Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesä on yksinäiselle pahinta aikaa

12.05.2021 |

Tuntuu, että kaikki muut on jossain ystävien tai perheen kanssa viettämässä laatuaikaa. Itse olen itkenyt viimeiset kaksi päivää yksin kotona, niin surkea olo kuin olla ja voi.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jjep.. Vaikka olenkin suhteessa niin mies istuu mieluummin koneellaan pelaamassa.. Masentaa kun ei ole ketään kenen kanssa lähteä jonnekin, samaa p*skaa vuodesta toiseen..

Vierailija
2/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiselle kaikki on pahaa aikaa. Rajuinta on yli viiskymppisenä tajuta että elät lopun elämääsi yksin. Joka hemmetin vastoinkäymisen koet yksin, ihan yksin. Kukaan ei tule apuun eikä tukemaan. Jos sairastut vakavasti, olet yksin, ei tule kukaan apuun. Kaiken teet ja koet yksin. Ja karu fakta on sekin että omista lapsista ei kannata luulotella yhtään mitään. Aivan sama onko niiden kanssa hyvät tai huonot välit, niin niiden ei yksinäistä vanhempaansa kuulu kannatella eivätkä ne sitä teekään, elävät omaa elämäänsä ja niin pitääkin. Työelämässä on vielä työt, mutta eläkkeelle jäämisen jälkeen ei ole enää sitäkään saati jos joutuu työttömäksi. Yksinolo on hirvittävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Mulla vähän sama. Mutta olosi kyllä huononee, kun jäät sinne kotiin. Kannattaa muistaa, että monen ihmisen seura ei ole ollenkaan hyvää. Mielummin yksin, kuin jonkun katkeran ja kateellisen "kaverin" kanssa. 

Vierailija
4/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä hakemassa alkoholia, se auttaa yksinäisyyteen.

Vierailija
5/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vaarallinen aihe joten pidä Ap varasi. Yksinäisyydestä ei saahan puhua sillä se ei miellytä moderaattoria vaan ylläpito poistaa kaikki keskustelut. Olen itsekin ennen kirjoittanut tänne yksinäisyydestä ja saanut huomata että se on täysin turhaa. Nykyään en vain enää jaksa.

Vierailija
6/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ei kiinnosta mitä muut tekee mutta kesä ahdistaa kyllä muuten kun on valoisaa ja jos on kuuma ja jotenkin aina odotan syksyä. Onneksi tulee jalkapallon em-kisat niin menee kuukausi tästä kesästä mukavasti.

7/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Mulla vähän sama. Mutta olosi kyllä huononee, kun jäät sinne kotiin. Kannattaa muistaa, että monen ihmisen seura ei ole ollenkaan hyvää. Mielummin yksin, kuin jonkun katkeran ja kateellisen "kaverin" kanssa. 

Tämä on ihan totta. Nytkin on ollut ihan liikaa aikaa velloa kaikissa epäonnistumisissa.

Vierailija
8/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yönseutu on pahinta aikaa

9/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäiselle kaikki on pahaa aikaa. Rajuinta on yli viiskymppisenä tajuta että elät lopun elämääsi yksin. Joka hemmetin vastoinkäymisen koet yksin, ihan yksin. Kukaan ei tule apuun eikä tukemaan. Jos sairastut vakavasti, olet yksin, ei tule kukaan apuun. Kaiken teet ja koet yksin. Ja karu fakta on sekin että omista lapsista ei kannata luulotella yhtään mitään. Aivan sama onko niiden kanssa hyvät tai huonot välit, niin niiden ei yksinäistä vanhempaansa kuulu kannatella eivätkä ne sitä teekään, elävät omaa elämäänsä ja niin pitääkin. Työelämässä on vielä työt, mutta eläkkeelle jäämisen jälkeen ei ole enää sitäkään saati jos joutuu työttömäksi. Yksinolo on hirvittävää!

Kesä ja joulun aika mulle ainakin pahimmat. Muut vuodenajat on ihan siedettäviä.

Vierailija
10/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on yksinäiselle pahaa aikaa.

Näin epäilen, että eräs mäkihyppääjä olisi aikanaan letkauttanut.

Kevyet mullat Matille.

11/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä hakemassa alkoholia, se auttaa yksinäisyyteen.

Tällä olen lääkinnyt välillä itseäni. Hetkeksi helpottaa, mutta seuraavat kaksi viikkoa meneekin aivan hirveässä suossa rypiessä. Nykyään en käytä enää yhtään alkoholia.

Vierailija
12/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole kysynyt ketään ulos kanssasi? Maailmassa on paljon yksinäisiä ihmisiä, jopa sinun kotinurkillasi.

Vierailija
13/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä oikein korostuu yksinäisyys. Ulkona pitäisi olla tekemässä kaikkea kivaa. Piknikillä, uimarannalla, terassilla, tapahtumissa... Ei viitsi yksin. Niinpä kyyhötän yksin kotona.

Vierailija
14/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä ei kiinnosta mitä muut tekee mutta kesä ahdistaa kyllä muuten kun on valoisaa ja jos on kuuma ja jotenkin aina odotan syksyä. Onneksi tulee jalkapallon em-kisat niin menee kuukausi tästä kesästä mukavasti.

Kiitos, kun muistutit näistä kisoista!

Vierailija
16/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niin paljon nimimerkistäsi: kotileikin koira.

En jaksa selittää syitä siihen.

Vierailija
17/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kesä taas on yksinäisenä helpomi kuin talvi. Nyt voin lähteä vaikka terassille tai puiston penkille istumaan tai käppäillä vaan pitkin kaupunkia koiran kanssa. Talvella on kylmää ja pimeää, silloin käperryn kotiini yksin telkkarin eteen.

Vierailija
18/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon aina yksin. Tottunu jo eikä se muutu ikinä. Siinähän oon sitte ku ei hyväksytä

Vierailija
19/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kesä taas on yksinäisenä helpomi kuin talvi. Nyt voin lähteä vaikka terassille tai puiston penkille istumaan tai käppäillä vaan pitkin kaupunkia koiran kanssa. Talvella on kylmää ja pimeää, silloin käperryn kotiini yksin telkkarin eteen.

Ai yksin terassille katselemaan muitten hauskanpitoa? Siinä tulisi kyllä ihan järkyttävän ulkopuolinen ja surullinen olo. Luonnossa liikun kyllä kesällä ihan mielellään yksin.

Vierailija
20/86 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän me kaikki pohjimmiltaan yksin olemme. Hyvä parisuhde voi olla, mutta ennen pitkää toinen jää yksinäiseksi leskeksi.

Tuttavia voi olla, mutta harvalla on todella hyviä ja luotettavia ystäviä enää aikuisena.

Paras on opetella nauttimaan omasta seurastaan.