Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällaiselle miehelle kysyntää?

Vierailija
17.05.2021 |

Ihan tosissaan kysyn kun sinkkuelämään kurkotan pitkästä aikaa.
-ikä 33
-keskustelutaitoinen, tietää mitä maailmassa tapahtuu, käytöstavat olemassa
-en juo humalahakuisesti enkä polta
-ei lapsia aiemmista suhteista
-yli 10v työura keskipalkalla
-en syö roskaruokaa enkä eineksiä
-en etsi naista hoitamaan kotia puolestani
-osaan nauraa itselleni
-omistusasunto tärkeä asia
-kroppa on tikissä mutta en käytä sen hiomiseen kaikkea aikaani
-lapsihaaveita kyllä, valmis myös toteuttamaan ne kyllä
-pettäminen ehdoton molemminpuolinen ei

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vankilakommentit ja muut provot ovat jonkun muun kirjoittamia. Ap

Vierailija
62/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tavalliselta kuulostat. Listaamissasi asioissa ei ollut oikeastaan mitään erikoista, sillä ne ovat asioita joita normaalit ihmiset tekevät/olevat. Varmasti sinussakin jotain syvyyttä on, mutta se ei tullut yhtään ilmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala on muiden puolesta sanoa, varmasti olet unelmamies jollekin, jollekin toiselle ehdoton nounou. Kuten minulle, olen suunnilleen saman ikäinen, omistusasuntoa ei kiitos, tykkään vaihtaa maisemaa, olen asunut kolmessa erimaassa ja Suomessa useassa eri kaupungissa. En myöskään enää alkaisi lapsia tekemään, omat ovat jo varhaisteinejä ja pikkulapsiarki jo takana (luojan kiitos).

Vierailija
64/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala on muiden puolesta sanoa, varmasti olet unelmamies jollekin, jollekin toiselle ehdoton nounou. Kuten minulle, olen suunnilleen saman ikäinen, omistusasuntoa ei kiitos, tykkään vaihtaa maisemaa, olen asunut kolmessa erimaassa ja Suomessa useassa eri kaupungissa. En myöskään enää alkaisi lapsia tekemään, omat ovat jo varhaisteinejä ja pikkulapsiarki jo takana (luojan kiitos).

Tuskinpa ap sinua huolisikaan. Ihmettelen muuten aina näitä luojaa kiitteleviä tyyppejä. Kiitteletkö arjessakin luojaa vai onko se vain typerä sanonta, jota viljelet?

Kuinka teininä olet lapsia alkanut tehtailemaan, jos olet "suurinpiirtein" saman ikäinen ja kakarasi ovat jo liki teinejä? Raahaatko lapsiasi koko ajan eri puolille Suomea ja miksi muutat alvariinsa? Pakoiletko jotain? Eikö vuokralla asuminen ole aika ärsyttävää monella tapaa?

Juu, ei tarvitse vastata, ketään ei kiinnosta.

Vierailija
65/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet unelmieni mies!😁 täällä kaltaisesi nainen. Oon tosissani. Nuo listaamasi asiat ovat mulle tosi tärkeitä.

Vierailija
66/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vankilakommentit ja muut provot ovat jonkun muun kirjoittamia. Ap

Täältä löytyy kaikenlaisia kahjoja, heistä ei tarvitse välittää. Hulluilla on halvat huvit.

Vierailija
67/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysyntää, ja ei sen väliä vaikka söisi joskus roskaruokaa. Olen itse fitnessurheilija eikä se mua haittaisi ainakaan. Vähemmilläkin kriteereillä

Pärjää.

Vierailija
68/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa vaikka olisi lapsia

Vierailija
69/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minusta kirjoittaisi vastaavanlaisen aloituksen, niin olen varma, että siitä tulisi ainakin yhtä tylsä. N35

Vierailija
70/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harrastat ja kiinnostuksen kohteet? Nämä tärkeimpiä ja elämän arvot.

Vierailija
71/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aika basic. Mitkä ovat mielenkiinnon kohteitasi? Intohimojasi? Vai oletko vaan sellainen tavallinen pulliainen?

millainen on hygienia tasosi

Vierailija
72/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aika basic. Mitkä ovat mielenkiinnon kohteitasi? Intohimojasi? Vai oletko vaan sellainen tavallinen pulliainen?

Vai että basic, katsotaanpa onko väitteellesi pohjaa.

-ikä 33

Tällä ei ole mitään tekemistä basic-arvon kanssa. Basiccius tällä hetkellä 0.

-keskustelutaitoinen, tietää mitä maailmassa tapahtuu, käytöstavat olemassa

Eivät ole tyypillisiä suomalaisen miehen ominaisuuksia. Basiccius nyt -1.

-en juo humalahakuisesti enkä polta

Yli puolet suomalaisista miehistä juo humalahakuisesti. Basiccius -2.

-ei lapsia aiemmista suhteista

Ei merkitystä basic-arvoon. Basiccius -2.

-yli 10v työura keskipalkalla

Todella basic. Basiccius -1.
-en syö roskaruokaa enkä eineksiä

Puolet suomalaisista miehistä on ylipainoisia. Basiccius -2.

-en etsi naista hoitamaan kotia puolestani

En osaa sanoa tähän oikein mitään. Basiccius -2.

-osaan nauraa itselleni

Suomalaisten kansanluonne ei ole keskimäärin tällainen, vaan häpeän sävyttämä ja itselle tapahtuvat hassut asiat ovat enemmänkin "toivottavasti kukaan ei huomannut" -tasoa. Basiccius -3.

-omistusasunto tärkeä asia

Kuten melkein kaikille. Basiccius -2.

-kroppa on tikissä mutta en käytä sen hiomiseen kaikkea aikaani

Ei ole tavallista. Tikissä olevia miehiä ei ole paljon. Basiccius -3.

-lapsihaaveita kyllä, valmis myös toteuttamaan ne kyllä

Tavallisempaa on se, että ihmiset lisääntyvät kuin se, että eivät. Basiccius -2.

-pettäminen ehdoton molemminpuolinen ei

Näin yleensä pyhästi vannotaan, mutta puolet suomalaisista pettävät. Tähän ei voi oikein antaa + tai -.

Lopullinen arvo on -2, eli ap ei siis ole basic tilanteessa, jossa neutraali ihminen on 0 ja positiivinen luku osoittaa basicciutta.

Vierailija
73/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeimmät jäivät puuttumaan, eli oletko komea naamasta ja yli 180 cm?

Vierailija
74/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä erittäin vahvasti vaikuttaisi sinulla hyvä ap olevan kysyntää. Poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Vapauta rohkeasti todellisuutesi ja ota ihana kaunis poikarakkaus elämääsi. Tunnet vihdoinkin eläväsi kun rakkauden mahtimeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.

Vierailija
75/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeimmät jäivät puuttumaan, eli oletko komea naamasta ja yli 180 cm?

Olen 165 cm ja pohkeeni ovat kauniit. ap

76/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tärkeintä on, että ihminen on eläinrakas ja pitää niiden puolia.

Se kertoo asennoitumisesta muihinkin asioihin paljon. Myötätunto.

Vierailija
77/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa ap sinua huolisikaan. Ihmettelen muuten aina näitä luojaa kiitteleviä tyyppejä. Kiitteletkö arjessakin luojaa vai onko se vain typerä sanonta, jota viljelet?

Kuinka teininä olet lapsia alkanut tehtailemaan, jos olet "suurinpiirtein" saman ikäinen ja kakarasi ovat jo liki teinejä? Raahaatko lapsiasi koko ajan eri puolille Suomea ja miksi muutat alvariinsa? Pakoiletko jotain? Eikö vuokralla asuminen ole aika ärsyttävää monella tapaa?

Juu, ei tarvitse vastata, ketään ei kiinnosta.

Ap on 33, olen siis jonkinverran nuorempi tai vanhempi, sitten kun selvität minkä ikäisiä ovat varhaisteinit ja suoritat lyhyen laskutoimituksen, saat ikähaarukan minkä ikäisenä olen mahdollisesti lapseni saanut. Omalla matikallani en itsestäni teiniä saa, mutta ehkä sinulla on omanlaisesi laskutyyli.

Kyllä käytän joskus sanontaa "luojan kiitos", mutta en kutsu lapsia kakaroiksi.

Viestisi perusteella kuulostat onnettomalta ja katkeralta, tsemppiä sulle!

Vierailija
78/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on! :)

Vierailija
79/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Onko sellaiselle ihmiselle kysyntää, joka ei tunnista tai tunnusta omaa vajavaisuuttaan?

Ap - olet pinnallinen tai parisuhteesta ymmärtämätön, jos et näe, ettei luettelemillasia asioilla ole mitään merkitystä parisuhteen kannalta. Vain se merkitsee, miten kohtelet toista ihmistä. Ja mitä paremmin tunnet oman pimeän puolesi, sitä paremmin parisuhteesi onnistuu.

Vierailija
80/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä sekopää palsta. Tarkoitukseni oli vaan tiedustella markkina arvoani mutta tämä näköjään riistäytyi käsistä. Vankilassakin oli järkevämmät keskustelut. Ap

Kiitos tämän kommentin kirjoittajalle, nauroin kuollakseni viime yönä 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan