Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko sinulle turn-off, jos tapailukumppani tallaisi tahallaan perhosentoukan kuoliaaksi?

Vierailija
18.05.2021 |

Mitään syytä ei olisi, ja toukka mönkisi itsekseen polun sivussa olematta mitenkään tiellä.

Olisiko sinulle turn-off, jos tapailukumppani tallaisi tahallaan perhosentoukan kuoliaaksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis deal breaker eli juttu loppuis siihen välittömästi. Mitä tekee pienelle, tekee isolle. Psykopaatti.

Vierailija
2/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan kamala turn-off, vaikuttaisi joltain sekopäältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En voisi uskoa, että joku aikuinen tekisi niin! Ja lapsikin saisi minulta hirveän saarnan. 

Vierailija
4/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailisi ihmistä joka ei kunnioita luontoa ja eläimiä.

Vierailija
5/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan. Minun mielestäni jotenkin erikoista jos se jollekin sitä olisi.

Vierailija
6/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

läimäytätkö itse hyttystä?

Vierailija
7/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailu loppuisi heti siihen paikkaan. Samaten jos mies heittäisi roskia maahaan tai ei kierrättäisi roskiaan.

Vierailija
8/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei kunnioita luontoa ja elämää ei olisi pelkästään turn off, vaan dealbreaker.

Nykyinen mieheni pelasti ensitreffeillämme etanan keskeltä tietä, ja siitä hetkestä tiesin että tuon miehen minä haluan.

Vierailija
9/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka ei kunnioita luontoa ja elämää ei olisi pelkästään turn off, vaan dealbreaker.

Nykyinen mieheni pelasti ensitreffeillämme etanan keskeltä tietä, ja siitä hetkestä tiesin että tuon miehen minä haluan.

kunnioitatko itse hyttystä?

Vierailija
10/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se minkä kokoiselle tai mille lajille sitä tuhoa tekee, kertoo ihmisluonnosta. Ei arvosta toisia ja ei osaa hallita vihaansa.

Vierailija
11/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri asia koska hyttynen pistää eli vahingoittaa sinua ellet tapa sitä ensin. Perhosen toukasta tai perhosesta ei ole kellekään mitään haittaa tai vaivaa, siksi sellaisen tahallinen tappaminen tuntuisi oudolta.

Vierailija
12/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama asia. Toukka ei häiritse sinua millään lailla, hyttynen taas voi saada vaikka hengitystiet turvoksiin. -eri

Vierailija
13/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri asia koska hyttynen pistää eli vahingoittaa sinua ellet tapa sitä ensin. Perhosen toukasta tai perhosesta ei ole kellekään mitään haittaa tai vaivaa, siksi sellaisen tahallinen tappaminen tuntuisi oudolta.

ei hyttysen pisto ihmistä tapa.

Vierailija
14/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on turn-off

Vierailija
15/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta kunnioitan, en minä niitäkään huvikseni tapa. Eri asia tappaa huvin vuoksi joku ötökkä joka ei häiritse mitenkään, ihan kuin se olisi hauskaa, kuin tappaa sellainen, joka häiritsee eikä välttämättä keksi muuta keinoa päästä eroon. Haloo!

Vierailija
16/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä läimäytän. Hyttyset ovat maailman tehokkaimpia levittämään tauteja. Suomessa ei vielä ole vakavia tapauksia, mutta nämä perkeleet muuntautuvat koko ajan ja alalajeja on lukemattomia.

Vierailija
17/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi turn-off. Itse pelastan sisätiloista ötökät pihalle ja minusta kaikilla olennoilla on oma tarkoituksensa tässä maailmassa. Ei suhde ensimmäiseen tallaukseen loppuisi välttämättä, jos hän parantaa tapansa. Tulisi kyllä "pieni" saarna. Kunnioitan luontoa ja eläimiä ja toivon samaa kumppanilta. En usko, että tallojan tai luonnon roskaajan kanssa olisi kovin paljon yhteistä muutenkaan. 

Vierailija
18/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta kunnioitan, en minä niitäkään huvikseni tapa. Eri asia tappaa huvin vuoksi joku ötökkä joka ei häiritse mitenkään, ihan kuin se olisi hauskaa, kuin tappaa sellainen, joka häiritsee eikä välttämättä keksi muuta keinoa päästä eroon. Haloo!

olethan varmasti myös vegaani?

Vierailija
19/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä läimäytän. Hyttyset ovat maailman tehokkaimpia levittämään tauteja. Suomessa ei vielä ole vakavia tapauksia, mutta nämä perkeleet muuntautuvat koko ajan ja alalajeja on lukemattomia.

perhosentoukat taas syövät lehtiä mikä voi tappaa pienen kasvin.

Vierailija
20/35 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei hyttysen pisto ihmistä tapa.

Ei tapa mutta epämiellyttävän kutinan ja patin aiheuttaa. Ja kun niitä pistoja yleensä saisi ei yhtä vaan kymmeniä jos jossain metsässä liikkuu eikä puolustaudu, niin se alkaa olla jo epämiellyttävää.

Joten itse siksi ajattelen että voin puolustautua, koska kyseessä ei ole uhanalainen laji kumminkaan ja ne aiheuttaa minulle vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme