Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todistusvalinta 2021

Vierailija
19.05.2021 |

Moikka! Todistusvalintoja alkaa tässä pikkuhiljaa tulemaan ja olisi kiva kuulla milloin ja miltä aloilta niitä on tehty. Tähän ketjuun saa päivittää tilannetta ja kertoa tuloksista, sekä purkaa paineita valinnoista!

Kommentit (862)

Vierailija
501/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englanti ei ole maailmankieliä.

juujuujuu kunhan vaan ilmaisin että ei oo tullu :) onks kellää mittää tietoo mihi aikoihi kielten todistusvalintatulokset tulossa vai tuleekohan ihan viimisten joukossa

Vierailija
502/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon muihin kauppiksiin pisterajat?

Helsinki 121,7

Tampere 114

Turku 114

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mut on ainaki jo hyväksytty lukemaa englantia joensuuhun 

Vierailija
504/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juujuujuu kunhan vaan ilmaisin että ei oo tullu :) onks kellää mittää tietoo mihi aikoihi kielten todistusvalintatulokset tulossa vai tuleekohan ihan viimisten joukossa

en tiiä miks toi edellinen ei tullu tähän, mut tosiaan siis mulle ainaki tuli tiedot jo

Vierailija
505/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tiiä miks toi edellinen ei tullu tähän, mut tosiaan siis mulle ainaki tuli tiedot jo

mitäääää millon sulle tuli tieto? Ite hain siis turkuun eikä oo opintopolussakaa mitää muuta infoo ku että opiskelijavalinta kesken

Vierailija
506/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku Vamkin koneinsinöörin tilannetta? Poika sinne varasojalla 15... Centriasta sai paikan, mutta haluaisi Vaasaan. Ei taida ihan noin paljoa paikkoja vapautua?

Vierailija
507/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko raja Joensuun ja Kuopion kauppiksiin (Itä-Suomen yliopisto)?

Vierailija
508/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko raja Joensuun ja Kuopion kauppiksiin (Itä-Suomen yliopisto)?

Entä Vaasaan?

Vierailija
509/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein teillä liikkuu varasijat? Liikkuuko kellään päivän aikana/useamman kerran päivässä? Mulla yön aikana on aina päivittyny, mietin että onko se aina vaan yöllä/aamulla kun ne niitä päivittelee🤔

Vierailija
510/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein teillä liikkuu varasijat? Liikkuuko kellään päivän aikana/useamman kerran päivässä? Mulla yön aikana on aina päivittyny, mietin että onko se aina vaan yöllä/aamulla kun ne niitä päivittelee🤔

Mikä ala sulla? Mulla ei oo päivittyny vielä kertaakaan 😳

Vierailija
511/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietojenkäsittelytieteen tuloksia odottelen, pääsykoe olisi ensi maanantaina. En ylipäätään ymmärrä, mikä todistusvalintojen tuloksissa kestää. Katsotaanko ne oikeasti jotenkin manuaalisesti hakija ja pisteet kerrallaan, sen sijaan että jokin ohjelma hakisi tietokannasta hakijoiden arvosanat/pisteet ja laittaisi paremmuusjärjestykseen.

Vierailija
512/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietojenkäsittelytieteen tuloksia odottelen, pääsykoe olisi ensi maanantaina. En ylipäätään ymmärrä, mikä todistusvalintojen tuloksissa kestää. Katsotaanko ne oikeasti jotenkin manuaalisesti hakija ja pisteet kerrallaan, sen sijaan että jokin ohjelma hakisi tietokannasta hakijoiden arvosanat/pisteet ja laittaisi paremmuusjärjestykseen.

Tampereelle? Muut ovat jo tulleet.

Vierailija
513/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan, Joensuun ja Kuopion kauppikset?

Vierailija
514/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon Vaasan tuotantotalous?Pisterajat siis.

Vierailija
515/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulleet.

Vierailija
516/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitäääää millon sulle tuli tieto? Ite hain siis turkuun eikä oo opintopolussakaa mitää muuta infoo ku että opiskelijavalinta kesken

mulle tuli tänää aamulla

Vierailija
517/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulleet.

Pisterajoja kyselen!

Vierailija
518/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenrannan kauppiksen pisteet ensikertalaisille? Tietääkö kukaan?

Vierailija
519/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereelle? Muut ovat jo tulleet.

Juu, just Tampereelle 😅

Vierailija
520/862 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulle tuli tänää aamulla

Mulla ei oo kyllä tullu vielä mitään tohon Turun englantiin, ja Jyväskylän kirjallisuustieteestä mystisesti katos aiemmat tiedot. Tampereen englanti ja kirjallisuustiede on onneks mulla näkyvissä.