan noin paljoa paikkoja vapautua?
Paljonko raja Joensuun ja Kuopion kauppiksiin (Itä-Suomen yliopisto)?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko raja Joensuun ja Kuopion kauppiksiin (Itä-Suomen yliopisto)?
Entä Vaasaan?
Kuinka usein teillä liikkuu varasijat? Liikkuuko kellään päivän aikana/useamman kerran päivässä? Mulla yön aikana on aina päivittyny, mietin että onko se aina vaan yöllä/aamulla kun ne niitä päivittelee🤔
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein teillä liikkuu varasijat? Liikkuuko kellään päivän aikana/useamman kerran päivässä? Mulla yön aikana on aina päivittyny, mietin että onko se aina vaan yöllä/aamulla kun ne niitä päivittelee🤔
Mikä ala sulla? Mulla ei oo päivittyny vielä kertaakaan 😳
Tietojenkäsittelytieteen tuloksia odottelen, pääsykoe olisi ensi maanantaina. En ylipäätään ymmärrä, mikä todistusvalintojen tuloksissa kestää. Katsotaanko ne oikeasti jotenkin manuaalisesti hakija ja pisteet kerrallaan, sen sijaan että jokin ohjelma hakisi tietokannasta hakijoiden arvosanat/pisteet ja laittaisi paremmuusjärjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Tietojenkäsittelytieteen tuloksia odottelen, pääsykoe olisi ensi maanantaina. En ylipäätään ymmärrä, mikä todistusvalintojen tuloksissa kestää. Katsotaanko ne oikeasti jotenkin manuaalisesti hakija ja pisteet kerrallaan, sen sijaan että jokin ohjelma hakisi tietokannasta hakijoiden arvosanat/pisteet ja laittaisi paremmuusjärjestykseen.
Tampereelle? Muut ovat jo tulleet.
Vaasan, Joensuun ja Kuopion kauppikset?
Paljon Vaasan tuotantotalous?Pisterajat siis.
Vierailija kirjoitti:
Tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitäääää millon sulle tuli tieto? Ite hain siis turkuun eikä oo opintopolussakaa mitää muuta infoo ku että opiskelijavalinta kesken
mulle tuli tänää aamulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulleet.
Pisterajoja kyselen!
Lappeenrannan kauppiksen pisteet ensikertalaisille? Tietääkö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereelle? Muut ovat jo tulleet.
Juu, just Tampereelle 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulle tuli tänää aamulla
Mulla ei oo kyllä tullu vielä mitään tohon Turun englantiin, ja Jyväskylän kirjallisuustieteestä mystisesti katos aiemmat tiedot. Tampereen englanti ja kirjallisuustiede on onneks mulla näkyvissä.