Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry kävi haukkumassa kuningattaren ja Prinssi Philipin

Kommentit (2971)

Vierailija
2461/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävisi sama kultahäkki kuin Harrylla. Harryn mukaan hän ei saanut polkupyöräillä.

Ei tila riittänyt?

In 1988, Charles was caught riding around his dear mama’s 20,000 hectare Scottish bolthole Balmoral towing a four-year-old Harry behind him in a car

https://www.news.com.au/entertainment/celebrity-life/royals/prince-harr…

Tai omaa saarta.

In 1989, Charles, Diana, and the boys posed for shots on bikes during a family getaway on the Isles of Scilly

Vierailija
2462/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju todella joutaa kuivua

Saavuit sitten poistattamaan viestejä. Kommenttini joka pohjautui kokemuksiini ja kyseenalaistin siinä vain Harryn perheen leimaamista, he ovat tekevinään sen korrektisti, puhuvat olevinaan neutraalisti, juuri niin että hyväuskoiselle kuulijalle välittyy tunne, "eiväthän he edes haukkuneet ketään", mutta kuitenkin ne puheet kummasti vaikuttaa esim intohimoa hovin kaatumiseen ja ilkeitä puheita Harryn perheenjäsenistä. Eli kyllä on kyse rankasta loanheitosta. Jotta Harry pääsisi aidosti yli niistä "rankoista kokemuksista", niin hänen pitäisi käydä terapia niin ettei loukkaa perhettä, jolloin olisi mahdollisuus aloittaa puhtaalta pöydältä.

Saman toistoa, saman toistoa, saman toistoa, saman toistoa, saman toistoa, saman toistoa, saman toistoa.....

Onko sinulla jotain uutta? Odotamme mielenkiinnolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2463/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jotenkin kamalaa seurata tätä farssia.

Ymmärrän jos Harry on halunnut pois hovista, mutta en ymmärrä miksi katkoo välinsä omaan sukuunsa. On viime aikoihin saakka puhunut heistä hyvää, mutta nyt kelkka kääntynyt täysin.

Ei taida ymmärtää ettei valehtelijoista pidetä/heihin ei voi luottaa. En tiedä valehteleeko nyt, vai ennen, mutta juttunsa ovat täynnä ristiriitoja.

Ymmärtääkseni Diana halusi antaa lapsille suht normaalin lapsuuden, teki heidän kanssaan ns. tavallisia juttuja, ihan varmasti on keinut ja polkupyörät ym. olleet käytössä.

Lisäksi Harrysta paistaa katkeruus, vaikutti vielä hovissa (ennen Meghania) ollessa paljon onnellisemmalta mitä nykyään.

Minusta tuo viittaa siihen että he eivät lähteneet, vaan heidät poistettiin hovista.

Mielenkiinnolla odotan jos vielä (joskus) selviää miksi, joskin veikkaan ettemme koskaan tietää noita asioita.

Archie säälittää, sillä menettää todella ison osan "omaa identiteettiään" kun kasvaa hovista kaukana. Ja en tarkoita nyt edustamista (voisi olla yksityishenkilö), vaan yhteyttä omaan sukuunsa. Serkuksilla on suht saman ikäisiä lapsia --> pikkuserkukset kasvavat toisensa tuntien, mutta "yksi on joukosta poissa". Tuota vahinkoa on vaikea kuroa jälkikäteen kiinni, kun muilla yhteiset muistot ja lapsuudesta saakka olleet toisilleen tuttuja.

Ruikuta, ruikutaruikuta, ruikuta, ruikuta

Mun pitää kans lainata, jotta tuo hyvä kirjoitus pysyy täällä :D

Vierailija
2464/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas. Narsistin fanilla meni herne nenään.

Kohta alkaa kirjaimet ja palkokasvit kasvaa :)

Vierailija
2465/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samojen asioitten läyskytystä. Huom. Uusi ilmaus.

Vierailija
2466/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä ketju joutaa kuivua. Kommentit oksettaa ja tulee huono olo.

Vierailija
2467/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artsi on kyllä isoisänsä Thomaksen näköinen. Tuleekohan baby nro 2 Harryn sukuun?

Tai punanaaman näköinen pienet lähekkäin olevat silmät, Kotkan nokka, iso suu ja punainen naama. Sen näkee sitten.

No eikös isälläkin ole aika pienet lähekkäin olevat silmät, mistä lie perinyt? Punaisuuttakin voi tulla ihan suoraan isä Harrylta. Sen näkee sitten.

Hovin komeilta

Vierailija
2468/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry perinyt äitinsä mielenterveysongelmat. Eikä asiaa auta että on samalla joutunut vielä narsistin otteeseen. Toivottavasti tulee päivä että silmät avautuu ja hakee apua.

Puhumatta nyt Harryn tapauksesta, vaan ihan yleisesti ottaen, narsistit pystyvät myös saamaan toiset ihmiset  NÄYTTÄMÄÄN hulluilta. En tiedä, miten he sen tekevät, kun en ole ollut kuulemassa, mitä juttuja he selän takana toisesta puhuvat, tai miten he uhria uhkailevat tai manipuloivat, mutta luulen että jotenkin painostavat toisen pois raiteiltaan.

Taitaa ns. gaslighting olla usein käytetty taktiikka: uhrille jatkuvasti uskotellaan että hänen havaintonsa ja kokemuksensa ovat vääriä kunnes uhri alkaa itsekin uskoa narsistia eikä omia tunteitaan/kokemuksiaan/havaintojaan.

Kyllä se näin on. Narsistin uhri vaikuttuu narsistin öljystä ja kuvitellusta ihmistuntemuksesta ja pikkuhiljaa vaihtaa omat mielipiteensä toisen ajatuksiin. Kaikki eivät mene lankaan, mutta herkempi menee ja usein uhrilla taustalla joku trauma tai aukko itsetunnossa ja narsistin ihailu ruokkii uhrinkin narsistista puolta. Tästä oma kokemus, siinä vaiheessa kun aloin ymmärtää ettei minulle ollut enää juuri käyttöä kuin likasankona, näin vasta kokonaisuuden.

Ja tästä voimistuneena aloitit itse ivaamaan ja haukkumaan muita.  Selvä!

Sinulla ei ole mitään todisteita että kyseinen narsistin uhri olisi tähän ketjuun tai muuallekaan kirjoittanut mitään iva-haukkukommentteja. Tuo alkuperäinen gaslighting-kommentti oli minun näppikseltä enkä minäkään ole täällä ketään haukkunut, vaikutat todella harhaiselta kun syytät kaikkia muita kirjoittajia samaksi henkilöksi ja heität heidän niskaansa ties mitä syntejä joihin eivät ole syyllistyneet lainkaan.

Juuri saman olen huomannut että tulee välillä raju hyökkäys jotain hyvin neutraalia kommenttia kohtaan, sisältäen oletuksen että olen suunnilleen toivonut jotain kamalaa tai juoninut salaliittoja viimeiset 100 viestiä...

Kaasuvalomestari koitaa näemmä yksinään ohijutella ja antaa ymmärtää että kannatusta on enemmänkin. Nolottaako kun olet noinkin ilmeinen vaikka kaikkesi yrität olla ovela?

Vierailija
2469/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä ketju joutaa kuivua. Kommentit oksettaa ja tulee huono olo.

Jos ei muutu väkisin kuivuu.

Vierailija
2470/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry perinyt äitinsä mielenterveysongelmat. Eikä asiaa auta että on samalla joutunut vielä narsistin otteeseen. Toivottavasti tulee päivä että silmät avautuu ja hakee apua.

Puhumatta nyt Harryn tapauksesta, vaan ihan yleisesti ottaen, narsistit pystyvät myös saamaan toiset ihmiset  NÄYTTÄMÄÄN hulluilta. En tiedä, miten he sen tekevät, kun en ole ollut kuulemassa, mitä juttuja he selän takana toisesta puhuvat, tai miten he uhria uhkailevat tai manipuloivat, mutta luulen että jotenkin painostavat toisen pois raiteiltaan.

Taitaa ns. gaslighting olla usein käytetty taktiikka: uhrille jatkuvasti uskotellaan että hänen havaintonsa ja kokemuksensa ovat vääriä kunnes uhri alkaa itsekin uskoa narsistia eikä omia tunteitaan/kokemuksiaan/havaintojaan.

Kyllä se näin on. Narsistin uhri vaikuttuu narsistin öljystä ja kuvitellusta ihmistuntemuksesta ja pikkuhiljaa vaihtaa omat mielipiteensä toisen ajatuksiin. Kaikki eivät mene lankaan, mutta herkempi menee ja usein uhrilla taustalla joku trauma tai aukko itsetunnossa ja narsistin ihailu ruokkii uhrinkin narsistista puolta. Tästä oma kokemus, siinä vaiheessa kun aloin ymmärtää ettei minulle ollut enää juuri käyttöä kuin likasankona, näin vasta kokonaisuuden.

Sinulla ei ole mitään todisteita että kyseinen narsistin uhri olisi tähän ketjuun tai muuallekaan kirjoittanut mitään iva-haukkukommentteja. Tuo alkuperäinen gaslighting-kommentti oli minun näppikseltä enkä minäkään ole täällä ketään haukkunut, vaikutat todella harhaiselta kun syytät kaikkia muita kirjoittajia samaksi henkilöksi ja heität heidän niskaansa ties mitä syntejä joihin eivät ole syyllistyneet lainkaan.

Juuri saman olen huomannut että tulee välillä raju hyökkäys jotain hyvin neutraalia kommenttia kohtaan, sisältäen oletuksen että olen suunnilleen toivonut jotain kamalaa tai juoninut salaliittoja viimeiset 100 viestiä...

Kaasuvalomestari koitaa näemmä yksinään ohijutella ja antaa ymmärtää että kannatusta on enemmänkin. Nolottaako kun olet noinkin ilmeinen vaikka kaikkesi yrität olla ovela?

Kiva kun saan kunnian myös muiden kirjoituksista. Hyvä kaasuvalotusyritys.

Vierailija
2471/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple TV:stä pystyy katsomaan uuden dokkarin.

Vierailija
2472/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee Meghanin tie kuninkaalliseksi Liviltä.

Vierailija
2473/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se laskettu aika onkaan?

Vierailija
2474/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa oli eli kohta

Vierailija
2475/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meg pyörittää hovin tyhmintä miestä ja rahastaa kunnes itse löytää oikeasti rikkaan

Kerroppa mitä keskusteluarvoa tuolla sanomisella on. Ei mielestäni muuta kun haastat että joku ottaisi tulta. Olen huomannut ja varmaan toisetkin että kaipaat änkkääjä kaveria niinkuin eilen illalla.

Vierailija
2476/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi joku seota näin paljon, että alentuu tähän p.... puhumiseen viikosta toiseen. On varmaan kyllä tosi katkera, kun ei muuta elämää varmaan enää ole kuin keksiä taas uusia juttuja, joilla pääsisi julkisuuteen.

Kuinka kauan tätä kauheaa soopaa tulee vielä esille? 

Ei vielä ota tulta 😂

Vierailija
2477/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry vaikuttaa tasapainoselta, hyvinvoivalta ihmiseltä. Hyvä että avautuu että hovi särjetään siitä "ruusunpunaisten lasien läpi" katselusta niin hovin kuin ympäröivän maailmankin taholta. 

Maailma on tiennyt ennen Harrya hovin kaikki alaarvoiset pettämiset, jättämiset, ahdistavan keinotekoisen ilmapiirin jossa jostain syystä saa henkeään pelätä. TÄMÄ ON REVITTY MONEEN KERTAAN. EI OLE UUTTA. Uutta on miten Harry on sen kaiken tuntenut ja kokenut. KERTOO ITSESTÄÄN.

Vierailija
2478/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Harryn ensimmäinen terapeutti? Selvästi on vaikuttanut Harryn lapsuudenmuistojen katoamiseen.

Lapsuuden pahan olon muistot ja traumat kulkee mukana hautaan asti. Puhuminen hieman loiventaa.

Vierailija
2479/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis luuletko ihan tosissasi, että Harryä ja Meghania kritisoi vain yksi ihminen?

En usko, että puolustelijoitakaan vain yksi on. Toki joillakin teistä on hyvin tunnistettava kirjoitustyyli. Osittain siksi, että toistelette samoja lauseita kuin botit, vaikka syytätte samalla muita toistosta. :D

Minkä ihmeen bottien kanssa sinäkin täällä luulet väitteleväsi?

Varmaan sitten joku on luonut ison määrän superkehittyneitä tekoälybotteja pelkästään sinun kanssasi keskustelua varten. 

En luule teidän olevan botteja. Mutta toistelette noita samoja "hyvä että olet hovihuuru, toistoa toistoa" -juttuja niin, että ihan hyvin voisitte olla. Mitään sanottavaahan ei ole.

Eiköhän tästä parista ole kaikki sanottava sanottu. Puolin ja toisin. Kaikki on toistoa. Tässä ketjussa 100+ sivua, siinä toisessa 700+ ja monta muuta ketjua, varmaan kymmeniätuhansia kommentteja näistä kirjoitettu.

Ohi aiheen, mutta harva ehtii/jaksaa lukea kaikkia ketjuja/jokaista kommenttia, monesti ketju venyy/samoja juttuja toistetaan kun ensin "Maija" kirjoittaa jonkun jutun sivulle 3, ja "Leena" joka muutama päivä myöhemmin huomaa ketjun laittaa saman tyyppisen huomion sivulle 103 eikä huomaa että joku onkin jo asiasta maininnut/kommentoinut 100 sivua aiemmin.

On oikeastaan hassua jos joku lukee "itseensä toistavaa" ketjua uudestaan ja uudestaan ja kritisoi sitä, ei näitä ole pakko (harva edes EHTII) joka päivä seurata, silloin kun käy lukaisee muutamat sivut ja kommentoi jotain JOS siltä tuntuu, ei edellytys ole se että prikulleen tietää/muistaa kaikki jo olleet kommentit koko ketjusta...

Näin juuri. Ja alkusivuille on kertynyt satoja peukutuksia, joten eiköhän tähän ketjuun eksy aina uutta väkeä.

Nämä ”harry on narsisti-meghanin uhri” -julistukset on kaikki nähneet niin moneen kertaan ja silti niitä tulee parin sivun välein.

Vierailija
2480/2971 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Harrylle iskenyt muistisairaus aineiden käytöstä kun ei muista pyöräilyretkiän perheen kanssa?

On.

Princess Diana knew her boys had extraordinary lives in front of them, with unique challenges, opportunities and decisions. So she was determined to make their childhoods as normal as possible, and she didn't want them missing out on any fun life experiences just because of their titles. During the School holidays, she treated her boys to a days out at Thorpe Park, Alton towers and even Disney Land. And based on the pictures it looks like they had a brilliant time. And sticking with her plan to keep things normal, she told staff she wanted to be treated like everyone else, including queueing for all the rides.

https://www.facebook.com/PrincessDianaforever

Narsisti puhuu muille valheita ja pahaa, niin että nämä luulevat sen normaalin käytöksen olevan kulissia, ja puheiden olevan valheita. Juuri tämä musteläiskätesti: jos sulle on valmiiksi kerrottu että joku ihminen on hullu, luulet näkeväsi todisteita siitä, koska tulkitset asiat sen "lähtötiedon" ja "sisäpiiritiedon" kautta

Olen kokenut tämän, mulla oli narsisti esimies. Hän puhui aina yhdestä toisesta esimiehestä, kuinka hän on huono ja ilkeä ja kauhea, ja ihmiset haluaa pakoon sieltä.

Sitten yksi heidän osastolta ei halunnutkaan siirtoa meille, joilla piti olla ihan maailman paras esimies. Kuulinkin, että tämä esimies on tosi hyvä ja pidetty.

Siitä ne valheet ja manipulointi sitten lähti purkautumaan. Siis suoranaista valehtelua ja perätöntä parjaamista johdonmukaisesti ja hymyillen.

”jos sulle on valmiiksi kerrottu että joku ihminen on hullu, luulet näkeväsi todisteita siitä, koska tulkitset asiat sen "lähtötiedon" ja "sisäpiiritiedon" kautta”

Niin no... täällähän kirjoitellaan diagnooseja Meghanille jo pelkkien valokuvien kasvonilmeiden perusteella🤔

Eri asia. Meghanin narsismi nyt vaan on fakta. Mielisairauksistaan myös kumpikin puhuneet julkisuudessa.

Sä et todellakaan ole Meghanin potilastietoja nähnyt, joten aivan naurettavaa noi sun jokapäiväiset narsku väitteesi ja nyt vielä uskot omiin sössötyksiisi että olisivat faktaa.