Tosi surullista, kun vanhemmat naiset eivät eroa pettävästä
miehestään. Mikä tuossa vaiheessa estää eroamasta?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on 20v samaa munaa katsonut ja saanut, ei se enää ole kovin kiinnostava. Jos joku nainen haluaa sitä kokeilla, niin kokeilkoon. Ei se multa ole mitään pois, koska itseäni harvoin haluttaa.
Jospa se sun miehes ramppaa vieraissa juuri siksi, kun sinua ei seksi kiinnosta? Oletko ajatellut sitä?
Mitä asia sinulle kuuluu? Vaikka olisikin noin. Hanki nyt ensin se parisuhde edes, jos pystyt.
Miksi hermostuit? Tais osua ja upota....
Hermostuinko? Auttaahan minä sinua yritin. Tämä palsta kuitenkin on sinun ainoa naiskontaktisi. Minkä nyt pitäisi upota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätänsä on surullista, että naiset eivät ymmärrä erota epätyydyttävästä suhteesta, missä voivat huonosti.
Taitaa oma elämäsi olla aika surullista. Toisten parisuhteiden tilaa ei ulkopuoliset näe.
Anna muiden hoitaa oma elämänsä, hoida sinä omasi. Siinä kuulostaa ollakin kuntoonlaitettavaa.
Kiitos huolenpidosta ja mutuilustasi. Mulla on elämä nyt mallillaan, koska ymmärsin lähteä huonosta parisuhteesta. Miksi en saisi olla surullinen muiden puolesta, jotka eivät sitä älyä tehdä? Lähipiirissä tapauksia on yllin kyllin nähtäviksi ja kuultavaksi asti, moni on minulle avautunut parisuhteensa huonosta tilasta.
Koska et tiedä muiden parisuhteista, mitä ne ovat. Voi olla että naisella on menopaussin jälkeen seksi pakkopullaa, ja mies pettää luvan kanssa.
Eikä sulle kukaan asioistaan avaudu, et tunne irl ketään, eikä vanhemmat naiset kaltaisillesi avaudu, vaikka heillä jokin ongelma olisikin.
Minkö maalainen mielikuvitusvaimosi tällä kertaa on? Venäläinen, puolalainen vaiko thaikku?
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätänsä on surullista, että naiset eivät ymmärrä erota epätyydyttävästä suhteesta, missä voivat huonosti.
Miksi oletat, että suhde on epätyydyttävä, jos mies pettää?
Juu se on surullista ja sitä on ihmetellyt. Ei ole pakko roikkua väärässä miehessä. Muita sukulaisia voi olla kun soittelee, jos pelkää olla yksin. Tai muita ideoita.
Minä väitän, että elämässä on jotain niin hyvää, että se kompsensoi pettämisen.
Samasta syystä ihminen pysyy narsku-tyyppisen kanssa yhdessä. Ne hyvät ajatovat niin hyviä, että niiden aikana huono kohtelu unohtuu. Siitä syystä väkivaltaiset parisuhteet jatkuvat.
Kukaan - ei edes vanha ihminen - pysy yhdessä, jos kaikki asiat ovat tuhoavia.
Vierailija kirjoitti:
Ihme juttua että vanha nainen ei saisi uutta kumppania. Kaikki tuntemani eronneet 50-60-vuotiaat naiset ovat löytäneet uuden kumppanin eron jälkeen.
Veikkaan että ne löytävät jotka haluavat löytää. Mä en halua. En tarvitse miestä muuhun kuin seksiin ja niillä on ärsyttävä tapa ripustautua minuun. Mieluummin vaikka luovun seksistä kuin sitoudun vanhaan ukkoon, jolla ei ehkä ensi vuonna enää seiso kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Ihme juttua että vanha nainen ei saisi uutta kumppania. Kaikki tuntemani eronneet 50-60-vuotiaat naiset ovat löytäneet uuden kumppanin eron jälkeen.
Ja varmaan vielä kaikki paremman kun edellinen oli!😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa oma elämäsi olla aika surullista. Toisten parisuhteiden tilaa ei ulkopuoliset näe.
Anna muiden hoitaa oma elämänsä, hoida sinä omasi. Siinä kuulostaa ollakin kuntoonlaitettavaa.
Kiitos huolenpidosta ja mutuilustasi. Mulla on elämä nyt mallillaan, koska ymmärsin lähteä huonosta parisuhteesta. Miksi en saisi olla surullinen muiden puolesta, jotka eivät sitä älyä tehdä? Lähipiirissä tapauksia on yllin kyllin nähtäviksi ja kuultavaksi asti, moni on minulle avautunut parisuhteensa huonosta tilasta.
Koska et tiedä muiden parisuhteista, mitä ne ovat. Voi olla että naisella on menopaussin jälkeen seksi pakkopullaa, ja mies pettää luvan kanssa.
Eikä sulle kukaan asioistaan avaudu, et tunne irl ketään, eikä vanhemmat naiset kaltaisillesi avaudu, vaikka heillä jokin ongelma olisikin.
Minkö maalainen mielikuvitusvaimosi tällä kertaa on? Venäläinen, puolalainen vaiko thaikku?
Ensimmäistä kertaa elämässäni minua väitetään lesboksi kirjoitukseni johdosta! Tämä saa jo koomisia piirteitä. Tiedoksesi vain - olen puolessavälissä kuuttakymppiä käyvä eronnut nainen ja ystävieni kanssa on tapana puhua kaikesta maan ja taivaan välisistä asioista, jopa parisuhteistamme ja niiden tilasta.
Mutta eipä ole minun intresseissä se, uskotko vai etkö. Keskenkasvuisten kanssa en ala väittelemään, koska se yleensä ei johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on 20v samaa munaa katsonut ja saanut, ei se enää ole kovin kiinnostava. Jos joku nainen haluaa sitä kokeilla, niin kokeilkoon. Ei se multa ole mitään pois, koska itseäni harvoin haluttaa.
tuossa ylhäällä on se syy miksi miehiä ei vanheneva nainen kiinnosta
Sulla on lukutaidossa puutteita. Kyse oli samasta vanhasta munasta. Eri muna kyllä kiinnostaa, ja sen myös saa jos haluaa.
Nainen ilmeisesti kykenee impulssikontrolliin ja harkitsemaan, kannattaako nähdä sitä vaivaa että eroaa pelkän uuden munan vuoksi.
Miehiltä moinen harkinta ja itsekontrolli puuttuu. Muna sojottaa ja sen perässä mennään vaikka maamiinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa se sun miehes ramppaa vieraissa juuri siksi, kun sinua ei seksi kiinnosta? Oletko ajatellut sitä?
Miksi pitäisi? Meillä on aina ollut avoin suhde. Jotenkin kypsymätöntä puuhaa tuo kontrollintarpeesi.
Mustasukkaisuus on pikkuisten ja epävarmojen ihmisten tunne.
Jos on 40+ vuotta saman ukon kanssa, niin siinä ehtii sattua ja tapahtua. Jollain pettämiselle ei oo mitään merkitystä, jos parisuhde on muuten hyvä.
Jos mieheni pettäisi, niin sehän antaisi minullekin oikeuden hyvällä omalla tunnolla pettää jonkun sexyn miehen kanssa.
Kun ap tulee vanhemmaksi, hän tajuaa, ettei kukaan jaksa kyllästymättä panna vuosikymmeniä yhden ja saman ihmisen kanssa.
N51
Minusta kukaan ei ole oikeutettu arvostelemaan toisia, et myöskään sinä. Jokaisen elämä on omanlainen ja jokaisen kuljettava se itse. Jokainen voi joskus tehdä virheitä, myös pettäjä, petetty, sinä, minä ja joku muu. Älä arvostele muiden elämää. Joskus elämä voi mennä alas ja joskus siitä voi myös nousta ja oppia. Elää hyvää elämää oman alamäen jälkeen ja olla onnellinen. Ei meillä ole oikeutta toisia syyttää mistään.
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheni pettäisi, niin sehän antaisi minullekin oikeuden hyvällä omalla tunnolla pettää jonkun sexyn miehen kanssa.
Kun ap tulee vanhemmaksi, hän tajuaa, ettei kukaan jaksa kyllästymättä panna vuosikymmeniä yhden ja saman ihmisen kanssa.
N51
ei ole kovin sexyjä miehiä enää noin vanhalle tarjolla
Paljon viisautta täällä. Elämä ei ole niin mustaa ja valkoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N51ei ole kovin sexyjä miehiä enää noin vanhalle tarjolla
Hahhah, etpä uskokaan, miten on. Tasokas miestarjonta on jopa lisääntynyt minulle iän lisääntyessä.
N50
Vierailija kirjoitti:
No, kun ei se vanheneva nainen saa uutta miestä, kun mies haluaa nuoremman naisen. Siksi sietävät vaikka mitä. Ajatus siitä, että joutuu loppuelämänsä viettämään todennäköisesti yksin, on aika lamauttava useimmiten.
Luultavasti tämä. Tai sekin ettei haluta antaa kenellekään sitä ”onnea” niin kuin pettävä ukko olisi jotenkin pitämisen arvoinen. Ei voi käsittää. 🤭😅
Ei me ikäkkäät 45-55 vuotiaat ketään petetä, joten eiköhän se nuorten pettäjien erot ole parempi sinunkin käsitellä. Nyt 50 v vuoden ikäisenä tajuaa mitä elämä, rakkaus, läheisyys, perhe ja seksi on parisuhteessa. Ihanaa, voimaannuttavaa ja huippu mahtavaa. Ei tarvits pettää ketään, ei edes itseä.
Hauskoja nuo kommentit siitä, että mies tuosta vain vaihtaa nuorempaan. Olin jokin aika sitten sinkkuna ja lähetin viestiä muutamille viisikymppisille eli ikäluokkani miehille. Kaikki vastasivat viestiini alle tunnissa. Voisi päätellä, ettei siellä kovin paljon viestejä tule.