Nainen jätti kun kuuli, että olen seurustellut miehen kanssa.
Puolen vuoden tapailun jälkeen puhuttiin entisistä heiloista, ja mainitsin seurustelleeni teini-iässä miehen kanssa. Nainen ei voinut tätä hyväksyä, eikä olla enää oltu tekemisissä. Jotenkin raastavaa, että mitä minä nykyään historialleni voin, mutta voi olla paremmin näin. Aiemmin ei vain hänen kanssaan ollut erimielisyyksiä tms., ja puheista ymmärsin, ettei hänellä ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan.
M31
Kommentit (197)
Tämähän on hieman ristiriitaista. Olen itse bi-nainen, mutta en voisi olla miehen kanssa jonka peräluukussa on käyty...tuntuu vain jotenkin erityisen likaiselta..ei. Yök.
Kovasti heterot ovat jatkuvasti pettämässä, jos työpaikalle tulee joku vastakkaista sukupuolta oleva.
Ilmeisesti heille kelpaavat kaikki vastakkaisen sukupuolen ihmiset, kun heidän seksuaalisuus on vain niin rajaton.
Ehkä hän ei halunnut alkaa eheyttäjäksesi?
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin hyvin seurustella myös bi-miehen kanssa, mutta ei se nyt mielestäni takroita, että olisi suvaitsematon seksuaalivähemmistöjä kohtaan, jos joku haluaa täysin heteron kumppanin. Ei kaikki homot/lesbotkaan halua bi-seksuaalin kanssa seurustella.
Ei se haluaminen olekaan suvaitsemattomuutta, vaan perustelut sille. Yksi keskustelija esim väitti olevansa suvaitsevainen, mutta ei halua biseksuaalia kumppania kun pelkää tämän pettävän. On todella ahdasmielistä suvaitsemattomuutta epäillä ihmisen uskollisuutta vain suuntautumisen perusteella. No, mutta eipä ole ensi kerta kun joku äärettömän tuomitseva ihminen väittää olevansa suvaitsevainen. Ja varmasti uskoo itse näin aivan vilpittömästi.
Välillä kyllä ihmettelen, millaisia ihmisiä tällä palstalla oikein pyörii.
Mun mies kertoi kerran kännissä, että sillä oli teininä ollut jotain kokeiluja toisen pojan kanssa. Ei haittaa minua, enkä todellakaan ymmärrä, miksi sen pitäisi haitata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin hyvin seurustella myös bi-miehen kanssa, mutta ei se nyt mielestäni takroita, että olisi suvaitsematon seksuaalivähemmistöjä kohtaan, jos joku haluaa täysin heteron kumppanin. Ei kaikki homot/lesbotkaan halua bi-seksuaalin kanssa seurustella.
Ei se haluaminen olekaan suvaitsemattomuutta, vaan perustelut sille. Yksi keskustelija esim väitti olevansa suvaitsevainen, mutta ei halua biseksuaalia kumppania kun pelkää tämän pettävän. On todella ahdasmielistä suvaitsemattomuutta epäillä ihmisen uskollisuutta vain suuntautumisen perusteella. No, mutta eipä ole ensi kerta kun joku äärettömän tuomitseva ihminen väittää olevansa suvaitsevainen. Ja varmasti uskoo itse näin aivan vilpittömästi.
Miksi sitä toisaalta pitäisi edes suvaita? Ihme pakkomielle tähän suvaitsemiseen. En minäkään vaadi muiden suvaitsemista minun tavoilleni. Tehkööt mitä tehkööt ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin niin suvaitsematon, että en todellakaan huolisi miestä joka on seurustellut miesten kanssa. Vaikea löytää mitään helliä tunteita jos päälimmäinen ajatus on se, että oksettaa.
Sulla on täysi lupa olla seurustelematta kenen kanssa et halua, mutta tuo on kyllä ihan puhdasta ja klassista homofobiaa.
Homo- ja bifobiaa kyllä on täynnä tämä ketju. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä toisaalta pitäisi edes suvaita? Ihme pakkomielle tähän suvaitsemiseen. En minäkään vaadi muiden suvaitsemista minun tavoilleni. Tehkööt mitä tehkööt ja se siitä.
Väitinkö että pitäisi? En! Mutta valehtelua en siedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onhan tuo kurjaa, mutta minusta väistit luodin tuossa. tuskin on oikeasti niin hyvä ihminen kuin väittää.
+ kauheeta bi-fobiaa täällä, hyi teitä.Minkä takia se on fobiaa, eikä hyväksyttävä mieltymys, jos haluaa heteron kumppanin?
Onko homon sinusta pakko hyväksyä bi-mies, jolla on ollut naiskumppani, vai saako hän haluta seurustella vain homon kanssa?
en tarkoittanut näitä, se on ihan ok ettei halua olla. tarkoitin enemmän tämänlaisia kommentteja mitä tänne on kirjoitettu:
””Onko peräröörisi löystynyt vai pitääkö sulkija vielä tavarat sisällä? Nainen ei halua löysää homostelijaa sotkemaan paikkoja.””
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin niin suvaitsematon, että en todellakaan huolisi miestä joka on seurustellut miesten kanssa. Vaikea löytää mitään helliä tunteita jos päälimmäinen ajatus on se, että oksettaa.
Sulla on täysi lupa olla seurustelematta kenen kanssa et halua, mutta tuo on kyllä ihan puhdasta ja klassista homofobiaa.
Homo- ja bifobiaa kyllä on täynnä tämä ketju. Huhhuh.
Niin on. Ja ihan mielenkiintoista, miten moni kuitenkin väittää olevansa suvaitsevainen.
Koska ne on oikeasti kaapissa, ei bi. Kun lapset on tehty, paljastetaan se todellinen suuntautuminen, miehet.
Olen nähnyt tuon kuvion useamman kerran, naiselle melkoinen shokki tajuta että kaikki oli valhetta ja kulissia, ja hän oli pelkkä lapsentekokone.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne on oikeasti kaapissa, ei bi. Kun lapset on tehty, paljastetaan se todellinen suuntautuminen, miehet.
Olen nähnyt tuon kuvion useamman kerran, naiselle melkoinen shokki tajuta että kaikki oli valhetta ja kulissia, ja hän oli pelkkä lapsentekokone.
Minulla tuo homma meni niin, että se ainainen nalkutus ja raivoaminen, hormoneihin vetoaminen sai minut vastentahtoisestikkin koittamaan miestä. Pidän edelleen naisista, mutta tuo kanssaeläminen oli niin hirveä kokemus, että asun nyt miehen kanssa. BiM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuossa se pointti, että jos sattuu olemaan mustasukkaista sorttia, on huomattavasti helpompaa olla mustasukkainen vain puolelle maailmaa eikä koko maailmalle, niin kuin pitäisi, jos puoliso olisi bi.
Tuollaiseen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen kannattaisi sitten hakea apua. Todella erikoinen ajatusmaailma, että jos on bi, niin olisi valmis panemaan kaikkia.
Siitä ei ollut kysymys ollenkaan, huumoria vaan :) Pipoa pikkuisen löysemmälle nyt. Joskus olen ihmetellyt, että vaikka tämmöinen aika temperamenttinen ihminen olen , en miehestäni ole mustasukkainen silti. Vaikka on bi ja vaikka on pettänyt miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat ahdasmielisiä.
Muuan transmies sanoi että transhenkilön puoliso on lähes poikkeuksestta nainen - joko transnaisen lepakkopuoliso tai transmiehen naispuoliso. Miehille sukupuolivähemmistöt ovat paljon vaikeampi asia. Tämä on tietenkin vain hänen kokemuksensa eikä koske seksuaali-vaan sukupuolivähemmistöjä. Tämän näkemyksen mukaan naiset eivät olisi ahdasmielisempiä kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
No yhtä suvaitsematonta sekin on.
Ymmärrän kyllä sen, että jos ihmisellä on huonoja kokemuksia biseksuaalista jolle bisseys selvästikin oli pelkkä vaihe, ennen kuin seksuaali-identiteetti vahvistui jompaan kumpaan suuntaan, mutta en kyllä näitä ihmisiä biseksuaaleiksi mieltäisi; ja toisaalta mistä voit tietää, oliko se sukupuoli se ratkaiseva ongelma, jos se ei käynyt ilmi.
Ikävää juu, että ihmisillä voi olla kokeilunhalua (heterot) tai halua yrittää olla heterompi (homot/lesbot). Ei silti pidä tulla siihen johtopäätökseen, että bisset on aina sellaisia.
Kaikki ei halua seurustella homojen kanssa. Tämä on aivan luonnollista. Jokainen seurustelee sellaisten ihmisten kanssa kun haluaa. Vain omalta osaltaan voi päättää miten toimii.
Provo mutta jos nainen jättäisi tuo ei ainoa syy, ollut taustalla kytemässä muutakin vaikkei huomaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo- ja bifobiaa kyllä on täynnä tämä ketju. Huhhuh.Niin on. Ja ihan mielenkiintoista, miten moni kuitenkin väittää olevansa suvaitsevainen.
Se juuri on sitä suvaitsevaisuutta että KAIKKI saa ihan itse valita kenen kanssa haluaa seurustella, MYÖS heterot. Minä suvaitsevainen vaadin että homo saa olla seurustelematta vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ja hetero saa olla seurustelematta bi-seksuaalin kanssa. Ah the irony kun kinaat homojen oikeuksia vastustavan kansa siitä saako heteroilla olla oikeuksia :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat ahdasmielisiä.
Muuan transmies sanoi että transhenkilön puoliso on lähes poikkeuksestta nainen - joko transnaisen lepakkopuoliso tai transmiehen naispuoliso. Miehille sukupuolivähemmistöt ovat paljon vaikeampi asia. Tämä on tietenkin vain hänen kokemuksensa eikä koske seksuaali-vaan sukupuolivähemmistöjä. Tämän näkemyksen mukaan naiset eivät olisi ahdasmielisempiä kuin miehet.
Miehet hyväksyvät naisten kokeilut saman sukupuolen kanssa kuitenkin huomattavasti helpommin. Esim yhdellekkään miehelle ei ole ollut ongelma minun seksuaalinen kanssakäyminen naisten kanssa, vaan monet jopa ovat pitäneet sitä hyvänä asiana. Johtuu ehkä myös siitä, että tiedän tasan tarkaan mistä pidän ja myös kerron nämä asiat. N
Niin. Miehistä ajatellaan noin, ilman mitään ongelmia, mutta jos kyseessä on nainen, niin se on rohkeutta kokeilla erilaisia asioita. "Se nyt vaan on niin"