Olen jäänyt koukkuun kauneusoperaatioihin :(
Olen kohta 42-vuotias ja teetättänyt kaikenlaisia toimenpiteitä n. kymmenen vuoden ajan. Rinnat on kohotettu ja laitettu e-kupit, rasvaimu on tehty vatsaan ja käsivarsiin, leukalinja on kiristetty, on mesolankaa, botoksia, huulitäytettä, kestopigmentointia..
Tänään kävin näyttämässä naamaa klinikalla koska mielestäni silmänaluset on tummat. Hoitaja sanoi että juuri nyt olen todella sievä enkä tarvitse mitään. Halusin kuitenkin täyttää huulet millillä filleriä. En näytä leikatulta tai käsitellyltä, kukaan ei ole edes läheisistäni tietoinen näistä. Miehet osoittavat kiinnostusta ja saan melkein päivittäin iskuyrityksiä.
Pelkään näköjään vanhenemista, ja sitä etten enää saa kehuja. Kropalla olen timmi, mutta löystyvä nahka ja väsynyt olemus pelottaa. Kuolema pelottaa!
Tiedän että itsetuntoni on huono, sitä ei leikkauksetkaan paranna. Mutta kun katson luonnollisesti ikääntyviä saman ikäisiä kavereitani, kauhistun. Huomaan koko ajan että jossain alkaa repsottaa ja mietin jo seuraavaa toimenpidettä :(
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Turhaan huolit. Pian alkava jyrkkä alamäki rupsahtamisen suhteen tulee tapahtumaan nopeasti. Sitä ei toimenpiteet enää pelasta. Hyväksy se, että nuoruus oli ja meni. Olet vanha nainen niin kauan kun elät.
Kyllä. Tietoisuus siitä että olen jo vanha nainen, on kamalaa. Todella vaikea hyväksyä tätä tosiasiaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan huolit. Pian alkava jyrkkä alamäki rupsahtamisen suhteen tulee tapahtumaan nopeasti. Sitä ei toimenpiteet enää pelasta. Hyväksy se, että nuoruus oli ja meni. Olet vanha nainen niin kauan kun elät.
Kyllä. Tietoisuus siitä että olen jo vanha nainen, on kamalaa. Todella vaikea hyväksyä tätä tosiasiaa.
Ap
Vanha nainen?? Olet täyttämässä vasta 42.
Hampaat kannattaa hoitaa hyvin. Kaikki paikat posliinipaikoiksi. Rinnat kannattaa pienentää ja kohottaa. Hiukset vielä nätisti, muuta ei sitten tarvita, kuin hymyä huuleen, avoin mieli ja elämästä nauttimaan. Niin ja rahat säästöön tulevan varalle.