Lääkäri, kätilö ja hoitaja kertovat MIKSI OTTIVAT ROKOTTEEN. Ovat sairastaneet taudin ja kokemus on ollut NÄIN kova. :( Rokotekieltäytyjät h...
"Sikainfluenssaepidemian aikaan sairastuin itsekin. Tauti oli kokemus, jota en toivoisi pahimmalle vihamiehellekään. "
- sairaanhoitaja, TAYS -
"Sairastin itse opiskeluaikoina kausi-influenssan. Vaikka olin nuori ja terve, tauti oli todella kova paikka. Minulla meni monta viikkoa, kunnes olin taas täysin tolpillani. Voin vain kuvitella, miten kova tauti influenssa on vastasyntyneelle, ikäihmiselle, lapselle tai muille riskiryhmille."
- kätilö, TAYS -
”Olen kaksi kertaa sairastanut influenssan. Jälkimmäinen kerta oli aikuisiällä, ja sen jälkeen kesti kaksi kuukautta, että keuhkoni olivat täysin toipuneet."
- syöpätautien erikoislääkäri, TAYS -
https://www.tays.fi/fi-FI/Sairaanhoitopiiri/Tarinoita_Taysista/Sisalto/…
Rokote vai edellä mainittu kokemus ensin?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
upeasti vanhentunut ketju. jo todettua: maskit ja sulkutilat täysin turhia ja lainvastaisia, kausilentsu vaarallisempi kuin k-viirus. ylikuolleisuus pysyy koholla, vaikkei ole mitään liikkeellä (ei varmaan johdu piikityksistä) ja lopuksi, usassa alkaa syyskuun puolivälissä tauti leviämään, koska tulli- ja rajaviranomaiset saavat silloin maskipakon ja testi ja suojavehkeitä on jo osteltu taas miljoonilla. jotta varautukaa taas nyhjäämään kotona.
ketju kylläkin käsittelee influenssaa joka on paha tauti. itsekin olin lasaretissa kun influenssa oli yrittänyt tappaa minua yli viikon.
tosi mies vetää influenssan läpi ilman rokotusta... jos selviää hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Niin JOS... kaikki eivät selviä.
Ottivat kun oli pakko. Muuten olisi työpaikka mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Nämä saavat systeemistä palkkansa
Voivat saada rahaa myös lääkemainostajilta
Idiootti ! Sairaahoitaja lääkefirmalta ! Oletpa tyhmä
Vierailija kirjoitti:
upeasti vanhentunut ketju. jo todettua: maskit ja sulkutilat täysin turhia ja lainvastaisia, kausilentsu vaarallisempi kuin k-viirus. ylikuolleisuus pysyy koholla, vaikkei ole mitään liikkeellä (ei varmaan johdu piikityksistä) ja lopuksi, usassa alkaa syyskuun puolivälissä tauti leviämään, koska tulli- ja rajaviranomaiset saavat silloin maskipakon ja testi ja suojavehkeitä on jo osteltu taas miljoonilla. jotta varautukaa taas nyhjäämään kotona.
Ylikuolleisuus on höpötystä. Suuri ikäluokka iäkkäitä tulee tiensä päähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylikuolleisuus on höpötystä. Suuri ikäluokka iäkkäitä tulee tiensä päähän
Joo, joka maassa yhtä aikaa, syksystä 2012 alkaen=) Suurin ylikuolleisuus on keski-ikäisissä. Esim sydänpysähdykset ovat huippulukemissa alle 50 vuotiailla ympäri maailman. Löydät kyllä tutkimuksia, mutta eivät ole suomeksi.
Rokote. Kuoleminen ei vielä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellainen "tosi mies". Ei olisi kannattanut. Olin sairaalassa pitkään heikossa hapessa enkä palautunut täysin.