Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällaiselle miehelle kysyntää?

Vierailija
17.05.2021 |

Ihan tosissaan kysyn kun sinkkuelämään kurkotan pitkästä aikaa.
-ikä 33
-keskustelutaitoinen, tietää mitä maailmassa tapahtuu, käytöstavat olemassa
-en juo humalahakuisesti enkä polta
-ei lapsia aiemmista suhteista
-yli 10v työura keskipalkalla
-en syö roskaruokaa enkä eineksiä
-en etsi naista hoitamaan kotia puolestani
-osaan nauraa itselleni
-omistusasunto tärkeä asia
-kroppa on tikissä mutta en käytä sen hiomiseen kaikkea aikaani
-lapsihaaveita kyllä, valmis myös toteuttamaan ne kyllä
-pettäminen ehdoton molemminpuolinen ei

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten; miksi ei vielä ole lapsia? Ja parisuhdehistoria? Onko jotain luurankoja kaapissa?

Hyvät meriitit kyllä maalaisjärjellä muutoin.

Vierailija
2/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Mulla on tuollaisia miehiä tuttavapiirissä sinkkuna vuodesta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten; miksi ei vielä ole lapsia? Ja parisuhdehistoria? Onko jotain luurankoja kaapissa?

Hyvät meriitit kyllä maalaisjärjellä muutoin.

Olin edellisessä suhteessa niitä hankkimassa, mutta kohtalo puuttui peliin. Yli 30 v vasta rupesin asiaa edistämään, mutta yksi pieleen mennyt suhde vie muutaman vuoden peliaikaa. Ap

Vierailija
4/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tosin vankilassa oli muutama seksikokeilu iesten kanssa.

AP

Vierailija
5/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Mulla on tuollaisia miehiä tuttavapiirissä sinkkuna vuodesta toiseen.

Hyvä tietää. Toki kaikki ovat yksilöitä. Itse en ole koskaan ollut sinkkuna vuodesta toiseen. Nykyään vaan tietää tarkemmin minkälaista elämää haluaa ja siihen ei kovin herkästi enää ottaisi ihan ketä tahansa. Ap

Vierailija
6/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika basic. Mitkä ovat mielenkiinnon kohteitasi? Intohimojasi? Vai oletko vaan sellainen tavallinen pulliainen?

Vierailija
7/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sitten kirjoittanut tuota vankilakommenttia. Ap

Vierailija
8/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä etsit?

Vierailija
9/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Tosin vankilassa oli muutama seksikokeilu iesten kanssa.

AP

Turn off

Vierailija
10/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä että yli 30v miehet alkaa haluta yhtäkiä lapsia? miksei tehnyt niitä 20-29 vuotiaana

Vierailija
11/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aika basic. Mitkä ovat mielenkiinnon kohteitasi? Intohimojasi? Vai oletko vaan sellainen tavallinen pulliainen?

En koe olevani. Osaan keskustella naisten kanssa sellaisista aiheista jotka kiinnostavat sekä miehiä että naisia. Eli tuon jotain säpinää sinne naisen korvien väliin, kun tietääkseni se on puutteena monessa kodissa.

En ehkä lähtisi tässä tunnistautumisen pelossa kertomaan kaikkia mielenkiinnon kohteitani. Ap

Vierailija
12/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tai voi olla että ei ole. Eniten merkitsee se että osaat tutustua ihmisiin ja jutella kiinnostavasti, ja vaikutat yleisestikin elämänmyönteiseltä ja innostavalta.

Vierailija
13/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki listaamasi asiat kuulostavat hyviltä, paitsi mua ei kiinnosta omistusasunto ja ikä on nippa nappa mulle sopivan ylärajalla. Eiköhän sulle noilla meriiteillä kuitenkin löydy kumppani helposti. Tuosta listasta kuitenkin puuttui monia tärkeitä asioita, joten en henkilökohtaisesti voi sen perusteella sanoa juuta enkä jaata.

N26

Vierailija
14/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki listaamasi asiat kuulostavat hyviltä, paitsi mua ei kiinnosta omistusasunto ja ikä on nippa nappa mulle sopivan ylärajalla. Eiköhän sulle noilla meriiteillä kuitenkin löydy kumppani helposti. Tuosta listasta kuitenkin puuttui monia tärkeitä asioita, joten en henkilökohtaisesti voi sen perusteella sanoa juuta enkä jaata.

N26

Keskustellaan niistä puuttuvista asioista. Ap

Vierailija
15/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Moni niistä on sellainen, jota ihmiset ei laita eikä kannatakaan laittaa seuranhakuilmoitukseen tai joka ei tule edes mieleen, että se pitäisi ilmoittaa. Esim. oletko väkivaltainen, ymmärrätkö kaikki väkivallan muodot, kunnioitatko naisia ja ihmisiä muutenkin tasavertaisesti jne.

Lisäksi kerrot, ettet etsi siivoojaa itsellesi. Mutta siivoatko itsekään? Eli oletko siisti vai sotkija? Myöskin millaiset arvot on lapsen kasvattamisessa on hyvin tärkeä tieto, mikäli haluat perhettä.

Ulkonäöstäsi et juurikaan sanonut mitään. Etkä ajanviettotavoista. Moni haluaisi ehkä tietää, kiinnostaako luonto, ulkoilu jne.?

Joka tapauksessa et sinä minun kanssani suhteeseen halua. Olen yksinhuoltajaäiti. Kunhan puhun yleisesti siitä, mikä naisia saattaa kiinnostaa.

Vierailija
16/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikein hyvältä, mutta yksi pieni mutta on ja se on tuo roskaruoka/eines-kohta.

En itsekään syö niitä usein, mutta syön kuitenkin ja jopa tykkään. Jos siis mies ränkyttäisi vastaan ja kieltäytyisi syömästä vaikka kalapuikkoja, mantelikalaa, karjalanpiirakoita tai sitten hampurilaista, niin enpä jaksaisi kuunnella ja oikein mässyttäisin hänen nenänsä alla näitä herkkuja. Aina ei jaksa ja viitsi tehdä sapuskaa alusta alkaen itse, joten silloin voi varmasti oikaista ja ostaa puolivalmista tai kokonaan valmista. En jaksaisi mitään ehdottomuutta mieheltä tällaisessa asiassa, se olisi outoa.

Mutta ilman tuota kohtaa kaikki muut kuulostavat ihan hyvältä. Vähän voisi tekstissä olla lisää lihaa luiden päällä ja voisi kertoa harrastuksista tai vaikka lempileffasta tai -kirjasta, jotta tulisi hieman henkilökohtaisempaa mukaan.

Vierailija
17/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Moni niistä on sellainen, jota ihmiset ei laita eikä kannatakaan laittaa seuranhakuilmoitukseen tai joka ei tule edes mieleen, että se pitäisi ilmoittaa. Esim. oletko väkivaltainen, ymmärrätkö kaikki väkivallan muodot, kunnioitatko naisia ja ihmisiä muutenkin tasavertaisesti jne.

Lisäksi kerrot, ettet etsi siivoojaa itsellesi. Mutta siivoatko itsekään? Eli oletko siisti vai sotkija? Myöskin millaiset arvot on lapsen kasvattamisessa on hyvin tärkeä tieto, mikäli haluat perhettä.

Ulkonäöstäsi et juurikaan sanonut mitään. Etkä ajanviettotavoista. Moni haluaisi ehkä tietää, kiinnostaako luonto, ulkoilu jne.?

Joka tapauksessa et sinä minun kanssani suhteeseen halua. Olen yksinhuoltajaäiti. Kunhan puhun yleisesti siitä, mikä naisia saattaa kiinnostaa.

Yök. Olet nipottaja.

Vierailija
18/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Yök. Olet nipottaja.

Olipas nopea luonnetulkinta kahden lyhyen viestin verran. Etenkin kun en ole kohdistanut yhtään mitään kritiikkiä ap:ta kohtaan :D

Vierailija
19/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy väkivaltaa enkä käytä sitä missään muodossa. Tiedän myös sen, että ihmiset voivat tehdä toisilleen vaikka ja mitä, mutta haluan omata näissä asioissa jonkinlaisen moraalin.

Siivoan kyllä ja arvostan siisteyden korkealle. Se on myös ehdoton edellytys että toinenkin haluaa asua siistissä kodissa.

Lastenkasvatuksesta ajattelen niin, että se on asia johon tulee panostaa, niin isän kuin äidinkin. Toistoja, rutiineja, ymmärrystä, pitkää pinnaa. Ei ole helppoa enkä oleta olevan. Tiedän, että asiaan panostamalla voi syntyä onnellisia lapsia ja tyytyväisiä perheitä. Ap

Vierailija
20/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oikein hyvältä, mutta yksi pieni mutta on ja se on tuo roskaruoka/eines-kohta.

En itsekään syö niitä usein, mutta syön kuitenkin ja jopa tykkään. Jos siis mies ränkyttäisi vastaan ja kieltäytyisi syömästä vaikka kalapuikkoja, mantelikalaa, karjalanpiirakoita tai sitten hampurilaista, niin enpä jaksaisi kuunnella ja oikein mässyttäisin hänen nenänsä alla näitä herkkuja. Aina ei jaksa ja viitsi tehdä sapuskaa alusta alkaen itse, joten silloin voi varmasti oikaista ja ostaa puolivalmista tai kokonaan valmista. En jaksaisi mitään ehdottomuutta mieheltä tällaisessa asiassa, se olisi outoa.

Mutta ilman tuota kohtaa kaikki muut kuulostavat ihan hyvältä. Vähän voisi tekstissä olla lisää lihaa luiden päällä ja voisi kertoa harrastuksista tai vaikka lempileffasta tai -kirjasta, jotta tulisi hieman henkilökohtaisempaa mukaan.

Samaa mietin, mutta muuten jäi ihan hyvä fiilis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme