Mulla itsellä vaan viimeiset kaksi viikkoa takkuillut (+3 kg), kuuden viikon tulos muuten on -3,5 kg. Ja vyötärö kuitenkin -3 cm ja reisi -1,5, housut meinaa jo pudota jalasta =).
Ensi viikosta paino menee rivakammin kun löysin syypään tähän takkuiluun, vaikka hiilarit ollutkin jossain 30:ssä.
Ihana olo muuten, akne on häipynyt, ilmavaivat samoin.
Mulla itsellä vaan viimeiset kaksi viikkoa takkuillut (+3 kg), kuuden viikon tulos muuten on -3,5 kg. Ja vyötärö kuitenkin -3 cm ja reisi -1,5, housut meinaa jo pudota jalasta =).
Ensi viikosta paino menee rivakammin kun löysin syypään tähän takkuiluun, vaikka hiilarit ollutkin jossain 30:ssä.
Ihana olo muuten, akne on häipynyt, ilmavaivat samoin.
t: " Atkins"