Muuttuuko miesten naisihanne iän myötä?
Hei! Miehet pliis, vastaisitteko. Tiedän, että kaikenikäiset miehet tykkää (ulkonäön puolesta) nuorista 20-25 v tytöistä mutta yksi asia mietityttää.
Muuttuuko teidän naismaku jollain tapaa kun muututte vanhemmaksi? Useimmat tutkimukset siitä, mikä on esim naisen ideaali BMI, on tehty n. 20 vuotiailla. Ja matalan BMI:n on todettu korreloivan iän kanssa eli matala BMI yhdistetään naisen nuoreen ikään. Mutta onko sama BMI (19-21) yhä ideaali vähän vanhemmassa naisessa? Vai onko vanhempi (30-40 v) nainen liian laihan näköinen sen painoisena?
Vähän vanhempi nainen kykenee kans eri tavalla saamaan massaa (lihasta) esim reisiin ja peppuun kuin nuorikko. Onko tämä haluttava ominaisuus naisessa vaikka nostaa BMI:tä?
Ja kyllä, terve ja hyvinvoiva nainen on aina kauneimmillaan riippumatta painosta ;) Olen kuitenkin varsin utelias luonne joten kiitos jos vastasit!
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen muuttuu elämänsä aikana ja myös "naismaku" muuttuu. En kuitenkaan nyt pysyt oikein ymmärtämään tätä BMI analysointia. Voisin sanoa, että olet makuuni hieman yksinkertainen ja fiksaantunut ajatukseen, että kiinnostavuus riippuu vain ulkonäöstä.
Ei riipu. Sitä minä mietin, kun naiset esim ei monesti teini-ikäisenä tykkää parrakkaista, mahakkaista miehistä. Mutta 30+ nainen saatta nimenomaan tykätä tällaisesta. Eli maku muuttuu vastaamaan kehitysastetta.
Mä oon varmaan kehityksestä jäljessä, kun en tykkää parrakkaista ja mahakkaista vieläkään.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen muuttuu elämänsä aikana ja myös "naismaku" muuttuu. En kuitenkaan nyt pysyt oikein ymmärtämään tätä BMI analysointia. Voisin sanoa, että olet makuuni hieman yksinkertainen ja fiksaantunut ajatukseen, että kiinnostavuus riippuu vain ulkonäöstä.
Ei riipu. Sitä minä mietin, kun naiset esim ei monesti teini-ikäisenä tykkää parrakkaista, mahakkaista miehistä. Mutta 30+ nainen saatta nimenomaan tykätä tällaisesta. Eli maku muuttuu vastaamaan kehitysastetta.
Mä oon varmaan kehityksestä jäljessä, kun en tykkää parrakkaista ja mahakkaista vieläkään.
N40
En minäkään mutta olen huomannut tällaisen kehityksen ystävissäni/tuttavissani. Minä itse huomaan, että tykkäsin nuorena hyvin hoikista miehistä ja nykyään tykkään siitä, että miehellä on aavistuksen enemmän lihasmassaa (tosin bodareista en tykkää vieläkään).
T. Ap
Painoindeksiin en ota kantaa, mutta olen työpaikalla kuunnellut sivusta eronneiden 50+ miesten keskusteluita. He kaikki etsivät elämänkumppania, joka jäisi samoihin aikoihin myös eläkkeelle. (On täysi av-ilmiö, että jokainen mies etsii nuorta naista).
Vähän vanhempi nainen kykenee kans eri tavalla saamaan massaa (lihasta) esim reisiin ja peppuun kuin nuorikko. Onko tämä haluttava ominaisuus naisessa vaikka nostaa BMI:tä?
-anteeks mitä??? Sulla ei oo ihan normaali käsitys. Osalla naisista kertyy mahaan, osalla peppuun, ikä ei vaikuta asiaan muuten ku että vanhoilla naisilla kertyy useammin mahaan ku estrogeeni vähenee, eli peppurasvat on enempi nuorten juttu.
Muuttuu. Viehätyn toki nuoremmista naisista visuaalisesti, mutta en henkisesti saa heistä mitään tyydytystä, eli seksikin sitten jää sellaiseksi valjuksi. Tosin moni vähän vanhempi nainen on kyyninen ja en jaksa alkaa todistella itseäni enää kenellekkään, joten hekään eivät miellytä. Sellaiset naiset miellyttää joilla on positiivinen luonne, urheilee, ja kohtaa ihmiset ennakkoluulottomasti. Ei minulla ole sukupuoleni perusteella velvollisuutta todistella että olen kunnollinen ihminen, se pitäisi ainakin naisten tajuta ennen kuin tapahtuu yhtään mitään.M
Oma naismakuni ainakin muuttui totaalisesti. Parikymppisenä tykkäsin itseni ikäisistä, mutta nyt nelikymppisenä tykkään noin 20 vuotta nuoremmista. Aika raju muutos.
Vierailija kirjoitti:
Suurinta osaa viehättää suunnilleen oman ikäiset hoikat, terveet ja itsestään huolta pitävät iloiset naiset. Tämä pätee teini-iästä vaari-ikään.
Tämähän se. Ainoa muutos itselläni on se, että nuorempana maku oli pyntätympi kun taas tätä nykyä enempi iskee luonnollisempi nainen. Etenkin oikein punainen huulipuna on ihan hirveännäköistä. Samoin ne vahvat hajuvedet on kamalia.
Nainen on parhaimmillaan pitkän juoksu- tai hiihtolenkin jälkeen.
En ole koskaan päässyt kokemaan parisuhdetta nuoren naisen kanssa, joten jotenkin en usko että se nuoren naisen kaipuu siitä mihinkään häviäisi. Olen ikäänkuin jumissa henkisesti tuossa kohtaa. En usko, että joku päivä itse vanhana kääkkänä alkaisin ykskaks katselemaan ikäisiäni naisia siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurinta osaa viehättää suunnilleen oman ikäiset hoikat, terveet ja itsestään huolta pitävät iloiset naiset. Tämä pätee teini-iästä vaari-ikään.
Nainen on parhaimmillaan pitkän juoksu- tai hiihtolenkin jälkeen.
Ilmankos niin moni mies teki tikusta asiaa hiihtoladulla, kun hiihtelin siellä posket punaisina ja letit viuhuen.
Kyllä Riinis on ihan liian laiha, näyttää suorastaan kärsivältä. Mitä vanhemmaksi nainen tulee, sitä paremmalta näyttää jos on hiukan kiloja pehmentämässä.
Ei ainakaan ensimmäisen 50 vuoden aikana ole muuttunut. Aina olen pitänyt eniten hoikista tiimalasivartaloisista parikymppisistä.
Eipä noihin enää nykyään käsiksi pääse, mutta mieli tekisi.
Ihanne ei ole juurikaan muuttunut vuosikymmenten aikana. Olen itse erittäin urheilullinen, mutten pidä BMI:n mittaamista tai varsinkaan sen roolia viehättymisessä tärkeänä.
M48, BMI 30:n luokkaa
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miesten naisihanne on aina isotissinen nainen joka antaa pskaluukkua ja nielee m ällit. Muulla ei miehille ole väliä. T. katkera aa-kuppinen ikisinkku ja ilmeisesti estoinen sängyssä
Kuulostaa kyl aikas ihanalta naiselta.
t. m37
En nuorena kiinnostunut kypsemmistä naisista mutta olen myöhemmin kiinnostunut myös siitä maailmasta. Eikä ole siitä kiinni ettei yhtään nuorempaa sais.
M40
Milloin tajuatte, ettei palstalla ole mıekkosia?!? XDDDDDDD MYÖTÄHÄPEÄ. Vaikka tämä onkin trolli.
Miesten naisihanne ei muutu iän mukana. Nuoret 17-25 vuotiaat ovat ulkonäöllisesti miehelle aina eniten mieleen, oli miehen ikä mikä tahansa. Suurin osa miehistä kuitenkin ymmärtää, etteivät voi koskaan saada tuon ikäistä iän karttuessa. Tällöin muunkin ikäiset naiset alkavat näyttämään hyviltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miesten naisihanne on aina isotissinen nainen joka antaa pskaluukkua ja nielee m ällit. Muulla ei miehille ole väliä. T. katkera aa-kuppinen ikisinkku ja ilmeisesti estoinen sängyssä
No ei ainakaan se miestyyppi, josta minä itse pitäisin. Näillä on aina A tai max B-kuppiset todella sirot, laihat ja lyhyet blondit eli täysi vastakohta minusta. Lisäksi miehet ei halua jostain syystä kanssani anaaliseksiä, vaikka itse haluaisin ja olen ihan täysin puhdas, siisti nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on MF?
Oiskohan Metti Forssell?
MF? Kaikki eivät seuraa sekundajulkkiksia niin hyvin, että tietävät nimikirjaimista.