Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia partiosta tai judosta? 12-vuotiaalle pojalle harrastus hakusessa

18.08.2006 |


Harrastaako kenenkään lapsi kumpaakaan? Onko näitä myöhäistä aloittaa noin vanhana? Poika itse olisi innostunut kokeilemaan judoa, mutta minua vähän pelottaa, että opitut taidot eivät vain siirry koulunpihalle. Tosin siellä taidetaan kovasti korostaa, että niin ei saa käydä, mutta silti.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttäreni aloitti partion n 11 vuotiaana ja nyt 17-vuotiaana on innokas kilpailija (partiotaitokisoissa suunnistetaan, nikkaroidaan, ratkaistaan tehtäviä... ), vartionjohtaja ja vaeltaja. Tämän kesän saldo on 3 leiriä, joista 1 Italiassa. Ihanaa, että pysyy poissa pahanteosta ja kokeilee kaikkia nuorten juttuja samanmieleisessä seurassa. Myöhäinen aloitusaika takasi, ettei jäänyt pois siinä 13 vuotisvaiheessa.

Luonnossa liikkuminen ja itsenäiseen päätöksentekoon oppiminen on hieno asia partiossa!! Suosittelen lämpimästi!



Itse harrastin judoa murrosiässä ja se oli hyvä tapa purkaa ikään kuuluvia paineita ja tytöllekin siis oli sopiva harrastus.

Vierailija
22/23 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne olisivat oikeasti tärkeitä lapsille toisin kuin huvipuistoreissut tai merkkivaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Judossa meidän tyttö on käynyt nyt vuoden ja pitää valtavasti. Ja ketteryys, tasapaino ja kehonhallinta on tosiaan kehittynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi