Kesä on yksinäiselle pahinta aikaa
Tuntuu, että kaikki muut on jossain ystävien tai perheen kanssa viettämässä laatuaikaa. Itse olen itkenyt viimeiset kaksi päivää yksin kotona, niin surkea olo kuin olla ja voi.
Kommentit (86)
Ei pidä paikkaansa. Mies on mökillä ties kenen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä nyt ei olisi yksinäiselle pahinta aikaa. Kesä, talvi jouluineen ja kaikki juhlapyhät. Kun tarkemmin ajattelee, niin koko vuosi.
Tämä. Se kuitenkin korostuu kauniina kesäpäivänä, ja ympäri vuoden pyhinä ja viikonloppuiltoina.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäiselle kaikki on pahaa aikaa. Rajuinta on yli viiskymppisenä tajuta että elät lopun elämääsi yksin. Joka hemmetin vastoinkäymisen koet yksin, ihan yksin. Kukaan ei tule apuun eikä tukemaan. Jos sairastut vakavasti, olet yksin, ei tule kukaan apuun. Kaiken teet ja koet yksin. Ja karu fakta on sekin että omista lapsista ei kannata luulotella yhtään mitään. Aivan sama onko niiden kanssa hyvät tai huonot välit, niin niiden ei yksinäistä vanhempaansa kuulu kannatella eivätkä ne sitä teekään, elävät omaa elämäänsä ja niin pitääkin. Työelämässä on vielä työt, mutta eläkkeelle jäämisen jälkeen ei ole enää sitäkään saati jos joutuu työttömäksi. Yksinolo on hirvittävää!
Onpas yltiösynkkä näkemys. Itse kuulun siihen ryhmään joka viihtyy yksin. Keksin tekemistä, nukun kun huvittaa, valvon myös (nyt lomalla etenkin). Yksinolo on ihanaa! Tarvitseeko lisätäkään että takana liuta suhteita joissa voin huonosti. En pilaa tätä nykyistä rauhaa millään pelottelulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä nyt ei olisi yksinäiselle pahinta aikaa. Kesä, talvi jouluineen ja kaikki juhlapyhät. Kun tarkemmin ajattelee, niin koko vuosi.
Tämä. Se kuitenkin korostuu kauniina kesäpäivänä, ja ympäri vuoden pyhinä ja viikonloppuiltoina.
Aina voi lähteä sinne missä on toisia. Aina, jos oikeasti seinät kaatuu päälle. Mikään ei pakota kökkimään siellä luukussa viikosta toiseen.
Jos innostuu liikunnasta kuten pyöräily ja kävely vapaa-ajan ongelmia ei ole. Tuo pitää mielialan hyvänä. Suositan jotain liikuntaa kaikille yksinäisille.
Kotileikin koira kirjoitti:
Kävin eilen terassilla ja olin ainoa yksinäinen, muut ihmiset olivat vähintään pareittain. Rauhassa sai olla. Ainoastaan paikallinen rapajuoppo lähestyi ja olisi halunnut kanssani naimisiin.
Tää juuri. Joku vielä ehdottaa että mene terassille, puistoon tai rannalle katsomaan muiden kivanpitoa vierestä :D sehän se helpottaakin!!
Siitä lasketaan kesäajan tuloksi 850 euroa kuukaudessa. Ei opintolaina estä toimeentulotuen saamista.