Vauvan toinen silmä roikkuu, aihetta neuvolaan ikää 1kk
Kommentit (4)
Sama on isällään ja isän isällään. Hassu perityvä juttu meillä.
Ei nyt liittynyt juuri tähän, mutta mietin että olisko toi sitten se ptoosi, mistä joku puhui...-->googlaamaan.
Vierailija:
Sitten ei auta enää mikään. Roikkuva silmä vauvalla on erittäin yleistä juuri av-mammojen vauvoilla.
Hyvä vinkki, pidä kahvikuppia silmän alla sen varalla jos se silmä tippuu kokonaan pois. Jos kuitenkin silmä pulpahtaa lattialle asti, niin ensi sijassa tänne av-palstalla kysymään neuvoa. EHDOTTAMASTI ei saa soittaa lääkärille.
Päivän pelastus. Ihan oikeasti, kuka kyselee täällä neuvoja jos vauvan SILMÄ roikkuu. Silmäluomen roikkumisen vielä voin minäkin ymmärtää, mutta SILMÄ. HUH HUH, itse olisin soittanut jo ambulanssin.
" silmä roikkuu" , kuulostaa kauheelle. voi pientä. toivottavasti ei ole mitään
googleta lisää tietoa. Jos uusi vaiva voi liittyä esim. virustulehdukseen.