Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällaiselle miehelle kysyntää?

Vierailija
17.05.2021 |

Ihan tosissaan kysyn kun sinkkuelämään kurkotan pitkästä aikaa.
-ikä 33
-keskustelutaitoinen, tietää mitä maailmassa tapahtuu, käytöstavat olemassa
-en juo humalahakuisesti enkä polta
-ei lapsia aiemmista suhteista
-yli 10v työura keskipalkalla
-en syö roskaruokaa enkä eineksiä
-en etsi naista hoitamaan kotia puolestani
-osaan nauraa itselleni
-omistusasunto tärkeä asia
-kroppa on tikissä mutta en käytä sen hiomiseen kaikkea aikaani
-lapsihaaveita kyllä, valmis myös toteuttamaan ne kyllä
-pettäminen ehdoton molemminpuolinen ei

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuvauksesi perusteella olet juuri samanlainen kuin mieheni, kun tavattiin ensimmäisen kerran 22 vuotta sitten. Tosin meidän iät oli silloin 31v ja 37v. Meillä kummallakaan ei ollut lapsia entuudestaan.

Meillä on ollut erinomaisen hyvä liitto ja siitä iso kiitos miehelleni; hän on vakaa ja turvallinen kuin kallio. Rakastan häntä edelleen mielettömästi. Meillä on henkisellä tasolla suhteemme hyvin balanssissa.

Uskon, että luettelemasi ominaisuudet luovat hyvän perustan parisuhteelle, mutta sitten tulee mukaan myös se ihmisten välinen "kemia". Vaikka on hyvin pinnallista, niin olemme molemmat mieheni kanssa myöntäneet, että ensimmäinen asia mikä toisessa herätti kiinnostuksen oli ulkonäkö. Edelleenkin pidän miestäni seksikkäänä ja myös hän haluaa minua. 

Onnistunut parisuhde on monesta asiasta kiinni. Sinulla ap ei ole mikään kiire, vielä ehdit löytämään sen oman täydellisen kumppanin ja sen kyllä tuntee heti kun se osuu kohdalle. 

Vierailija
82/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet unelmieni mies!😁 täällä kaltaisesi nainen. Oon tosissani. Nuo listaamasi asiat ovat mulle tosi tärkeitä.

Terveisin jorma57 Kajaanista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saa kropan tikkiin käyttämättä siihen kohtuuttomasti aikaa? Mietin vain, että oletko ihan varma, ettet käytä siihen melkoisesti aikaa.

Onko 1 tai 2 tuntia vkossa liikaa? Ap

Tuolla määrällä ei olla tikissä vaan ihan tavallisessa kunnossa.

Eri

Jep. Aloittajalle varmaan hoikka tarkoittaa samaa kuin olla tikissä.

Hän on laiha läski.

Vierailija
84/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta edellisiä kommenttejasi, kaksi nopeaa huomiota:

1) Et kertonut itsestäsi yhtään mitään sellaista, mikä olisi herättänyt kiinnostukseni, jos olisin ikäisesi sinkku.

2) Avauksestasi saa kuvan aika ykstotisesta, ehkä kaavoihin kangistuneesta miehestä. Vaikutat Rahkapetriltä.

Eli jos olisin lukenut treffi-ilmon, jossa kerrot nuo asiat, olisit mennyt välittömästi hylkyyn.

Vierailija
85/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saa kropan tikkiin käyttämättä siihen kohtuuttomasti aikaa? Mietin vain, että oletko ihan varma, ettet käytä siihen melkoisesti aikaa.

Onko 1 tai 2 tuntia vkossa liikaa? Ap

Tuolla määrällä ei olla tikissä vaan ihan tavallisessa kunnossa.

Eri

Sitten en ole tikissä, mutta joka tapauksessa kehotyyppini on ilmeisen pidetty ja ihailtu. Ap

Toiset pojat on ihailleet vankilassa? Ehkä yrität väkisin olla muuta kuin olet. Heittäydy håmåksi, pudota saippua ja päästä elämä sisällesi.

Vierailija
86/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilassa tuli raudan kanssa painittua kuusikin tuntia viikossa. Siitä olen ikuisesti kiitollinen, siunattu ja onnellinen, etten pilannut tatuoinnilla kauniita pohkeitani. Ap

Vierailija
87/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuka täällä esittäytyy minuna. Ap

En minäkään, mutta vaikuttaa hemmetin hauskalta tyypiltä! :D

Vierailija
88/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkarahkasta erityisesti tykkään. Ap

Vierailija
89/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika tökeröltäå yritykseltä kalastella kehuja palstalla, jossa pyörii lapsesta haaveilevia naisia. Se jo kertoo tarpeeksi siitä että et ole kovinkaan kummoinen.

Vierailija
90/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika tökeröltäå yritykseltä kalastella kehuja palstalla, jossa pyörii lapsesta haaveilevia naisia. Se jo kertoo tarpeeksi siitä että et ole kovinkaan kummoinen.

Tämä.

Vierailija
91/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeimmät jäivät puuttumaan, eli oletko komea naamasta ja yli 180 cm?

Olen yli 180cm. Vuosi sitten tuntematon nainen sanoi baarissa että mulla on hyvännäköiset kasvot. Ihan symmetriset ne on.

Pidän siitä että näytän miehekkäältä, enkä miltään reppanalta. Ap

Vierailija
92/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Onko sellaiselle ihmiselle kysyntää, joka ei tunnista tai tunnusta omaa vajavaisuuttaan?

Ap - olet pinnallinen tai parisuhteesta ymmärtämätön, jos et näe, ettei luettelemillasia asioilla ole mitään merkitystä parisuhteen kannalta. Vain se merkitsee, miten kohtelet toista ihmistä. Ja mitä paremmin tunnet oman pimeän puolesi, sitä paremmin parisuhteesi onnistuu.

En pidä itseäni täydellisenä ja annan suuren arvon muiden ihmisten kohtelulle.

Yksi juttu muuten vielä: en pelaa uhkapelejä enkä videopelejä. Ap

Vierailija
93/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukematta edellisiä kommenttejasi, kaksi nopeaa huomiota:

1) Et kertonut itsestäsi yhtään mitään sellaista, mikä olisi herättänyt kiinnostukseni, jos olisin ikäisesi sinkku.

2) Avauksestasi saa kuvan aika ykstotisesta, ehkä kaavoihin kangistuneesta miehestä. Vaikutat Rahkapetriltä.

Eli jos olisin lukenut treffi-ilmon, jossa kerrot nuo asiat, olisit mennyt välittömästi hylkyyn.

Ihan hyvä analyysi. En oletakaan kaikkien naisten haluavan olla kanssani. Samanhenkisyys on tärkeintä ja tietysti se että on molemminpuolinen vetovoima.

Ja kyllä pidän hygieniasta huolta. Ap

Vierailija
94/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä kuulostat ihanan kunnolliselta mieheltä. 💋

Vierailija
95/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä sanoi että hänellä tulee kanssani turvallinen olo kun tietää että minä puolustan tarvittaessa itseäni ja kumppaniani. Enkä puhu väkivaltaisesta itsepuolustuksesta, vaan ihan tavallisista arjen konflikteista mitä kaikilla ihmisillä joskus tulee vastaan. Ap

Vierailija
96/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exästä olen kuitenkin hivenen huolissani. En ymmärrä mikä tarve hänellä on seurata minua sateliiteillä. Ehkä hänelle tulee turvallinen olo kun tietää missä olen ja mitä teen. Ap

Vierailija
97/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ns. mukava ja hyvä mies. Vaikea on varmasti pariutua kun ei sussa ole mitään jännää eikä vaarallista. Naiset tykkää vaarallisista miehistä, pleijereistä, jotka sitten pettää ja jopa pahoinpitelee.

Ei kelpaa rauhallinen, mukava mies heille, ei, ei ei.

Vierailija
98/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä harrastat? Mitkä asiat on sulle tärkeitä? Mikä saa sut syttymään elämässä? Ilmeisesti et pelaa videopelejä, et harrasta mitään erityistä aktiivisesti, luetko? Onko sulla millaisia kavereita, mitä teet heidän kanssa?

Vierailija
99/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut epäselvyydestä. Roskaruualla tarkoitan omalla kohdallani sitä, että teen tietoisia valintoja arjessani välttääkseni sen syömistä. Kävin silti extempore mäkkärissä viikko sitten kaverin kanssa. Ihan helppoa arki on vaikka hyviä raaka-aineita tuleekin suosittua. Ap

Okei, no ei kannata ehkä missään Tinder-profiilissa mainita, ettet syö roskaruokaa. Itsekin ajattelin, että muuten ihan jees, mutta en jaksa mitään ruoasta nipottajaa, jonka kanssa pitää syödä aina terveellisesti. Minäkin syön pääasiassa terveellisesti ja teen ruuat itse laadukkaista aineksista, mutta välillä maistuu pizza tai mäkkäriateria, enkä muutenkaan kokisi tarpeelliseksi mainostaa sitä, että en syö roskaruokaa tai eineksiä.

Vierailija
100/110 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut epäselvyydestä. Roskaruualla tarkoitan omalla kohdallani sitä, että teen tietoisia valintoja arjessani välttääkseni sen syömistä. Kävin silti extempore mäkkärissä viikko sitten kaverin kanssa. Ihan helppoa arki on vaikka hyviä raaka-aineita tuleekin suosittua. Ap

Okei, no ei kannata ehkä missään Tinder-profiilissa mainita, ettet syö roskaruokaa. Itsekin ajattelin, että muuten ihan jees, mutta en jaksa mitään ruoasta nipottajaa, jonka kanssa pitää syödä aina terveellisesti. Minäkin syön pääasiassa terveellisesti ja teen ruuat itse laadukkaista aineksista, mutta välillä maistuu pizza tai mäkkäriateria, enkä muutenkaan kokisi tarpeelliseksi mainostaa sitä, että en syö roskaruokaa tai eineksiä.

Juu kyllä joskus pitää saada roskaruokaakin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi