Miten suhteesta erotaan?
Hei vaan ja anteeksi typerimmästä kysymyksestä taas hetkeen. Tiedän, että no eroamalla. Miten tämä käytännössä tapahtuu?
Suhde on ensimmäiseni ja se on kestänyt nyt muutaman vuoden. Koko suhteen ajan meillä on ollut ongelmia ja nyt olen päättänyt lähteä.
Minulla ei ole ystäviä ja vanhempani pitävät miehestäni paljon. En omista autoa. Aina kun otan eron puheeksi niin mies ei suostu keskustelemaan asiasta. Asumme kahdessa eri kodissa. Jos yritän pakata tavaroitani, niin mies purkaa ne pois kasseista tai muuten estää minua. Toki ei hänellä ole velvollisuutta minua erossa auttaa, mutta en tiedä mitä ihmettä tekisin.
Olen hiukan yksinkertainen, tiedetään jo. Yritän tässä nyt kuitenkin ottaa itseäni niskasta kiinni ja hoitaa asiani kuntoon. Kaipaisin vinkkejä.
Kommentit (389)
Oikea paikka aplle olisi nyt lähin turvakoti.
Ap hakeudu huomenna suoraan koulusta turvakotiin. Soita nollalinjaan ja kysy maksaako turvakoti tässä tilanteessa taksin. Älä mieti omaisuutta ja tavaroita, poliisin avulla voit hakea ne myöhemmin. Älä vaan vihjaa lähdöstäsi miehelle etukäteen, esitä miehen seurassa mahdollisimman neutraalia ja normaalia.
Kun mies nukkuu, niin rekisteröi puhelimesi suomi. fi:hin ja lähetä hätäviesti poliisille.
https://www.suomi.fi/palvelut/hatatekstiviestin-ennakkorekisteripalvelu…
https://112.fi/hatatekstiviesti
Pidä ap pää kylmänä. Älä raivoa miehelle, älä osoita inhoa, älä uhkaa jättää.
Näin on mahdollista että pääset huomenna kouluun, josta sinun on PAKKO soittaa poliisille tai pyytää henkilökuntaa soittamaan puolestasi.
Minusta tuntuu, ettet ymmärrä miten suuressa vaarassa olet. Toimi viimeistään huomenna ja nimenomaan yhdessä virkavallan kanssa. Pyydän ap, aseta häpeä sivuun, pyydä apua, soita poliisille, älä ajattele miehen tai kenenkään muun mielipidettä. HUOMENNA! OIKEASTi!
En jaksa enää seurata tätä keskustelua. Se että nyt ollaankin menossa TAKAISIN (??) sinne miehen luokse josta alun perin pyrittiin pois, niin en voi käsittää....
Vierailija kirjoitti:
Ap hakeudu huomenna suoraan koulusta turvakotiin. Soita nollalinjaan ja kysy maksaako turvakoti tässä tilanteessa taksin. Älä mieti omaisuutta ja tavaroita, poliisin avulla voit hakea ne myöhemmin. Älä vaan vihjaa lähdöstäsi miehelle etukäteen, esitä miehen seurassa mahdollisimman neutraalia ja normaalia.
Ja jos mies jää kyttäämään koulun pihalle koko päiväksi niin pyydä apua opettajalta, että saattaa sinut takaoven kautta pois.
Olet saanut todella hyviä ohjeita. Hae apua. Kenenkään ei pitäisi joutua tuollaiseen tilanteeseen ja on oikein ottaa kaikki tuki siihen! Hyvää yötä ja voimia.
Tilannepäivitystä ap:ltä kyllä kaivattaisiin. Vieläkö on yön jäljiltä hengissä ja pääsemässä sinne kouluun.......
Herää kysymys, onko tämä aloitus tekaistu, kun viimeisin kommentti ennen tätä, on ollut klo 7:18, kuitenkin näkyi, että on nostettu 7:50 ilman, että kukaan on mitään kommentoinut.
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys, onko tämä aloitus tekaistu, kun viimeisin kommentti ennen tätä, on ollut klo 7:18, kuitenkin näkyi, että on nostettu 7:50 ilman, että kukaan on mitään kommentoinut.
Miten ketjua voi nostaa kommentoimatta ja miten se olisi merkki tekaistusta ketjusta?
Tieto voi auttaa oikeasti hädässä olevaa aika tämä olisikin trolli.
Välivallan uhkan alla eläviä ihmisiä on maailma täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Tilannepäivitystä ap:ltä kyllä kaivattaisiin. Vieläkö on yön jäljiltä hengissä ja pääsemässä sinne kouluun.......
Ap:n ei ole mikään velvollisuus olla joka sekunti tänne päivittämässä, eikä voikaan jos on miehen kanssa samassa osoitteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ketjua voi nostaa kommentoimatta ja miten se olisi merkki tekaistusta ketjusta?
Eiköhän modet kykene nostelemaan ihan kommentoimatta. -sivusta-
Todennäköisesti mies ottaa ap:n puhelimen pois. On hämästyttävää, että niin sekopäämustasukkainen kontrolloija ei ole sitä vielä tehnyt, tai vakoillut puhelinta muuten.
Jos ap oikeasti pääsee kouluun vielä tänään, niin on pakko pyytää siellä apua opettajilta ja pyytää heitä auttamaan pääsemään suoraan turvakotiin takaovesta siellä.
Toinen sivusta-
Modet voisi olla nyt fiksuja olla nostamatta ketjua.
Jos ketju on etusivulla niin lisää vaaraa, että ap:n mies eksyy tähän keskusteluun.
Myös trollit keskustelussa lisääntyy jos ketju on korkeella.
Uskotteko te tätä kyseistä juttua oikeesti? Minä en.
Hienoa kuitenkin että saadaan keskustelua tärkeästä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää uskomasta? Tuossa tilanteessa todella harva pystyy ottamaan yhteyttä tuttuihin. Itse tein sen vaan kerran eikä eksäni ollut yhtä hullu kuin tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää uskomasta? Tuossa tilanteessa todella harva pystyy ottamaan yhteyttä tuttuihin. Itse tein sen vaan kerran eikä eksäni ollut yhtä hullu kuin tuo.
Tekstissä on jotain todella häiritsevää kun luen sitä. On vaan vaikea uskoa sitä ja en nyt tarkoita että teksti olisi liian rankkaa yms vaan siinä on vaan jotain sellaista että käy "epäilyttää" kun sitä lukee. Ehkä se on sitä että tekstiin lisätään pikkuhiljaa jotain pieniä kauheita koettuja asioita, ne tuntuvan vähän sellausilta kirjan juonen käänteiltä.
Mutta voin olla väärässä ja toivottavasti olenkin. Kauheaa jos joku tällaisilla asioilla trollaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuttuihin?
Kun ap pääsee eroon miehestä niin on varsin todennäköistä että mies yrittää ap:n äidin ja isän kautta (avulla) manipuloida ap:n takaisin. Ikävä kyllä taitaa olla niin että ap ei voi vanhempiinsa luottaa eikä tukeutua tässä asiassa vaan vanhemmat ovat miehen pauloissa aivan.