Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällaiselle miehelle kysyntää?

Vierailija
17.05.2021 |

Ihan tosissaan kysyn kun sinkkuelämään kurkotan pitkästä aikaa.
-ikä 33
-keskustelutaitoinen, tietää mitä maailmassa tapahtuu, käytöstavat olemassa
-en juo humalahakuisesti enkä polta
-ei lapsia aiemmista suhteista
-yli 10v työura keskipalkalla
-en syö roskaruokaa enkä eineksiä
-en etsi naista hoitamaan kotia puolestani
-osaan nauraa itselleni
-omistusasunto tärkeä asia
-kroppa on tikissä mutta en käytä sen hiomiseen kaikkea aikaani
-lapsihaaveita kyllä, valmis myös toteuttamaan ne kyllä
-pettäminen ehdoton molemminpuolinen ei

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kumppani löytyy! Oikein hienoja ominaisuuksia listasit <3

Vierailija
22/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä että yli 30v miehet alkaa haluta yhtäkiä lapsia? miksei tehnyt niitä 20-29 vuotiaana

Kysy presidentti Niinistöltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en sitten kirjoittanut tuota vankilakommenttia. Ap

No voi harmi. Olisit ollut heti mielenkiintoisempi naisten mielestä, jos olisi ollut totta :(

Vierailija
24/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut epäselvyydestä. Roskaruualla tarkoitan omalla kohdallani sitä, että teen tietoisia valintoja arjessani välttääkseni sen syömistä. Kävin silti extempore mäkkärissä viikko sitten kaverin kanssa. Ihan helppoa arki on vaikka hyviä raaka-aineita tuleekin suosittua. Ap

Vierailija
25/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä että yli 30v miehet alkaa haluta yhtäkiä lapsia? miksei tehnyt niitä 20-29 vuotiaana

Erittäin harva mies on halukas tai edes kykenevä isäksi alle 30v. Ihan hyvä vaan, että kasvavat, opiskelevat ja saavat uraansa alkuun ennen kun pistävät perhettä pystyyn.

Täydellinen ikä uudelle isälle on noin 31-35v.

Vierailija
26/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet komea, varmasti on kysyntää. Kelpaisi minullekin, mikäli lapsihaaveita ei olisi.

Vierailija
27/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en sitten kirjoittanut tuota vankilakommenttia. Ap

Kirjoitinpas. Mitä sitä kiistämään, törttöilin kanojen ja erään rekkamiehen kanssa Oulaisissa. Ap

Vierailija
28/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilajuttuni ei ole kovin vakava, kukaan ei siis vammautunut pysyvästi. Mutta tunne-elämääni tapaus jätti pysyvät arvet. Joka kerta kun näen paloauton, housuissani tapahtuu kummia. Ap

Vierailija
29/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kavereissa on puolenkymmentä vastaavanlaista miestä. Ovat sinkkuina vuodesta toiseen. Kuulemma kaikki kaipaavat parisuhdetta ja mahdollisesti lapsiakin. Lapsemme kummisetä varsinkin on aivan mahtava tyyppi, mutta ei puolisoa ole löytänyt. Yrittäisin varmasti ”parittaa” häntä, mutta ystäväpiirissäni ei ole ketään sinkkua naista.

Vierailija
30/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se nainenkin perui rikosilmoituksensa itse. Ap

Vierailija
31/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin nainen on kehunut ulkonäköäni. En todellakaan väitä olevani kaikkien naisten fantasia, mutta useampi nätti nainen on tuijottanut kroppaani pitkän aikaa hymyillen vastaantulijana.

Uskoisin että tällä on jotain merkitystä niin siksi sen kerron.

Ja en todellakaan siis ole mikään itserakas saliasukki. Ap

Vierailija
32/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka täällä esittäytyy minuna. Ap

Vierailija
33/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ap.  Sulle ei ole kysyntää.

Ja syy on siinä, että jos joudut kysymään tuollaista asiaa täältä, niin jotain kohdallasi on tosi pahasti vinossa.  Sori siitä, että sanon tämän näin suoraan.

Mutta normaali suomalainen mies vaan menisi eteenpäin elämässää ja kokeilisi käytännössä, miten niitä kumppaneita on sinkkumarkkinoilla saatavissa.

Vierailija
34/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa on hyvä pohja, jonka mä ainakin edellytän miehellä olevan, mutta mikään tossa ei kerro olisitko mitään muuta kuin lista perusasioista.

Vierailija
35/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kavereissa on puolenkymmentä vastaavanlaista miestä. Ovat sinkkuina vuodesta toiseen. Kuulemma kaikki kaipaavat parisuhdetta ja mahdollisesti lapsiakin. Lapsemme kummisetä varsinkin on aivan mahtava tyyppi, mutta ei puolisoa ole löytänyt. Yrittäisin varmasti ”parittaa” häntä, mutta ystäväpiirissäni ei ole ketään sinkkua naista.

Toivottavasti johtuu siitä että tuttusi ovat laumasieluja ja minä enemmän omien polkujeni kulkija. En tee asioita muiden painostuksesta. Teen mitä itse koen järkeväksi ja jos se ei miellytä kaikkia, niin sitten täytyy elää sen asian kanssa. Ap

Vierailija
36/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanata on istua pöntöllä samaan aikaan yläkerran isännän kanssa. Sitten sitä vain koettaa kusta kovempaa. Ap

Vierailija
37/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ap.  Sulle ei ole kysyntää.

Ja syy on siinä, että jos joudut kysymään tuollaista asiaa täältä, niin jotain kohdallasi on tosi pahasti vinossa.  Sori siitä, että sanon tämän näin suoraan.

Mutta normaali suomalainen mies vaan menisi eteenpäin elämässää ja kokeilisi käytännössä, miten niitä kumppaneita on sinkkumarkkinoilla saatavissa.

Öö. En ole sanonut että tulin tänne kysymään missä mättää kun naisia ei näy. Tulin vain hakemaan näkemyksiä. Ap

Vierailija
38/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis valmistunut viimeistään 22 vuotiaana eli et voi olla akateeminen. Olet suurimmalle osalle liian matalasti koulutettu. Naiset haluavat tasoistaan seuraa.

Vierailija
39/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sivusta huudella kun vihaksi pistää. Olen itse 40v mies (kohta) eikä lapsia siunaantunut, ex-vaimon kanssa. Eikä toisen lapsettomuus ollut minulle syy erota puolisostani. Miten ihmiset on niin suppeakatseisia tuon lapsettomuuden kanssa ja miesten lapsi haaveiden kanssa!!

Vierailija
40/110 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat niin tylsältä ja väsyneeltä kaverilta, ettei ole ihme jos naiset ei kiinnostu. Sori bro, mutta kaltaisiasi tylsimyksiä on niin paljon, että naiset voi valita parhaat vässykät päältä. Siksi jäät ilman

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi