Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri, kätilö ja hoitaja kertovat MIKSI OTTIVAT ROKOTTEEN. Ovat sairastaneet taudin ja kokemus on ollut NÄIN kova. :( Rokotekieltäytyjät h...

Vierailija
17.05.2021 |

"Sikainfluenssaepidemian aikaan sairastuin itsekin. Tauti oli kokemus, jota en toivoisi pahimmalle vihamiehellekään. "
- sairaanhoitaja, TAYS -

"Sairastin itse opiskeluaikoina kausi-influenssan. Vaikka olin nuori ja terve, tauti oli todella kova paikka. Minulla meni monta viikkoa, kunnes olin taas täysin tolpillani. Voin vain kuvitella, miten kova tauti influenssa on vastasyntyneelle, ikäihmiselle, lapselle tai muille riskiryhmille."
- kätilö, TAYS -

”Olen kaksi kertaa sairastanut influenssan. Jälkimmäinen kerta oli aikuisiällä, ja sen jälkeen kesti kaksi kuukautta, että keuhkoni olivat täysin toipuneet."
- syöpätautien erikoislääkäri, TAYS -

https://www.tays.fi/fi-FI/Sairaanhoitopiiri/Tarinoita_Taysista/Sisalto/…

Rokote vai edellä mainittu kokemus ensin?

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herää ite. Se ei oo mikään maaginen taikavirus että heti kun astun ovesta ulos, mut tartutetaan. Toisinkuin te, mä osaan pitää huolta mun hygieniasta, osaan tarkkailla mun ympäristöä ja osaan käyttää tarvittavia suojavarusteita. Kuljen muutenkin yleensä aina hanskat kädessä ja ainoa uhka on nämä ilmassa leijuvat partikkelit joiden tartuntapotentiaali on loppupeleissä häviävän pieni. Etenkin kun FFP3 tason filtterit antaa 99% tarvittavan suojan. Niin ja eipä oo kukaan tullut vieläkään mua päin yskimään. Ei tahallaan eikä vahingossa. Siltäkin pystyy suojautumaan, kääntymällä poispäin. Näppärää eikö? Miksi mun pitäis ottaa joku hätiköiden tehty rokote joka on yksinkertaisesti p*rseestä.

Muista sitten, kun sairastut, olla kuormittamatta sairaanhoidon resursseja. Miksi sinulle kuuluisi paikka teho-osastolta, kun olet tietoisesti valinnut taudin sairastamisen.

Influenssa vei minut sairaalaan, vaikka olin ottanut rokotteen. Ei pidä syyllistää sairastuneita, on hirveä tauti ja tosi pitkä ja toipuminen hidasta.

En minä sairastunutta syyllistänyt. Vaan tuota, joka on päättäny olla ottamatta rokotusta, koska on niin erinomainen välttelemään sairastumista ilmankin.

Jos taktiikkansa epäonnistuu, antakoon sairaalapaikkansa sille, joka oikeasti teki kaikkensa, ettei sairastuisi.

Vierailija
42/110 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyse influenssasta. Se on eri tauti ja vie lapsiakin sairaalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ottaa influenssarokotteen.

Vierailija
44/110 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa esimerkin tosielämästä. Ikiterve tuttuni ei koskaan sairastanut mitään nuhaa kovempaa. Kuumeetkin harvinaisia ja todella lieviä. Ei tietenkään ottanut influenssarokotetta.

Sitten talvena eräänä häneen iski kuin nyrkki aivan tajuton tauti. Ambulanssilla sairaalaan ja siellä kolme viikkoa letkuissa. Tehohoitoa jo valmisteltiin, kun hapetus oli niin huonoa.

Influenssa meinasi olla liian paha vastus, koska hänen elimistö ei osannut kösitellä A-virusta. Keuhkoihin jäi vamma ja kärsi neurologisista oireista pitkään. Kuntouitui kävelykykyiseksi kuitenkin. Nykyään hän ottaa influenssarokotteen, koska on riskiryhmäläinen.

Vierailija
45/110 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nuo kaikki kolme sairastunutta on sairastunut pahasti, uskon kuitenkin pääseväni pikkutaudilla.

Vierailija
46/110 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nuo kaikki kolme sairastunutta on sairastunut pahasti, uskon kuitenkin pääseväni pikkutaudilla.

Minäkin uskon, vaikka influenssan sairastaneet tutut ovat olleet todella kipeitä ja osa sairaalassakin. Ei se tällaiseen tosimieheen iske.

Vierailija
47/110 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota rokotetta, enkä käytä maskia. Minulla on aivot ja osaan ajatella omilla aivoilla. Käsienpesu, välttelen suuria ihmismassoja ja muutenkin käytän tervettä järkeä. Tällä pärjää, minusta suomalaisia aivopestään koronan varjolla, näen tuollaisen vaarallisena. Ihmisiä aivopestiin myös 30-luvulla Saksassa. Näen Suomen nykyisen hallituksen diktaattorisena hallitustavaltaan.

Huvittavaa , että itse mainitset aivopesun ja 30-luvun Saksan.

Lähes kaikkien rokotekriittisten ideologiasta kun löytyy antisemismi kun tarpeeksi kaivaa.

Höpöhöpö. Mutta koronahysteerikoista sen sijaan löytyy na t si, se on jo nähty.

Vierailija
48/110 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahasti tekee kipeäksi. Käyn piikillä.

Vierailija
49/110 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin 70 avustajaa taas vauhdissa:D no,kuinkas paljon tulee trollauksesta vauva sivustolla?

Vierailija
50/110 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa onkin täysin eri juttu

Vierailija
51/110 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienellä paikkakunnalla on nyt terveyskeskus kokonaan suljettu, koska hoitajat eivät ole halunneet ottaa rokotteita ja eräs heistä oli töissä muutaman päivän koronasairaana. Hienoa toimintaa!

Ihan oikein.

Etsikööt työnantajat uudet työntekijät, jotka suostuvat yleisen hyvän vuoksi toimimaan labrarottina.

Vierailija
52/110 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herää ite. Se ei oo mikään maaginen taikavirus että heti kun astun ovesta ulos, mut tartutetaan. Toisinkuin te, mä osaan pitää huolta mun hygieniasta, osaan tarkkailla mun ympäristöä ja osaan käyttää tarvittavia suojavarusteita. Kuljen muutenkin yleensä aina hanskat kädessä ja ainoa uhka on nämä ilmassa leijuvat partikkelit joiden tartuntapotentiaali on loppupeleissä häviävän pieni. Etenkin kun FFP3 tason filtterit antaa 99% tarvittavan suojan. Niin ja eipä oo kukaan tullut vieläkään mua päin yskimään. Ei tahallaan eikä vahingossa. Siltäkin pystyy suojautumaan, kääntymällä poispäin. Näppärää eikö? Miksi mun pitäis ottaa joku hätiköiden tehty rokote joka on yksinkertaisesti p*rseestä.

Muista sitten, kun sairastut, olla kuormittamatta sairaanhoidon resursseja. Miksi sinulle kuuluisi paikka teho-osastolta, kun olet tietoisesti valinnut taudin sairastamisen.

Miksi lihavat tai vanhat ihmiset saa hoitoa, kun ovat tietoisesti syöneet liikaa ja eivät ole päättäneet päiviänsä?

Kiva kun tämmöisten hoitoja ja lääkkeitä joutuu maksamaan.

Se hoito kuuluu kaikille.

Vierailija
53/110 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota rokotetta, enkä käytä maskia. Minulla on aivot ja osaan ajatella omilla aivoilla. Käsienpesu, välttelen suuria ihmismassoja ja muutenkin käytän tervettä järkeä. Tällä pärjää, minusta suomalaisia aivopestään koronan varjolla, näen tuollaisen vaarallisena. Ihmisiä aivopestiin myös 30-luvulla Saksassa. Näen Suomen nykyisen hallituksen diktaattorisena hallitustavaltaan.

Jokaista meistä "aivopestään" jostakin suunnasta, sinuakin.

Välttelen suuria ihmismassoja minäkin, lähinnä yösnakarilla. Ikävä jos sais pahasti turpaansa.

30-luvulla ... hmm... mitä tapahtui itärajan takana? Mitä tapahtui siirtomaissa? Mitä Amerikoissa? Mitä tapahtui Suomessa? Ja miten tämä kaikki liittyy epäluotettaviin lähteisiin ja tieteen kieltämiseen. Tietänet että Saksassa ei uskottu tieteisiin. Olet siis tieteisiin luottava, kun varotat Saksasta?

Vierailija
54/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun on sairaalassa töissä.

Vierailija
55/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää itse ja heitä se rätti pois naamalta! Tai sitten tosiaan kulje loppuelämäsi rätti naamalla ja hanskat kädessä ja pysy enimmäkseen kotona;) aitoa vainoharhaa parhaimmillaan. Itse olen kulkenut koko ajan ilman maskia ja hanskoja käytän vain talvella;) ei ole ollut koronaa eikä muitakaan tauteja. Sä tapat sun vastustuskyvyn kokonaan ja jos ikinä luovut rätistä sairastat maailman tappiin kaikki kulkutaudit;)

Vierailija
56/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastuin sikainfluenssaan rokotteesta huolimatta ja tauti kesti jälkitauteineen puoli vuotta. En aio ottaa korona-rokotetta, ellei se tule matkustamisessa pakolliseksi.

No kannattaa pysyä koti Suomessa. Osta mökki ja lopeta ilmaston tuhoaminen lentämällä;)

Vierailija
57/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ota näitä "rokotteita".

Vierailija
58/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sentään käytät maskia, hyvä ! (yleensä meihin rokotemyönteisiin "lampaisiin" luokitellaan myös maskia käyttävät)

Mun mielestä nää hengityssuojain ja hanskahullut on eniten lampaita. Enemmän kuin rokotetut;)

Vierailija
59/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä lääkeyhtiöiden jatkuva piikkirummutus aika väsyttävää jo. Elä jaksa.

Vierailija
60/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä lääkeyhtiöiden jatkuva piikkirummutus aika väsyttävää jo. Elä jaksa.

Ja rokotekriittisille on omia sivustoja kuten Rapsodia, menkää sinne juttelemaan salaliitoista, lopetuspiikeistä ja g5 siruista;) mun mielestä ootte kaikki samaa massaa jonka mielenterveys ei ole kohdallaan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän