Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri, kätilö ja hoitaja kertovat MIKSI OTTIVAT ROKOTTEEN. Ovat sairastaneet taudin ja kokemus on ollut NÄIN kova. :( Rokotekieltäytyjät h...

Vierailija
17.05.2021 |

"Sikainfluenssaepidemian aikaan sairastuin itsekin. Tauti oli kokemus, jota en toivoisi pahimmalle vihamiehellekään. "
- sairaanhoitaja, TAYS -

"Sairastin itse opiskeluaikoina kausi-influenssan. Vaikka olin nuori ja terve, tauti oli todella kova paikka. Minulla meni monta viikkoa, kunnes olin taas täysin tolpillani. Voin vain kuvitella, miten kova tauti influenssa on vastasyntyneelle, ikäihmiselle, lapselle tai muille riskiryhmille."
- kätilö, TAYS -

”Olen kaksi kertaa sairastanut influenssan. Jälkimmäinen kerta oli aikuisiällä, ja sen jälkeen kesti kaksi kuukautta, että keuhkoni olivat täysin toipuneet."
- syöpätautien erikoislääkäri, TAYS -

https://www.tays.fi/fi-FI/Sairaanhoitopiiri/Tarinoita_Taysista/Sisalto/…

Rokote vai edellä mainittu kokemus ensin?

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeasti vanhentunut ketju. jo todettua: maskit ja sulkutilat täysin turhia ja lainvastaisia, kausilentsu vaarallisempi kuin k-viirus. ylikuolleisuus pysyy koholla, vaikkei ole mitään liikkeellä (ei varmaan johdu piikityksistä) ja lopuksi, usassa alkaa syyskuun puolivälissä tauti leviämään, koska tulli- ja rajaviranomaiset saavat silloin maskipakon ja testi ja suojavehkeitä on jo osteltu taas miljoonilla. jotta varautukaa taas nyhjäämään kotona.

Vierailija
102/110 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

upeasti vanhentunut ketju. jo todettua: maskit ja sulkutilat täysin turhia ja lainvastaisia, kausilentsu vaarallisempi kuin k-viirus. ylikuolleisuus pysyy koholla, vaikkei ole mitään liikkeellä (ei varmaan johdu piikityksistä) ja lopuksi, usassa alkaa syyskuun puolivälissä tauti leviämään, koska tulli- ja rajaviranomaiset saavat silloin maskipakon ja testi ja suojavehkeitä on jo osteltu taas miljoonilla. jotta varautukaa taas nyhjäämään kotona.

ketju kylläkin käsittelee influenssaa joka on paha tauti. itsekin olin lasaretissa kun influenssa oli yrittänyt tappaa minua yli viikon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi mies vetää influenssan läpi ilman rokotusta... jos selviää hengissä.

Vierailija
104/110 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin JOS... kaikki eivät selviä.

Vierailija
105/110 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottivat kun oli pakko. Muuten olisi työpaikka mennyt.

Vierailija
106/110 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä saavat systeemistä palkkansa

Voivat saada rahaa myös lääkemainostajilta

Idiootti ! Sairaahoitaja  lääkefirmalta ! Oletpa tyhmä

Vierailija
107/110 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylikuolleisuus on höpötystä. Suuri ikäluokka  iäkkäitä tulee tiensä päähän

Vierailija
108/110 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylikuolleisuus on höpötystä. Suuri ikäluokka  iäkkäitä tulee tiensä päähän

Joo, joka maassa yhtä aikaa, syksystä 2012 alkaen=)  Suurin ylikuolleisuus on keski-ikäisissä. Esim sydänpysähdykset ovat huippulukemissa alle 50 vuotiailla ympäri maailman. Löydät kyllä tutkimuksia, mutta eivät ole suomeksi.

Vierailija
109/110 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote. Kuoleminen ei vielä kiinnosta.

Vierailija
110/110 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen "tosi mies". Ei olisi kannattanut. Olin sairaalassa pitkään heikossa hapessa enkä palautunut täysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi