Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tietyt ihmiset soittavat musiikkia todella kovalla autoissaan?

Vierailija
16.05.2021 |

Tiedätte kyllä keitä tarkoitan. Uhoa? Huomionhakua?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he voivat. Työnteko ei kiinnosta, muiden kiusaaminen kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin kuuluu jostain kaukaa armoton m a m u jumputus.

Vierailija
4/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passin lisäksi kuulo hävisi mereen

Vierailija
5/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret?

Vierailija
6/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat levittää paskaa musaansa muiden korviin.

Vierailija
7/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen töitä mutta autossa on mukava soittaa kunnon laitteista jytkettä. Neljä kilowattia RMS kun tuuppaa 15 tuumaisiin, niin kyllä lähtee :D

Vierailija
8/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonokuuloiset vanhukset kuuntelee humppaa?

Vierailija
9/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla viestitään ympäristölle, että tässä tulee nyt alimman kastin kansalainen. Kaikkien ei tarvitse ottaa muita huomioon, ja muut ymmärtävät väistää näitä tapauksia.

Vierailija
10/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mt ongelmia. Tarttis pakkohoitoa ja kunnon vahvan lääkityksen.

Vierailija
11/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksi heistä. Rakastan musiikkia, varsinkin sitä basson jytkettä joka tuntuu sisuskaluissa asti. Onneksi nykyisessä autossa on hyvät poppivehkeet.

N44

Vierailija
12/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan minäkin! Ja kantria yleensä :D

Vierailija
13/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen töitä mutta autossa on mukava soittaa kunnon laitteista jytkettä. Neljä kilowattia RMS kun tuuppaa 15 tuumaisiin, niin kyllä lähtee :D

Ja vielä mitä.

Vierailija
14/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yksi heistä. Rakastan musiikkia, varsinkin sitä basson jytkettä joka tuntuu sisuskaluissa asti. Onneksi nykyisessä autossa on hyvät poppivehkeet.

N44

Juuri tämä. Parasta on kunnon matala basso, joka saa keuhkot lukkoon ja puolitiehen lasketut sivuikkunat lepattamaan. Taas kesälomalla viritellään kunnon poppivehkeet äijien kanssa ja maistellaan samalla olutta. Kesän kohokohta.

Vierailija
15/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina meneekö se kova basson jyrinä niiden nuorten miesten kropan läpi, istuvat autossa kännykkää selaten ja se valkoinen valo valaisee kasvot. Joskus autoissa kaiuttimet tuottavat muita sivuääniä tai se helisee /särisee /kolisee, jos on halvemman oloinen auto. :O

Vierailija
16/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Juuri tämä. Parasta on kunnon matala basso, joka saa keuhkot lukkoon ja puolitiehen lasketut sivuikkunat lepattamaan. Taas kesälomalla viritellään kunnon poppivehkeet äijien kanssa ja maistellaan samalla olutta. Kesän kohokohta.

2/5

Vierailija
17/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttamattomuutta. Hädin tuskin on peruskoulu käytynä näillä huomionhakuisilla popittajilla. Ehkä joku raksa-amis korkeintaan?

Vierailija
18/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla raikasi eilen autostereot 500 km. Se on keino pysyä hereillä pitkillä matkoilla. Ajan yksin.

Ei voi mitään jos sinua häiritsee, en viivy kohdallasi 0,01 sekuntia kauempaa.

Vierailija
19/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelen mieluiten autossa musiikkia juuri siksi että sen musiikin tosiaan tuntee koko vartalolla. Hyvä biisi on vielä parempaa niin. Voi olla että liittyy aistielämyshakuisuuteen, itsellä ainakin.

Lähinnä moottoritiellä ajellessa tulee huudatettua musiikkia niin, ei niinkään kaupungissa ajaessa.

T: N 45

Vierailija
20/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Eikö olisi kätevämpää vain vuorotellen hyppiä toistenne rintakehän päällä ja hutkia puumailalla päähän? Ei tarvitse sitä pissanestettäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä