Muuttuuko miesten naisihanne iän myötä?
Hei! Miehet pliis, vastaisitteko. Tiedän, että kaikenikäiset miehet tykkää (ulkonäön puolesta) nuorista 20-25 v tytöistä mutta yksi asia mietityttää.
Muuttuuko teidän naismaku jollain tapaa kun muututte vanhemmaksi? Useimmat tutkimukset siitä, mikä on esim naisen ideaali BMI, on tehty n. 20 vuotiailla. Ja matalan BMI:n on todettu korreloivan iän kanssa eli matala BMI yhdistetään naisen nuoreen ikään. Mutta onko sama BMI (19-21) yhä ideaali vähän vanhemmassa naisessa? Vai onko vanhempi (30-40 v) nainen liian laihan näköinen sen painoisena?
Vähän vanhempi nainen kykenee kans eri tavalla saamaan massaa (lihasta) esim reisiin ja peppuun kuin nuorikko. Onko tämä haluttava ominaisuus naisessa vaikka nostaa BMI:tä?
Ja kyllä, terve ja hyvinvoiva nainen on aina kauneimmillaan riippumatta painosta ;) Olen kuitenkin varsin utelias luonne joten kiitos jos vastasit!
Kommentit (172)
Ei mua ole koskaan kiinnostanut naisen BMI. Tietenkään en lukioikäisenä asettanut vaatimusta, että naisen pitää olla maisteri, mutta nyt 30+ en voisi epäakateemista naista katsella. Eli tavallaan on muuttunut ja tavallaan ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ole koskaan kiinnostanut naisen BMI. Tietenkään en lukioikäisenä asettanut vaatimusta, että naisen pitää olla maisteri, mutta nyt 30+ en voisi epäakateemista naista katsella. Eli tavallaan on muuttunut ja tavallaan ei.
Naisillekin merkkaa minkä kokoinen miehellä on, 14 cm on minimi.
Juu, kyllä miehen pitää olla vähintään 180 cm pitkä ja sen toisen mitan vähintään 14 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä miehen pitää olla vähintään 180 cm pitkä ja sen toisen mitan vähintään 14 cm pitkä.
Ei auta salilla käynti, jos ei nuo mitat täyty.
Vierailija kirjoitti:
Jännämuijat vaihtuu terveisiin ja tasapainoisiin hyvinsäilyneisiin naisiin
Tämä on hyvä! Jännämuijat jää sinne kapakkaan, kun aletaan perustamaan perhettä. Ihan riittävästi minäkin tapasin niitä itseään täynnä olevia nuoria naisia. Ulkonäöksellinen persoonallisuus olikin loppujen lopuksi vain ulkokultaista. Jos nyt laittaisin vanhanaikasen kirjeenvaihtoilmoituksen, niin siinä lukisi "seikkailijat älkööt vaivautuko".
m50+
Vierailija kirjoitti:
No ainakin seksuaalisten naisten mielestä sillä on väliä. Mua tiukempaa ei juuri löydy, mutta kyllä mullekkin sillä pituudella on väliä ja 14cm on siinä ja siinä. Sen sijaan paksuus.. miehillä on usein aivan liian paksu mun alapäähän.
Vierailija kirjoitti:
Suurinta osaa viehättää suunnilleen oman ikäiset hoikat, terveet ja itsestään huolta pitävät iloiset naiset. Tämä pätee teini-iästä vaari-ikään.
Kyllä. kauniit naiset vievät aina voiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin seksuaalisten naisten mielestä sillä on väliä. Mua tiukempaa ei juuri löydy, mutta kyllä mullekkin sillä pituudella on väliä ja 14cm on siinä ja siinä. Sen sijaan paksuus.. miehillä on usein aivan liian paksu mun alapäähän.
Miehet vaatii, että naisen pitää olla hoikka jne., joten mekin voidaan edellyttää, että mies on vähintään 180 cm pitkä ja tuo toinen pituus vähintään 14 cm.
Näin keski-ikäisenä skaalani on laveampi. Parikymppisenä tykkäsin vain tietynlaisista ja rinnat piti olla isot. Nyt en kovin paljoa innostu isoista rinnoista. No joo, onhan isot kyllä näyttävät, mutta kokonaisuus ratkaisee.
Aika usein nykyisin katson vyötäröä ja sääriä. Myös kauniit kasvot kiinnostaa paljon enemmän. Nuorena oli lähinnä vain tissit, jotka kiinnosti. Kauniit kasvot ja hymy on kyllä iso asia, joka kiinnittää huomioni. Rehevyys ei haittaa, jos nainen hymyilee punatuilla huulilla ja katsoo silmiini. Kyllä silloin läikähtää sydänalassa.... :)
"Hei! Miehet pliis, vastaisitteko. Tiedän, että kaikenikäiset miehet tykkää (ulkonäön puolesta) nuorista 20-25 v tytöistä mutta yksi asia mietityttää."
Tuon allekirjoitan kyllä. Sellainen lisäys että vanhempana miehet yleensä tykkäävät ulkonäöllisesti myös oman ikäisistään, olkoonkin että puhtaasti visuaalisessa mielessä nuorempi on kuumempi.
"Muuttuuko teidän naismaku jollain tapaa kun muututte vanhemmaksi? Useimmat tutkimukset siitä, mikä on esim naisen ideaali BMI, on tehty n. 20 vuotiailla. Ja matalan BMI:n on todettu korreloivan iän kanssa eli matala BMI yhdistetään naisen nuoreen ikään. Mutta onko sama BMI (19-21) yhä ideaali vähän vanhemmassa naisessa? Vai onko vanhempi (30-40 v) nainen liian laihan näköinen sen painoisena?"
Ei välttämättä, mutta aika usein kyllä. Isoin juttu on siinä että nuori nainen voi hyvinkin olla superhoikka mutta silti kurvikas. Vanhemmat naiset harvemmin ovat.
"Vähän vanhempi nainen kykenee kans eri tavalla saamaan massaa (lihasta) esim reisiin ja peppuun kuin nuorikko. Onko tämä haluttava ominaisuus naisessa vaikka nostaa BMI:tä?"
Ehdottomasti tämä jos mikä on haluttava ominaisuus (kts. edellinen vastaus). Lihaksilla saadaan niitä kurveja joita 17-21v ikäisellä on luonnostaan. Mutta onko se massa reisissä ja pepussa? Useimmilla vaikuttaisi olevan vatsassa, vyötäröllä, käsissä ja naamassa.
"Ja kyllä, terve ja hyvinvoiva nainen on aina kauneimmillaan riippumatta painosta ;) Olen kuitenkin varsin utelias luonne joten kiitos jos vastasit!"
Allekirjoitan tämän. Riippumatta painosta tietyissä rajoissa. Sairaalloisen ylipainoisena ei ole enää mahdollista olla terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet vaatii, että naisen pitää olla hoikka jne., joten mekin voidaan edellyttää, että mies on vähintään 180 cm pitkä ja tuo toinen pituus vähintään 14 cm.
Miten nämä liittyvät toisiinsa?
Pituus on geneettinen ominaisuus, hoikkuus ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tuossa ei ole mitään järkeä. Hoikkaa vastaa hoikka, timiä vastaa lihaksikas.
Kaikki naiset voivat olla hoikkia, kaikki miehet eivät voi olla pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Näin keski-ikäisenä skaalani on laveampi. Parikymppisenä tykkäsin vain tietynlaisista ja rinnat piti olla isot. Nyt en kovin paljoa innostu isoista rinnoista. No joo, onhan isot kyllä näyttävät, mutta kokonaisuus ratkaisee.
Aika usein nykyisin katson vyötäröä ja sääriä. Myös kauniit kasvot kiinnostaa paljon enemmän. Nuorena oli lähinnä vain tissit, jotka kiinnosti. Kauniit kasvot ja hymy on kyllä iso asia, joka kiinnittää huomioni. Rehevyys ei haittaa, jos nainen hymyilee punatuilla huulilla ja katsoo silmiini. Kyllä silloin läikähtää sydänalassa.... :)
Niin, kyllä naisillakin on näitä ihanteita, suurin osa haluaa pitkän miehen.
Ei muutu ulkonäköihanne. Luonteen puolesta enää vain siveähköt otan vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tuossa ei ole mitään järkeä. Hoikkaa vastaa hoikka, timiä vastaa lihaksikas.
No, se, nyt vaan menee niin, että suurin osa miehistä tykkää hoikista naisista ja suurin osa naisista pitkistä miehistä.
Ei se laihduttaminen aina niin helppoa ole, jos ei miehilläkään pituuskasvu. Faktat on faktoja.
Itse te miehet ette tykkää ylipainoisista naisista, ei meidän naistenkaan tarvitse tykätä lyhyistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logiikka lentää ikkunasta siinä kiukkupuuskassa, kun joku vihjailee ettei saisi lapata ruokaa kituseen aina kun vähän hiukoo tai tekee mieli hyvää nannaruokaa.
Minulla olisi naisena tosi hyvä vartalo, jos vähän laihtuisin. Joku urheilullinen mies voisi saadakin minut laihtumaan. En esim. tykkää käydä yksin lenkillä huonojen kokemusten takia, mutta miehen kanssa voisin tykätäkin käydä, mutta sekin oli jonkun miehen mielestä huono idea, he ei kuulemma naisia rupea perässä vetämään. Joten nämä 170 cm salimaket saavat olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, se, nyt vaan menee niin, että suurin osa miehistä tykkää hoikista naisista ja suurin osa naisista pitkistä miehistä.
Ei se laihduttaminen aina niin helppoa ole, jos ei miehilläkään pituuskasvu. Faktat on faktoja.
Itse te miehet ette tykkää ylipainoisista naisista, ei meidän naistenkaan tarvitse tykätä lyhyistä miehistä.
Ai että laihduttaminenkaan ei ole aina helppoa, kuten miehillä pituuskasvu?
Eli enemmistölle se pituuskasvu on helppoa vai?
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi naisena tosi hyvä vartalo, jos vähän laihtuisin. Joku urheilullinen mies voisi saadakin minut laihtumaan. En esim. tykkää käydä yksin lenkillä huonojen kokemusten takia, mutta miehen kanssa voisin tykätäkin käydä, mutta sekin oli jonkun miehen mielestä huono idea, he ei kuulemma naisia rupea perässä vetämään. Joten nämä 170 cm salimaket saavat olla rauhassa.
Kuinka moni nainen haluaa perässävedettävän miehen?
Sun, ap, kannattaisi selvittää, mitä tarkoittaa sana "nuorikko".