Miksi tietyt ihmiset soittavat musiikkia todella kovalla autoissaan?
Tiedätte kyllä keitä tarkoitan. Uhoa? Huomionhakua?
Kommentit (28)
Noilla ääntä pitävillä on aina sellainen outo käsitys, että muut jotenkin ihailisivat sitä heidän mekastustaan.
Ettekö ne valittajat ole nuorena soittaneet musiikkia kovalla. On ihan eri fiilis kuunnella musiikkia niin että sen myös tuntee.
Kokeilkaa mennä istuun autoon jossa on hyvät musiikkivehkeet. Voitte yllättyä miltä se auton sisällä kuulostaa. Meinaan paljon erilaiselta kuin teidän marttojen toyotan mankka
Ööööö no minä en alkuun edes ymmärtänyt, että musiikki kuuluu niin hyvin ulkopuolelle. Että enpä mitään huomiota ole hakenut. Ilman musiikkia ei voi ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Noilla ääntä pitävillä on aina sellainen outo käsitys, että muut jotenkin ihailisivat sitä heidän mekastustaan.
Niin näyttää olevan joo. Tässäkin ketjussa monta ylpeää. Kyllä se jumputus kestää kaupungin keskustassa aika kauan kunkin kohdalla, ja sit kun näitä huomionhakuisia on joka kolmas niin ai että, kyllä on äänimaisema kohdillaan. Nykyihmiset elävät meluhelvetissä.
Vierailija kirjoitti:
Ööööö no minä en alkuun edes ymmärtänyt, että musiikki kuuluu niin hyvin ulkopuolelle. Että enpä mitään huomiota ole hakenut. Ilman musiikkia ei voi ajaa.
Ei voi ajaa eikä kävellä kadulla eikä istua puistossa eikä käydä kaupassa eikä retkillä. Pakko kuunnella musiikkia KOKO AJAN.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ne valittajat ole nuorena soittaneet musiikkia kovalla. On ihan eri fiilis kuunnella musiikkia niin että sen myös tuntee.
Ei sitä itsensä takia kuunnella kovalla. Muutenhan kaikki pellinrämisyttäjät menisi jonnekin keskelle metsää jumputtamaan, eivätkä pyörisi juuri siellä luukuttamassa missä häiritsevät mahdollisimman montaa muuta ihmistä.
Minä kuuntelin autoillessani vuoden Holy Diveria niin kovaa kuin korvat kestivät. Hautasin kaksi lastani ja tuo toi lohtua.