Menisitkö 35 vuoden jälkeen luokkakokoukseen katsomaan ihmisiä joista et pitänyt edes silloin?
Jostain olivat onkineet tietoni ja nyt pommitetaan useamman ihmisen voimalla. Kiinnostus asiaan on puhdas nolla.
Kommentit (107)
Menisin. Kiinnostaa tietää moni kuollut tai juoppo
En. Meidän luokkasormuksiin kirjattu luokkakokouksen päivämäärä on jo mennyt, tuskin sitä koko kokousta ylipäätään järjestettiin.
Mielestäni tuollaisissa kokouksissa on järkeä vain, jos luokassa on ollut hyvä yhteishenki ja ihmisille jäänyt hyvät muistot. Ei muuten.
En.
Olen jo jättänyt yhden kokouksen väliin ja jätän jatkossakin.
Itse en hyväksynyt somekaveriksikaan vanhaa luokkakaveria, kun pyysi. Hänellä oli varmaan hauskaa silloin yläasteella, monella muulla hänen takiaan ei..
Yläasteen, ala-asteen vai lukion luokkakokous?
En. Jos pommittaisivat kysyisin miksi ne mua sinne haluaa kun eivät viihtyneet kanssani edes silloin kun olimme pakotettuina samaan tilaan keskimäärin 6h päivässä 9 vuoden ajan?
Ai niin se on meriitti kun on onnistunut haalimaan kaikki paikalle.Viis siitä viihtyvätkö kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne käskee niin pakko se on.
Näinhän se oli ja luulevat että on vieläkin. Eipä ole enää ope peesaamassa ja pakottamassa muuta alistumaan lellikeiden tahtoon.
En. Asunkin muutaman tuhannen kilometrin päässä. Ei mua kyllä kutsuttaisikaan. Mulla ei oo sometilejä eikä yhteydenpitoa kenenkään entisen luokkakaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Menisin. Kiinnostaa tietää moni kuollut tai juoppo
Mua ei oikeasti edes kiinnosta. Miksi kiinnostaisi?
Hyi en. Multa on loppunut usko ihmisten aikuistumiseen, enkä aio nähdä vaivaa hankkiakseni sitä lisää.
En ole mennyt, enkä mene jatkossakaan. Olin koulukiusattu ja hyvin huonot muistot. Toisaalta kutkuttaisi mennä näyttämään, että olen pärjännyt hyvin. On hyvä ammatti, omaisuutta ja sijoituksia. Onnellisesti naimisissa. Olen kuullut, että luokkani suosituimmilla (pahimmat kiusaajat) menee huonosti. Yksi monesti eronnut, työtön mitään kouluja käymätön, toinen velkainen kerran vankilassa istunut, kolmas alkoholisoitunut yms. Mutta jätän väliin.
Jätin jo yhet väliin ja nyt niistä ajoista mennyt se 35 vuotta. En todellakaan halua nähdä kiusaajiani ja kertoilla omia asioita.
En todellakaan.