Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti kun kuuli, että olen seurustellut miehen kanssa.

Vierailija
14.05.2021 |

Puolen vuoden tapailun jälkeen puhuttiin entisistä heiloista, ja mainitsin seurustelleeni teini-iässä miehen kanssa. Nainen ei voinut tätä hyväksyä, eikä olla enää oltu tekemisissä. Jotenkin raastavaa, että mitä minä nykyään historialleni voin, mutta voi olla paremmin näin. Aiemmin ei vain hänen kanssaan ollut erimielisyyksiä tms., ja puheista ymmärsin, ettei hänellä ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan.
M31

Kommentit (197)

Vierailija
21/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen kyllä olleeni kiinnostunut lähinnä naisista viimeiset kymmenen vuotta. Mihinhän tämä logiikka perustuu? Ap

"Lähinnä", hahhah. Ymmärrän kyllä, miksi nainen lähti läksimään. Ois tullut vaihdetuksi mieheen 100% varmuudella ennemmin tai myöhemmin. Joka tapauksessa, todellinen tarinan opetus on että eksistä ei puhuta, koska eivät ne kuulu uudelle kumppanille, elleivät molemmat nimenomaan halua vaihtaa näistä tietoja. Jos tieto onkin järkytys - no, se on se riski joka on otettu kun on alettu menneisyyttä raottaa vähän liikaa.

Vierailija
22/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan olekaan, mut kyllä se loppuviimein menee niin että bi-seksuaali päätyy lopulliseen suhteeseen samaa sukupuolta olevan kanssa.

En itsekään jatkaisi suhdetta ihan vaan siksi koska tiedän että sillä ei ole tulevaisuutta.

Siinäpä kyökki-psykologiaa parhaimmillaan. Varmana totuutena kirjoitetaan omia ennakkoluuloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tehnyt saman. En halua naisen kanssa ollutta miestä kumppaniksi.

Vierailija
24/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sukupuolet olisavat olleet toisin päin? Melkoinen paskamyrskyhän siitä nousisi, jos miehet leppaisivat vaikka lesbovaiheen omaavat naiset. Mutta niin, miehen sseksuaalisuus on muutenkin demonisoitu ja likaista ja saastaista.

Vierailija
25/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

To bi or not to bi.

Vierailija
26/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuo kurjaa, mutta minusta väistit luodin tuossa. tuskin on oikeasti niin hyvä ihminen kuin väittää.

+ kauheeta bi-fobiaa täällä, hyi teitä.

Vierailija
27/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä naisen käytöstä. Ei voida suvaita seksuaalivähemmistöjä missään muodossa.

Onko tämä jollekin tullut nyt uutena asiana eteen?

Vierailija
28/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että sinun on parempi ilman häntä. Ansaitset jonkun, joka hyväksyy sinut omana itsenäsi. Olen itsekin joutunut törmäämään surkuhupaisiin ennakkoluuloihin bi-naisena. Takana on nyt 10 onnellista vuotta yhdessä aviomieheni kanssa.

Miksi bi ikinä valitsisi toisen sukupuolen, kun oma sukupuoli on parempaa seuraa aina?

Vierailija
29/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että sinun on parempi ilman häntä. Ansaitset jonkun, joka hyväksyy sinut omana itsenäsi. Olen itsekin joutunut törmäämään surkuhupaisiin ennakkoluuloihin bi-naisena. Takana on nyt 10 onnellista vuotta yhdessä aviomieheni kanssa.

Minulle on suunnitellut seksikumppani threesomea kysymättä mielipidettäni. Koska olen bi, niin tottakai olen kiinnostunut ryhmäseksistä 🙄 tämä on ehkä se tyhmin harhaluulo.

Oikeasti olen kiinnostunut aika harvoista miehistä ja harvoista naisista. Pitää kolahtaa, ei ole koskaan sellaisia fiiliksiä että jotain munaa ja pillua pitäisi saada ja mieluummin molempia samalla kertaa.

Vierailija
30/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tullut itselle vastaan, mutta aloituksesta ja aiemmista vastauksista käy ilmi, että ihmisillä on mielenkiintoisia mielipiteitä. Ikään kuin heteropuoliso olisi jotenkin automaattisesti pienempi pettäjäriski kuin biseksuaali -- ei seksuaalinen suuntautuminen kerro sitä, kuinka herkästi haksahtaa suhteen ulkopuolelle. Tai ikään kuin kukaan heterokaan täyttäisi kumppaninsa kaikki toiveet kaiken aikaa -- kumpikaan ei ole täydellinen eikä tule koskaan olemaan.

Itselleni biseksuaali kumppani ei olisi mikään ongelma. Itse asiassa se voisi olla bonus, koska kuvittelisin ihmisen tällöin olevan muutenkin avarakatseisempi ja kykenevän asettuvan paremmin toisten asemaan kuin heteromies, jotka suhteellisen etuasemansa johdosta ovat tilastollisesti siinä huonompia. Ainoa huoleni liittyisi siihen, kaipaako biseksuaalimies makuuhuoneen puolella esim. anaaliseksiä, jota en itse halua kokeillakaan (montaa asiaa voin kokeilla, mutta sitä en, emätinyhdyntä on jo hieman haasteellista ahtauden vuoksi).

Vierailija
31/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on parempi jättää feministien ja sukupuolidysforiajengin väliseksi.

En haluaisi itsekään bi naista, enkä otakaan.

Vierailija
32/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin tehnyt saman. En halua miehen kanssa ollutta miestä kumppaniksi.

Enkä minäkään miehen kanssa ollutta. Samalla tavalla se etoo, että joku mies on jo tulevaa kumppania höylännyt.

T: Heteromies

Vierailija
33/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko peräröörisi löystynyt vai pitääkö sulkija vielä tavarat sisällä? Nainen ei halua löysää homostelijaa sotkemaan paikkoja.

Niin sitä on heteroseksissäkin anaaliseksiä, eikä kukaan kysele tuollaisia.

Ei se varmaan sitten heteroseksistä löystykään🤣🤣

Vierailija
34/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä minäkään miehen kanssa ollutta. Samalla tavalla se etoo, että joku mies on jo tulevaa kumppania höylännyt.

Oletko pedari vai ikuinen poikamies?

Vierailija
35/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pedari vai ikuinen poikamies?

Näyttäis olevan fiksu. Miten oletko sinä ylipainoinen feministi?

Vierailija
36/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin iljettävää ajatella, että joku perverssi työntää ties missä miehen perseessä uitetun peniksensä neityen pimppiin. Ehkä asia ei oikeasti ole näin kärjistetty, mutta tällainen mielikuva mulla avausviestistä tulee.

Vierailija
37/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei jatkoon. Suurin osa naisista nyt vaan ajattelee bi-miehet homoiksi. En pystyisi olemaan sellaisen kanssa.

Vierailija
38/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuossa se pointti, että jos sattuu olemaan mustasukkaista sorttia, on huomattavasti helpompaa olla mustasukkainen vain puolelle maailmaa eikä koko maailmalle, niin kuin pitäisi, jos puoliso olisi bi. 

Tuollaiseen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen kannattaisi sitten hakea apua. Todella erikoinen ajatusmaailma, että jos on bi, niin olisi valmis panemaan kaikkia. 

Eihän tuossa panemisesta ole kyse, vaan bi:lle kaikki hänen kohtaamat aikuiset ihmiset ovat potentiaalisia seurustelukumppaneita. Heterolle karkeasti puolet ja mikäli kumppani on sukupuolensa dominoimassa työpaikassa, niin riskit ihastumiselle ovat pienemmät. Moni pariskunta kuitenkin työn ulkopuolella viettää eniten aikaa yhdessä tai kotona.

"vaan bi:lle kaikki hänen kohtaamat aikuiset ihmiset ovat potentiaalisia seurustelukumppaneita."

Ehkä väsynein stereotypia biseksuaaleista. Onko teille heteroille muka JOKAINEN kohtaamanne vastakkaisen sukupuolen aikuinen potentiaalinen seurustelukumppani? Jotenkin epäilen. Itse olen bi, ja harvakseltaan tulee vastaan naisia tai miehiä, jotka saavat sydämen läikähtämään. Todellakaan ei jokainen perus pirkko/pena kiinnosta. Ihan ihme kuvitelmia tuollaiset.

Vierailija
39/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin iljettävää ajatella, että joku perverssi työntää ties missä miehen perseessä uitetun peniksensä neityen pimppiin. Ehkä asia ei oikeasti ole näin kärjistetty, mutta tällainen mielikuva mulla avausviestistä tulee.

Niin, miehen vähänkin valtavirrasta poikkeava seksuaalisuus on perverssiä ja naisen ei. Kannattaa miettiä asiaa ja kuinka tasa-arvoisessa maailmassa elämmekään.

Vierailija
40/197 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin hyvin seurustella myös bi-miehen kanssa, mutta ei se nyt mielestäni takroita, että olisi suvaitsematon seksuaalivähemmistöjä kohtaan, jos joku haluaa täysin heteron kumppanin. Ei kaikki homot/lesbotkaan halua bi-seksuaalin kanssa seurustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan