Onko tällaiselle miehelle kysyntää?
Ihan tosissaan kysyn kun sinkkuelämään kurkotan pitkästä aikaa.
-ikä 33
-keskustelutaitoinen, tietää mitä maailmassa tapahtuu, käytöstavat olemassa
-en juo humalahakuisesti enkä polta
-ei lapsia aiemmista suhteista
-yli 10v työura keskipalkalla
-en syö roskaruokaa enkä eineksiä
-en etsi naista hoitamaan kotia puolestani
-osaan nauraa itselleni
-omistusasunto tärkeä asia
-kroppa on tikissä mutta en käytä sen hiomiseen kaikkea aikaani
-lapsihaaveita kyllä, valmis myös toteuttamaan ne kyllä
-pettäminen ehdoton molemminpuolinen ei
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ap. Sulle ei ole kysyntää.
Ja syy on siinä, että jos joudut kysymään tuollaista asiaa täältä, niin jotain kohdallasi on tosi pahasti vinossa. Sori siitä, että sanon tämän näin suoraan.
Mutta normaali suomalainen mies vaan menisi eteenpäin elämässää ja kokeilisi käytännössä, miten niitä kumppaneita on sinkkumarkkinoilla saatavissa.
Öö. En ole sanonut että tulin tänne kysymään missä mättää kun naisia ei näy. Tulin vain hakemaan näkemyksiä. Ap
No nyt sitä ollaan jo koppavia! Ei noin. Koppavuus on suuri turnoff.
Ihan hyvältä kuulostaa. Olisi kiva vielä kuulla mitä harrastat, mitkä ovat mielenkiinnon kohteitasi? Kuinka vietät vapaa aikaa?
Itse olen eronnut 36v nainen ja itselleni tärkeitä asioita uudessa miehessä on samanlaiset arvot mm. luonnon/ympäristön/eläinten hyvinvointi, perhearvot (tulisi myös toimeen lasteni kanssa), väkivallattomuus, päihteettömyys ei tarvi siis olla absolutisti, mutta ei tissuttelua tms, pitäisi urheilusta, luonnossa liikkumisesta, lähtisi mukaan marjaan ja sieneen, pyöräretkelle, kävelylle, hölkkään, vaeltaan, kotityöt ja ruuat hoituisi yhdessä. Viihtyisi kotona puuhastelemassa, tukisi minua työssäni, antaisi harrastaa. Olisi älykäs ja hyvä keskustelemaan, mutta koulutus, työ tai status ei ole tärkeää, mutta pitäisi kestää tämmöistä ajattelevaa ja pohdiskelevaa koulutettua naista. Seksi ja hellyys minulle myös tärkeää. Huhhuh, tulihan pitkä lista. :D
Vierailija kirjoitti:
Miten saa kropan tikkiin käyttämättä siihen kohtuuttomasti aikaa? Mietin vain, että oletko ihan varma, ettet käytä siihen melkoisesti aikaa.
Onko 1 tai 2 tuntia vkossa liikaa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvältä kuulostaa. Olisi kiva vielä kuulla mitä harrastat, mitkä ovat mielenkiinnon kohteitasi? Kuinka vietät vapaa aikaa?
Itse olen eronnut 36v nainen ja itselleni tärkeitä asioita uudessa miehessä on samanlaiset arvot mm. luonnon/ympäristön/eläinten hyvinvointi, perhearvot (tulisi myös toimeen lasteni kanssa), väkivallattomuus, päihteettömyys ei tarvi siis olla absolutisti, mutta ei tissuttelua tms, pitäisi urheilusta, luonnossa liikkumisesta, lähtisi mukaan marjaan ja sieneen, pyöräretkelle, kävelylle, hölkkään, vaeltaan, kotityöt ja ruuat hoituisi yhdessä. Viihtyisi kotona puuhastelemassa, tukisi minua työssäni, antaisi harrastaa. Olisi älykäs ja hyvä keskustelemaan, mutta koulutus, työ tai status ei ole tärkeää, mutta pitäisi kestää tämmöistä ajattelevaa ja pohdiskelevaa koulutettua naista. Seksi ja hellyys minulle myös tärkeää. Huhhuh, tulihan pitkä lista. :D
Ei ole pitkä lista. Täytän jokaisen kohdan. Okei yksi jää täyttämättä, koska jos nainen nalkuttA liikaa niin tirvasen. Mutta ei pidä nalkuttaa niin ei saa silmää mustaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut epäselvyydestä. Roskaruualla tarkoitan omalla kohdallani sitä, että teen tietoisia valintoja arjessani välttääkseni sen syömistä. Kävin silti extempore mäkkärissä viikko sitten kaverin kanssa. Ihan helppoa arki on vaikka hyviä raaka-aineita tuleekin suosittua. Ap
Sinä ja sinä, mutta saako naisesi syödä niitä ilman sinun huokailua? Kun kirjoitat tuollaisen listaukseesi, se on yleensä vihje kumppanille, että ethän sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa kropan tikkiin käyttämättä siihen kohtuuttomasti aikaa? Mietin vain, että oletko ihan varma, ettet käytä siihen melkoisesti aikaa.
Tuolla määrällä ei olla tikissä vaan ihan tavallisessa kunnossa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat siis miehen harrastamaan kanssasi, tukemaan sinua, mahdollistamaan harrastuksesi, mutta miellä ei saa olla omaa elämää ja kotoa ei saa poistua. Eli kaipaat miestä hoitamaan lapsiasi ja tarpeitasi. Myöskin luultavasti rahoittamaan näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut epäselvyydestä. Roskaruualla tarkoitan omalla kohdallani sitä, että teen tietoisia valintoja arjessani välttääkseni sen syömistä. Kävin silti extempore mäkkärissä viikko sitten kaverin kanssa. Ihan helppoa arki on vaikka hyviä raaka-aineita tuleekin suosittua. Ap
Sinä ja sinä, mutta saako naisesi syödä niitä ilman sinun huokailua? Kun kirjoitat tuollaisen listaukseesi, se on yleensä vihje kumppanille, että ethän sinäkään.
Naiseni saa tietenkin syödä mitä haluaa. Mutta jos tunkee suuhunsa epäterveellisen jättihampparin niin minä puristan ketsuppituubin hiuksiin ja läimäytän avokämmenellä kaupanpäälle. Ehkä jää sitten ensi kerralla epäterveellinen roskaruoka syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä että yli 30v miehet alkaa haluta yhtäkiä lapsia? miksei tehnyt niitä 20-29 vuotiaana
Kysy presidentti Niinistöltä.
Hänen poikansa aiemmasta liitosta ovat syntyneet Saulin ollessa tuon ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat siis miehen harrastamaan kanssasi, tukemaan sinua, mahdollistamaan harrastuksesi, mutta miellä ei saa olla omaa elämää ja kotoa ei saa poistua. Eli kaipaat miestä hoitamaan lapsiasi ja tarpeitasi. Myöskin luultavasti rahoittamaan näitä.
En mielestäni sanonut, että miehellä ei saisi olla harrastuksia. Sehän olisi vain hyvä. Voisin silloin itsekin hyvällä omallatunnolla mennä. Lapset ovat jo melko isoja, eivät tarvitse hoitajaa. Itse kyllä tosiaan omien tarpeiden hoitajaa tavallaan. Rahoittajaa en etsi. Olen ihan omavarainen. ;) Mutta rahaan kyllä liittyy tuo työni tukeminen siinä mielessä että välillä on pitkiä päiviä ja työmatkoja. Että ymmärtää ”uranaista”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta sillä ei saa kroppaa "tikkiin", kuten kehuit aloituksessa.
On tämä sekopää palsta. Tarkoitukseni oli vaan tiedustella markkina arvoani mutta tämä näköjään riistäytyi käsistä. Vankilassakin oli järkevämmät keskustelut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli jotenkin tosi ihana ja aito. Tässä kiteytyi kaikki kliseet ja niin se onkin, että lähes kaikki ovat hyvin, hyvin tavallisia ja haluamme hyvin, hyvin samanlaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Jep. Aloittajalle varmaan hoikka tarkoittaa samaa kuin olla tikissä.
Vierailija kirjoitti:
On tämä sekopää palsta. Tarkoitukseni oli vaan tiedustella markkina arvoani mutta tämä näköjään riistäytyi käsistä. Vankilassakin oli järkevämmät keskustelut. Ap
Missä kohtaa tarkalleen keskustelu riistäytyi käsistä? Siinäkö, kun emme usko 1-2h viikkotunnin keinoin sinulla olevan tikissä oleva kroppa?
Tällaiset aloitukset on melko turhia. Pyri käymään mahdollisimman monilla treffeillä ja vietä aikaa ihmisten ilmoilla niin ennemmin tai myöhemmin tärppää. Varsinkin jos asut Helsingissä niin numerot ovat sinun puolellasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Sitten en ole tikissä, mutta joka tapauksessa kehotyyppini on ilmeisen pidetty ja ihailtu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aikaa, aineita tai talenttia tarvitaan tikkikuntoon = painoindeksi 25 huitteilla ja rasva-% alle 10.