Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry kävi haukkumassa kuningattaren ja Prinssi Philipin

Kommentit (2971)

Vierailija
2861/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harryn kannattaisi nyt keskittyä niiden omien lapsiensa kasvatukseen ettei nekin mene vituralleen kun tuo lasten huono kohtelu on sen mielestä geeneissä.

Mielestäni sanoi että se on polvelta toiselle siirtynyt kasvatus malli minkä osaltaan katkaisee.

Tästä kasvatusmallikierteestä H puhminen kääntyy helpotukseksi isälleen. Maailma antaa armoa hänen lasten kasvatukseen ja tapahtunesiin aviokoukeroihin. Hänkin oli hovin kasvattina nuorena alistettu kuvioihin joita en jaksa kerrata. Asioita ei kannata siloitella silloin kun silottelemista ei ole.

Tulee aika että chrleksen on pakko astua gamillansa kanssa maansa ja maailman eteen. Ja taas maailma alkaa penkomaan kummankin eroja ja yhdistymisiä. Tällaisia me kuninkaallisista kiinnostuneet olemme.

Ruikuttihan Charles In nuorempana julkisesti olojaan ja ettei tahtoisi kunkuksi alkamaan. Siitäkö johtunee että ellu pitkittää eläkkeelle pääsyään. Tietääpähän oman poikansa avut parhaiten.

Niinpä.. 😂

Vierailija
2862/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hartsa on itse varmaan huippu kasvattaja. Selitelköön sitten vanhempana Artsille ja Dianalle miksi ne on eristetty isoisistään ja serkuistaan.

Dianalle? Tuskin sille enää tarvitsee selittää mitään.

Diana uudelleensyntyy kohta. 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2863/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hartsa on itse varmaan huippu kasvattaja. Selitelköön sitten vanhempana Artsille ja Dianalle miksi ne on eristetty isoisistään ja serkuistaan.

Dianalle? Tuskin sille enää tarvitsee selittää mitään.

Diana uudelleensyntyy kohta. 🤗

Laskettu aika kohta. 😂

Vierailija
2864/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se on vasta jännää ja huvittavaa kun lapsi syntyy. Jos näyttää lapsesta kuvan, niin kaupallistaa. Tai jos ei näytä niin ilkeyttään pihtaa. Jänskättää mitä me Mammat tuumataan. Niin ja nimestä varmaan läyskytetään koko syksy. Siinä se talveksi taittuu. Odotellaan jutun juurta.... 😂

Vierailija
2865/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Mitä, Harry nyt mielestäni periyttää omille lapsilleen, on tämä ongelmanratkaisutaito. Sitä hänellä ja Meghanilla ei ole. On siis todettu ongelma ja sen on Harryn mielestä outo, kylmä kasvatusasenne.

Ei johda mihinkään sen toisteleminen ja siitä jankuttaminen.

Pitäisi vain todeta, että niin siinä sitten kävi, mutta minäpä jatkan silti eteenpäin ja olen kokemuksistani karaistunut.

Nyt hän on jäänyt tuleen makaamaan eikä kehity ihmisenä.

Ei makaa tulessa. Mistä päätät että ei kehity ihmisenä.

.

Vierailija
2866/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Archie näyttää Meghanin isältä. Tuleekohan toinen lapsi isänsä sukuun?

Voi sinua.....

Vierailija
2867/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Mitä, Harry nyt mielestäni periyttää omille lapsilleen, on tämä ongelmanratkaisutaito. Sitä hänellä ja Meghanilla ei ole. On siis todettu ongelma ja sen on Harryn mielestä outo, kylmä kasvatusasenne.

Pitäisi vain todeta, että niin siinä sitten kävi, mutta minäpä jatkan silti eteenpäin ja olen kokemuksistani karaistunut.

.

Ei makaa tulessa. Mistä päätät että ei kehity ihmisenä.

.

.

Vierailija
2868/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harryn kannattaisi nyt keskittyä niiden omien lapsiensa kasvatukseen ettei nekin mene vituralleen kun tuo lasten huono kohtelu on sen mielestä geeneissä.

Mielestäni sanoi että se on polvelta toiselle siirtynyt kasvatus malli minkä osaltaan katkaisee.

Ei siltä vaikuta. Hänen lapsensa tulevat kuulemaan ja lukemaan kaiken myöhemmin netistä. Siinä sitä sitten Hartsa selvittelee miksi haukkui julkisesti koko maailman edessä lasten isoisän.

Mitä hän sanoi iso isästä.

Vierailija
2869/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustele kun kysellään tai näitä pidetään vitsinä

Vierailija
2870/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Jäi vähän vaivaamaan. Mistä päätit ettei kehity ihmisenä?????????????

Olen eri, mutta luulen että jotain siihen liittyvää ettei tuollainen vanhoissa asioissa katkera vellominen ole erityisen positiivista kehitystä ainakaan...

Luulemisia ei lasketa. Terapiassa mennään asioissa taaksepäin että kokonaisuus hahmottuu.

Vierailija
2871/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Olen eri, mutta luulen että jotain siihen liittyvää ettei tuollainen vanhoissa asioissa katkera vellominen ole erityisen positiivista kehitystä ainakaan...

Luulemisia ei lasketa. Terapiassa mennään asioissa taaksepäin että kokonaisuus hahmottuu.

Kuinkahan monta vuotta hän on käynyt terapiassa, kun jo Williamin auttamana on käynyt? Kyllä terapiassa jossain vaiheessa myös edetään ja tarkoitus on päästä yli asioista. Olen tosin lukenut että esim traumaterapia ei autakaan toivotulla tavalla, vaan ihminen saattaa jäädä jumiin niihin asioihin, joista verrokkiryhmän terapiaa käymätön on jo päässyt yli.

Tiedän tapauksen joka on käynyt yli10v terapiassa. Lisäksi on kokeillut kaikkia muita vaihtoehtoja. Viimeksi oli Mehiläisessä moksa hoidossa ihan lääkärin Kehotuksesta. Samassa paikassa on myös silmänliiketerapia joka tuotiin suomen sairaaloihin 1994.Ikävä kyllä kaikki on tässäkin yksilöitä.

Vierailija
2872/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten se on vasta jännää ja huvittavaa kun lapsi syntyy. Jos näyttää lapsesta kuvan, niin kaupallistaa. Tai jos ei näytä niin ilkeyttään pihtaa. Jänskättää mitä me Mammat tuumataan. Niin ja nimestä varmaan läyskytetään koko syksy. Siinä se talveksi taittuu. Odotellaan jutun juurta.... 😂

Miksi yksityisyyttä haluava tavis julkaisisi lapsestaan kuvan? Ei se ketään kiinnosta.

Ei voi muuta kun nauraa. Kuvista pojankin näkö tiirattu. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
2873/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö av-mammojenkin mennä terapiaan, samoja asioita jauhatte ketjussa päivästä toiseen, yrittäkää tekin päästä yli😂

Vierailija
2874/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Kuinkahan monta vuotta hän on käynyt terapiassa, kun jo Williamin auttamana on käynyt? Kyllä terapiassa jossain vaiheessa myös edetään ja tarkoitus on päästä yli asioista. Olen tosin lukenut että esim traumaterapia ei autakaan toivotulla tavalla, vaan ihminen saattaa jäädä jumiin niihin asioihin, joista verrokkiryhmän terapiaa käymätön on jo päässyt yli.

Tiedän tapauksen joka on käynyt yli10v terapiassa. Lisäksi on kokeillut kaikkia muita vaihtoehtoja. Viimeksi oli Mehiläisessä moksa hoidossa ihan lääkärin Kehotuksesta. Samassa paikassa on myös silmänliiketerapia joka tuotiin suomen sairaaloihin 1994.Ikävä kyllä kaikki on tässäkin yksilöitä.

Jos tällaisesta todella kyse, niin kunnioitus ja rauha terapialle, mutta, lasten takia se olisi hyvä hoitaa yksityisesti. Näistä tulee kaikki löytymään lasten tietoon ja myös heidän vanhempiensa ja kavereidensa ja vaikka halutaan hälventää tabuja mielenterveys aiheen ympäriltä, ei maailma välttämättä silloinkaan ole vielä valmis tässä suhteessa.

Vain moukat kummastelee psyykkisiä saisauksia nykyjään. Saisaus siinä missä muutkin sairaudet

Vierailija
2875/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana Harryntytär. Hovi olisi tosi iloinen.

Vierailija
2876/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksityisyyttä haluava tavis julkaisisi lapsestaan kuvan? Ei se ketään kiinnosta.

Miksi sitten nimi kiinnostaa... 😊

Vierailija
2877/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Jos tällaisesta todella kyse, niin kunnioitus ja rauha terapialle, mutta, lasten takia se olisi hyvä hoitaa yksityisesti. Näistä tulee kaikki löytymään lasten tietoon ja myös heidän vanhempiensa ja kavereidensa ja vaikka halutaan hälventää tabuja mielenterveys aiheen ympäriltä, ei maailma välttämättä silloinkaan ole vielä valmis tässä suhteessa.

Vain moukat kummastelee psyykkisiä saisauksia nykyjään. Saisaus siinä missä muutkin sairaudet

Kyllä, mutta lapsella pitäisi olla oikeus ettei vanhempien sairaudet ole koko maailman tiedossa. Ja on esimerkiksi ammatteja, joissa tarvitaan vahvaa psyykeä, tällainen tausta rajaa kuitenkin.

Ei kai kukaan kieroudella hae työpaikkaa.

Vierailija
2878/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapia ennen Meghania ei saanut Harryä vihaiseksi. Meghanin tekemä terapia saa Harryn vihaiseksi. Millainen koulutus Meghanilla on?

Ei ole vihainen. Nauravainen mies on. Älä kehittele..........

Vierailija
2879/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää samaan vastata sadatta kertaa

Vierailija
2880/2971 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Kyllä, mutta lapsella pitäisi olla oikeus ettei vanhempien sairaudet ole koko maailman tiedossa. Ja on esimerkiksi ammatteja, joissa tarvitaan vahvaa psyykeä, tällainen tausta rajaa kuitenkin.

Näin! Ja vaikka sanotaan, että mt on sairaus muiden sairauksien joukossa, niin tuo perinnöllisyystekijä tekee siitä leimaavan ja tuomitsevan. Olla kahden mielenterveysongelmaisen jälkeläinen, ja tämäkö vain ohitetaan normaalina juttuna? Enpä usko.

Ja tässä vaiheessa kaivetaankin jo Diana taas esiin; ensin äiti, sitten poika ja sitten varmaan jo pojanpoika ja -tytärkin, samanlaisia heikkoluonteisia ja harhaisiako? Ei auta vakuuttelu siitä, että syynä olisi kasvatus ja sisäoppilaitos. Joten jo omien lastensa takia kannattais nyt vaan niellä ylpeytensä ja aloittaa puhtaalta pöydältä, kun on jo siinä päässyt hyvään alkuunkin.

Laita viesti Harrylle että olet kekkasut ratkaisun.

Harryn täytyy itse keksiä ongelmiinsa ratkaisut. Hän luulee suojaavansa lapsiaan paprazzeilta ja koko maailmalta, mutta hän on itse se, keneltä lapsia pitäisi suojella.

niinkö 🙈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi